Idealna situacia (ak odmyslim pravdepodobne nerealne zatrolejovanie Drotarskej) by bolo zrusit 64, vratit 41 na stanicu, zabezpecit garantovany prestup medzi 41 a 203 na Budkovej a rozumnu nadvaznost 41 na 209 na Sokolskej smer TrMy. V tomto variante by bolo pre obyvatelov Drotarskej zabezpecene dobre spojenie s centrom aj vychodnou castou mesta a este by sa usetrilo.
Myslím, že dosť slabo je propagovaná nasledujúca užitočná služba: Na https://aplikacie.zsr.sk/infotabule/ si môžete zistiť z ktorého nástupišťa aj ktorej koľaje vám pôjde vlak. Je to prispôsobené aj pre displeje smartfónov. ? Žiaľ na rozdiel od Česka [weby SŽDC, IDOS-u a aj appky "NaVlak"do smartfónu s OS Android] to nezobrazuje číslo linky podľa integrovaného dopravného systému - v našom prípade IDS BK. ?
Zrejme sa uz pozabudlo na to,ze uz skoncila 5rocnica... Skus dopytovat na magistrate. Povedz,ze obnovenim 41na stanicu a zrusenim 64 sa usetri a urcite ti to odklepnu ? Hod este nejaku fotku prazdnej 64tky ?
Ked je uz rec o nezmyselnosti 64tky, nemate niekto info ci sa nechystaju zmeny pri L 64/41? Povinna 5-rocna udrzatelnost projektu podla vsetkeho uz v marci uplynula.
Iniciativa ED Kosicka sa s TD Petrzalka pekne doplna, rozhodne sa vzajomne nerusia. Vzhladom na prepravnu kapacitu L68 by ta trolejbusova trat davala zmysel aj z ekonomickeho hladiska, kedze fixne naklady na vystavbu a udrzbu trate by sa rozlozili medzi velmi velke vykony.
Na Botanickej ostávajú stĺpy na kraji a prevesy budú niesť aj trolejbusovú trať, ale výstavba trolejbusových stôp nie je súčasťou projektu modernizácie radiály. Tam ide len o to, že by bolo idiotské zavesiť na existujúce/nové prevesy trolejbusovú stopu a potom, kedy sa IvoŇ zobudí, tak po roku to kvôli rekonštrukcii koľajiska znova zvesiť a budovať nanovo. Práve preto sa tieto dve stavby musia bezpodmienečne koordinovať.
Podľa mňa jedna električková radiála do centra je pre dopravné vyriešenie Petržalky málo a práve trasa L68 (+teda možno potiahnutie okolo Tesca a Budatínskej) sa núka ako vhodný doplnok, keďže pretína na kríž celú MČ. Áno, bude to niečo stáť, ale ak má linka 140 spojov s najväčšími vozmi jedným smerom, pokladám za neudržateľné ponechávať ju v nafte - a už dupľom, keď je na zázraky typu 64.
Neviem, či by sa to malo nejako negovať s výmyslami o tramtrati okolo každého nového projektu. Lenže to nebude vedieť nikto, kým si mesto nepovie, čo chce. Či tram okruh a Prievozskú radiálu, či iba Pribinovu a Košickú (lebo investovať do súbežných tratí na Košickej a Karadžičke mi nepríde veľmi efektívne, keď vidím, aký je problém stavať dávno sľubované predĺženia).
A modernizacia elek.trate na Botanickej rata uz aj uj zo zavesenim vedenia pre buducu TT pre 32 ? ? Inak a stlpy na Botanickej pre ET zostanu uplne na krajnici vozovky ci pojdu nezmyselne dalsie nove stlpy "do trate" ako v Dubravke ?
ADD ET Kosicka - snad sa toho dockame a nie lanovky ?
TT Mlynská dolina sa reálne nepripravovala, takže preto sa nič nedeje a už počas úradovania Schlossera sa na ňu zabudlo. Navyše zámer zatrolejovania na Botanickej treba zosúladiť s reko električkovej trate, kde sa vymieňa TV, a tento projekt rovnako mešká. Pokiaľ ide o Petržalku, tak zatrolejovanie tam nemá opodstatnenie, navyše plány zatrolejovania Košickej prekrýva nová iniciatíva ohľadom budovania električkovej trate spájajúcej Euroveu s Ružinovom, ktorá má podľa mňa oveľa väčší dosah a zmysel, ako len samotné zatrolejovanie linky 68.
Zatrolejovať Most SNP netreba, môžu si splniť sen o parciálnych elektrobusoch ?
A teraz vážne, keby si prerátal úsporu na pohonných hmotách, nevyjde príjemná návratnosť? Na L68 by si ani nebolo treba vymýšľať hausnumerá o prepravnom potenciáli.
Ak vychádzam z cien za ktorú sa predlžovala Trenčianska a robila Pražská - Hroboňova, tak zatrolejovanie mosta Apollo + trať v Petržalke vychádza minimálne na cca 5,6mil € bez DPH. K tomu treba prirátať ďalší milión na vetvu do Ovsišta. Navyše bude treba € na úpravu ciest aby nepadali palice, lebo v takom Ovsišti je už teraz pre autobusy 30km/h kvôli vlnitosti a aj po trase 68 je takých miest viac. Bude treba aj meniareň. Ku všetkému treba pridať rôzne výhybky po trase 68 + zatrolejovať Košickú čo sú ďalšie milióny. A pri rozširovaní siete v Petržalke si neviem predstaviť, aká iná linka z tých súčasných by mohla byť v budúcnosti zmenená na T-bus bez toho aby sa zatrolejoval Most SNP. Takže naozaj máme toľko peňazí aby sme ťahali T-bus do Petržalky?
Prosim to ani nech nerealizuju. Na 1x to nespravia, ved kolko sa uz modlia s TT Mlynska dolina co je usek 3km . 68cku celu trasu potom budu robit co ? Pol storocie ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
Ale vsak meniaren pre sever Petrzalky uz je nie? Ci trolejbusy a elektricky nepouzivaju tie iste meniarne?