To je modrogumné zaokrúhľovanie, kde platia iné ako matematické pravidlá:
Napríklad 32 minút sa prehlási za 28, aby sa nemuseli vracať príplatky, aj do PIS-u sa to tak napíše a je zaokrúhlené...
Potom sa zas dá nejaká tá minútka pridať meškajúcemu osobáku, hlavne keď sa pozabudne na údaje uvedené v služobnej pomôcke "Čakacie časy" , však načo si lámať hlavu s "robením perónu" v neperonizovanej alebo len čiastočne peronizovanej stanici... ?
Hmm ale tieto terminály používa iba Slovak Lines Express na linkách do Viedne. Slovak Lines, a.s. fyzické terminály na platobné karty v autobusoch nemá. Inak reálne spolu so Slovak Lines Služby a Slovak Lines Opravy je to ako keby jedna firma, nie? Predpokladám, že nemajú všetky vlastných riaditeľov.
Ale z hľadiska VOD to zobrazuje územia, ktoré sú ľahšie a rentabilnejšie obslúžiteľné VOD (červené) a územia, ktoré sú ťažšie obslúžiteľné (zelené). Dovolím si tvrdiť, že korelácia medzi obslúžiteľnosťou a atraktivitou sa blíži k 1. Alebo ešte inak: zelené oblasti majú bližšie k prívlastku autoslava. ?
Minule som sem zabudol dať ďalšiu otázku z kategórie "Záhady". ? Prečo pri kúpe cestovného lístka bezkontaktne platobnou kartou MasterCard zo zastávky Einsteinova do Hainburgu sa mi v internetbankingu zobrazuje "SLOVAK LINES, A.S." keď tú linku prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.?
A ako miesto transakcie by mi to aj pri kúpe v Hainburgu zobrazilo "Miesto transakcie
SLOVAK LINES, A.S. BRATISLAVA, SK " keďže ten terminál je z ČSOB?