História nam viackrát dokázala, že rušenie liniek na stanicu samo osebe je ošemetná vec, prinášajúca často iracionálne pobúrenie. Avšak pri predstave, že miesto priamej L81 mám zrazu ísť 95+83+93, pripadne vyhliadkovou jazdou 95+13, by som asi protestoval aj ja, keďže je to dokonalá ilustrácia vyrábania prestupov pre prestup.
Keď už si bol pri tom okienku, mohol si si všimnúť aj komunikačnú sústavu mikrofón - reprák riešiacu tebou popisovaný problém v živej komunikácii. Myslím, že sa logicky núka jej využitie aj pre záznam a nebude sa to duplovať.
P. S. Netuším, prečo tento typ otázok furt pcháš do všeobecnej v ba sekcii...
Jasne ze sla 95 do centra. V case ked sa sekla 83 po dostihovku bola 95 s int. 3 minuty rano na safko a napriek tomu tam dali 83tku potom az na technopol . Dovod bol ten ze im vtedy zrusili 81tku a stratili ludia v useku techno - hrobak priamy spoj na zochovu/hodzko/sav. Tak to brali ako ublizenie a krivdu.
Nevieš alebo nechceš chápať..
L50 nejde v línii električiek okrem časti Ružinovskej. No tam je spádová poliklinika a nemocnica.
L68 ktorá električka ide na Prievozskú a Košickú?
L61 je potrebné trhať spojenie s letiskom a hl.st?
L29 kludne časom po prestupný terminál Molecova. Samozrejme aj L32.
Tvojou DD logikou teda aj L9 z Ružinova po Obchodnú ďalej ide L5.
L6 netreba ide v trase L4..
No neviem kto si tu dupkal,ked chodila volakedy 83 len po Dostihovku a ludom sa nechcelo prestupovat na hrane z 95 na 83 na Namesti Hran. smer centrum, tak sa potom predlzila az ba Technopol.
Lenze jedna vec je logicke trasovanie liniek v nadvaznosti na nosny system s ohladom na prepravne prudy ludi, a druhe skratenie linky "lebo prestup a subeh, lebo na mape to vypada dobre" pricom sa usetri prd, ludom sa skomplikuje cestovanie a vytvori sa nasilny prestup. Nemozes mat sebelepsi system bez nejakych subehov. Nehovoriac o tom, ze ten napad priebeznej konecnej pre L32 bez vyrovnavacky aspon 10 minut je v spicke pracovnych dni kravina, takze meskania budu po celej trase.
Alebo potom podme vsade nasilu robit prestupy, vsak prestupny system hura!
L21 po Patronku, vsak ide dalsich XY autobusov/trolejbusov na ASMN
L29 po Rivieru, vsak elektricky
L50 po Tomasikovu od Slimaka a L50/2 pod Most SNP od Auparku - vsak elektricky
L61 po Trnavsku, idu ine spoje do okolia Hlavnej stanice
L68 po Farskeho, elektricky idu predsa na Trnavske myto a Salezianov
A tak dalej. A mne nevadi prestup, ako rad naznacujes, mne vadi ked sa prida zbytocne umely prestup navyse. Alebo aj ty by si radsej isiel bus/bus/tramvaj/metro/bus/bus do prace?
A čo, to je nejaká tragédia? Keď idem VHD do práce, tak to mám buď bus/metro/bus alebo bus/bus/vlak alebo môžem ísť pri nechuti prestupovať bus/bus ale o pol hodiny dlhšie (bus je ekvivalentom bratislavskej a-99). A žijem. Ak chcem ísť do krčmy mojej voľby, tak je to bus/metro/bus alebo bus/električka/bus. A pred domom mi stoja dve autá. A žijem a chodím tou VHD.
Takze ak chcem ist z DD do Lamaca, tak podla tvojej a duncovej predstavy mam prestupovat 2x stylom L33 - elektricka - L30? Alebo L33 - Elektricka - Autobus na Mokrohajsku - L30?
Takze chces zrusit plnu linku, ktora ma subeh s elektrickou na 2 zastavkach a v najvytazenejsom useku s trolejbusom, lebo? Ci len chcete byt sotousi a od brucha kreslit kraviny (este vacsie ako ja obcas hovorim)? ?
Hej, hej, 20 000 - 25 000 sidlisko ma mat iba 1 linku a vsetci povinne prestupovat, ziadna linka nikam, tym prilakame ludi do MHD ?
Je rozdiel medzi "linka odvsadial vsade" a "zbytocnym duncovskym prestupovanim" ? Alebo mi chces tvrdit, ze vsetky Petrzalske linky skratis po elektricku v Petrzalke, a nech prestupuju? ?
Toto v pokladnici ZSSK je myslené vážne ALEBO je to niečo ako upozornenie, že priestor je snímaný kamerami, ale v skutočnosti sú tam iba atrapy? ? Ak je to pravda, tak je to technicky spravené tak, aby bolo na zázname dobre počuť zákazníka kupujúceho si cestovný lístok aj pokladníčku za sklom?
Petto