Keď už si bol pri tom okienku, mohol si si všimnúť aj komunikačnú sústavu mikrofón - reprák riešiacu tebou popisovaný problém v živej komunikácii. Myslím, že sa logicky núka jej využitie aj pre záznam a nebude sa to duplovať.
P. S. Netuším, prečo tento typ otázok furt pcháš do všeobecnej v ba sekcii...
Jasne ze sla 95 do centra. V case ked sa sekla 83 po dostihovku bola 95 s int. 3 minuty rano na safko a napriek tomu tam dali 83tku potom az na technopol . Dovod bol ten ze im vtedy zrusili 81tku a stratili ludia v useku techno - hrobak priamy spoj na zochovu/hodzko/sav. Tak to brali ako ublizenie a krivdu.
Nevieš alebo nechceš chápať..
L50 nejde v línii električiek okrem časti Ružinovskej. No tam je spádová poliklinika a nemocnica.
L68 ktorá električka ide na Prievozskú a Košickú?
L61 je potrebné trhať spojenie s letiskom a hl.st?
L29 kludne časom po prestupný terminál Molecova. Samozrejme aj L32.
Tvojou DD logikou teda aj L9 z Ružinova po Obchodnú ďalej ide L5.
L6 netreba ide v trase L4..
No neviem kto si tu dupkal,ked chodila volakedy 83 len po Dostihovku a ludom sa nechcelo prestupovat na hrane z 95 na 83 na Namesti Hran. smer centrum, tak sa potom predlzila az ba Technopol.
Lenze jedna vec je logicke trasovanie liniek v nadvaznosti na nosny system s ohladom na prepravne prudy ludi, a druhe skratenie linky "lebo prestup a subeh, lebo na mape to vypada dobre" pricom sa usetri prd, ludom sa skomplikuje cestovanie a vytvori sa nasilny prestup. Nemozes mat sebelepsi system bez nejakych subehov. Nehovoriac o tom, ze ten napad priebeznej konecnej pre L32 bez vyrovnavacky aspon 10 minut je v spicke pracovnych dni kravina, takze meskania budu po celej trase.
Alebo potom podme vsade nasilu robit prestupy, vsak prestupny system hura!
L21 po Patronku, vsak ide dalsich XY autobusov/trolejbusov na ASMN
L29 po Rivieru, vsak elektricky
L50 po Tomasikovu od Slimaka a L50/2 pod Most SNP od Auparku - vsak elektricky
L61 po Trnavsku, idu ine spoje do okolia Hlavnej stanice
L68 po Farskeho, elektricky idu predsa na Trnavske myto a Salezianov
A tak dalej. A mne nevadi prestup, ako rad naznacujes, mne vadi ked sa prida zbytocne umely prestup navyse. Alebo aj ty by si radsej isiel bus/bus/tramvaj/metro/bus/bus do prace?
A čo, to je nejaká tragédia? Keď idem VHD do práce, tak to mám buď bus/metro/bus alebo bus/bus/vlak alebo môžem ísť pri nechuti prestupovať bus/bus ale o pol hodiny dlhšie (bus je ekvivalentom bratislavskej a-99). A žijem. Ak chcem ísť do krčmy mojej voľby, tak je to bus/metro/bus alebo bus/električka/bus. A pred domom mi stoja dve autá. A žijem a chodím tou VHD.
Takze ak chcem ist z DD do Lamaca, tak podla tvojej a duncovej predstavy mam prestupovat 2x stylom L33 - elektricka - L30? Alebo L33 - Elektricka - Autobus na Mokrohajsku - L30?
Takze chces zrusit plnu linku, ktora ma subeh s elektrickou na 2 zastavkach a v najvytazenejsom useku s trolejbusom, lebo? Ci len chcete byt sotousi a od brucha kreslit kraviny (este vacsie ako ja obcas hovorim)? ?
Hej, hej, 20 000 - 25 000 sidlisko ma mat iba 1 linku a vsetci povinne prestupovat, ziadna linka nikam, tym prilakame ludi do MHD ?
Je rozdiel medzi "linka odvsadial vsade" a "zbytocnym duncovskym prestupovanim" ? Alebo mi chces tvrdit, ze vsetky Petrzalske linky skratis po elektricku v Petrzalke, a nech prestupuju? ?
Toto v pokladnici ZSSK je myslené vážne ALEBO je to niečo ako upozornenie, že priestor je snímaný kamerami, ale v skutočnosti sú tam iba atrapy? ? Ak je to pravda, tak je to technicky spravené tak, aby bolo na zázname dobre počuť zákazníka kupujúceho si cestovný lístok aj pokladníčku za sklom?
Jasné, lebo ľudia na DD sú všetci ZŤP, že? Vidno, že Záhradníkove linky do každej ulice majú dodnes neblyhý účinok ak na inak triezvych ľudí na imdh.sk ...
..."Má tam službu zamestnanec ŽSR, stavia vlakovú cestu"...
už dávno neplatí... v bezvýlukovom stave a bez mimoriadných opatrení tam nie je ani noha. Odb. Močiar spadá pod DOZZ ovládané výpravcom zo St.5 Bratislava východ.
Zbytocnu tu riesis 32tku a jej skracovanie co navrhol tu Dunco. U DPB je 32tka v plane s trolejbusmi klbakmi a TT Mlynska dolina stoji len na tom, ze GR DPB si dupe aj za odbocku k intrakom ( ukoncenie ale neviem kde ci az dakde na trase 139tky) prip jej spojenie s 204. Ja nenamietam voci odbocke, taka 64tka by sa na CSU kludne mohla predlzit a tympadom by mali priamy spoj k stanici a mohla by ist 131 do zabudnutia. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon