Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #223115:
Nevieš alebo nechceš chápať..
L50 nejde v línii električiek okrem časti Ružinovskej. No tam je spádová poliklinika a nemocnica.
L68 ktorá električka ide na Prievozskú a Košickú?
L61 je potrebné trhať spojenie s letiskom a hl.st?

L29 kludne časom po prestupný terminál Molecova. Samozrejme aj L32.

Tvojou DD logikou teda aj L9 z Ružinova po Obchodnú ďalej ide L5.
L6 netreba ide v trase L4..
Reply on: Petto #223116:
95 nešla do centra??
Mali o zastávku ďalej predsa aj L84. Ovsište prestupuje doteraz po zrušení L88 v pôvodnej trase..
Reply on: peste.noire #223107:
No neviem kto si tu dupkal,ked chodila volakedy 83 len po Dostihovku a ludom sa nechcelo prestupovat na hrane z 95 na 83 na Namesti Hran. smer centrum, tak sa potom predlzila az ba Technopol.
Reply on: S499.1023 #223114:
Lenze jedna vec je logicke trasovanie liniek v nadvaznosti na nosny system s ohladom na prepravne prudy ludi, a druhe skratenie linky "lebo prestup a subeh, lebo na mape to vypada dobre" pricom sa usetri prd, ludom sa skomplikuje cestovanie a vytvori sa nasilny prestup. Nemozes mat sebelepsi system bez nejakych subehov. Nehovoriac o tom, ze ten napad priebeznej konecnej pre L32 bez vyrovnavacky aspon 10 minut je v spicke pracovnych dni kravina, takze meskania budu po celej trase.

Alebo potom podme vsade nasilu robit prestupy, vsak prestupny system hura!

L21 po Patronku, vsak ide dalsich XY autobusov/trolejbusov na ASMN
L29 po Rivieru, vsak elektricky
L50 po Tomasikovu od Slimaka a L50/2 pod Most SNP od Auparku - vsak elektricky
L61 po Trnavsku, idu ine spoje do okolia Hlavnej stanice
L68 po Farskeho, elektricky idu predsa na Trnavske myto a Salezianov

A tak dalej. A mne nevadi prestup, ako rad naznacujes, mne vadi ked sa prida zbytocne umely prestup navyse. Alebo aj ty by si radsej isiel bus/bus/tramvaj/metro/bus/bus do prace? 🙂
Reply on: MatejBA #223112:
A čo, to je nejaká tragédia? Keď idem VHD do práce, tak to mám buď bus/metro/bus alebo bus/bus/vlak alebo môžem ísť pri nechuti prestupovať bus/bus ale o pol hodiny dlhšie (bus je ekvivalentom bratislavskej a-99). A žijem. Ak chcem ísť do krčmy mojej voľby, tak je to bus/metro/bus alebo bus/električka/bus. A pred domom mi stoja dve autá. A žijem a chodím tou VHD.
Reply on: MatejBA #223112:
Čo chcem rušiť? Veď L32 bude časom predlžená L204.
Aj ja prestupujem denne a čo teraz.
Reply on: david1 #223111:
Takze ak chcem ist z DD do Lamaca, tak podla tvojej a duncovej predstavy mam prestupovat 2x stylom L33 - elektricka - L30? Alebo L33 - Elektricka - Autobus na Mokrohajsku - L30?

Takze chces zrusit plnu linku, ktora ma subeh s elektrickou na 2 zastavkach a v najvytazenejsom useku s trolejbusom, lebo? Ci len chcete byt sotousi a od brucha kreslit kraviny (este vacsie ako ja obcas hovorim)? ?
Reply on: MatejBA #223110:
Karlovka má liniek dosť. Nie je efektívne ani ekologické ťahať súbežne busy.
Dočkáš sa po zatrolejovaní M.doliny ..
Reply on: peste.noire #223107:
Hej, hej, 20 000 - 25 000 sidlisko ma mat iba 1 linku a vsetci povinne prestupovat, ziadna linka nikam, tym prilakame ludi do MHD ?

Je rozdiel medzi "linka odvsadial vsade" a "zbytocnym duncovskym prestupovanim" ? Alebo mi chces tvrdit, ze vsetky Petrzalske linky skratis po elektricku v Petrzalke, a nech prestupuju? ?
Toto v pokladnici ZSSK je myslené vážne ALEBO je to niečo ako upozornenie, že priestor je snímaný kamerami, ale v skutočnosti sú tam iba atrapy? ? Ak je to pravda, tak je to technicky spravené tak, aby bolo na zázname dobre počuť zákazníka kupujúceho si cestovný lístok aj pokladníčku za sklom?
Reply on: peste.noire #223107:
Pozri, mas tu kopec subehov 2 liniek v meste.?
Reply on: Petto #223087:
Jasné, lebo ľudia na DD sú všetci ZŤP, že? Vidno, že Záhradníkove linky do každej ulice majú dodnes neblyhý účinok ak na inak triezvych ľudí na imdh.sk ...
Reply on: Ike #223042:
..."Má tam službu zamestnanec ŽSR, stavia vlakovú cestu"...

už dávno neplatí... v bezvýlukovom stave a bez mimoriadných opatrení tam nie je ani noha. Odb. Močiar spadá pod DOZZ ovládané výpravcom zo St.5 Bratislava východ.
Reply on: Miro #223104:
Drazny urad to schvalil ako trolejbus.
Reply on: MatejBA #223101:
Zbytocnu tu riesis 32tku a jej skracovanie co navrhol tu Dunco. U DPB je 32tka v plane s trolejbusmi klbakmi a TT Mlynska dolina stoji len na tom, ze GR DPB si dupe aj za odbocku k intrakom ( ukoncenie ale neviem kde ci az dakde na trase 139tky) prip jej spojenie s 204. Ja nenamietam voci odbocke, taka 64tka by sa na CSU kludne mohla predlzit a tympadom by mali priamy spoj k stanici a mohla by ist 131 do zabudnutia. ?
Reply on: MatejBA #223101:
Na radiálach by ti tiež ťažko postačovala náhrada vo forme 1-2 vozy z inej linky.
No na takú L32 by v prípade nutnosti postačovali ako pridané poradia+ samozrejme NAD za L33.
Netvrdím že by stačila len L32 na NAD.

No držať linku len , že čo keď sa pokazí trolejové vedenie je blbosť.
Reply on: david1 #223099:
Lenze je rozdiel, ked mas linku jazdiacu kazdych 10 minut v spicke (a celkom plnu) a zrazu ju nutenym presmerovanim das na nepravidelnych 12-15 minut ako nahradu za 2 linky - porovnaj si to s tym, ked zoberes z linky, na ktorej mas 13 ci 15 vozidiel, 1-2 vozidla na nahradnu dopravu.
Reply on: Miro #223096:
Nie. Elektrobus s palicami a kontinuálnym dobíjaním. Aby to bolo politicky korektnejšie, resp. priechdnejšie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.