Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BigMac #221673:
A prečo vlastne zamestnanci ŽSR pomáhajú ZSSK s "uklamávaním" meškania?
Reply on: Dispecer #221672:
Tak potom nieto divu, že sa to nezlepšuje.
Reply on: Peon #221670:
Mať tak tvoje starosti...
Reply on: Peon #221662:
A to este pockaj ked nakupis cez internet a tiez tam bude Bratislava, hoci ty si bol v Opatovej nad Vahom.
Reply on: Dispecer #221648:
To je modrogumné zaokrúhľovanie, kde platia iné ako matematické pravidlá:
Napríklad 32 minút sa prehlási za 28, aby sa nemuseli vracať príplatky, aj do PIS-u sa to tak napíše a je zaokrúhlené...
Potom sa zas dá nejaká tá minútka pridať meškajúcemu osobáku, hlavne keď sa pozabudne na údaje uvedené v služobnej pomôcke "Čakacie časy" , však načo si lámať hlavu s "robením perónu" v neperonizovanej alebo len čiastočne peronizovanej stanici... ?
Reply on: S499.1023 #221668:
Na čo... ? Ja som si sedel na nástupišti skôr, než vyhlásili, kde ho pristavia.
Reply on: Viko #221619:
Hlavne ja si aj myslim, ze trolejbus ani nie je kapacitne vhodny na takuto vytazenu relaciu...
Reply on: Dispecer #221663:
EČV zrovna nie, ale páčilo by sa mi keby bolo v internet bankingu napísané napr. "autobus Slovak Lines Express". ?
Reply on: Valec #221664:
Hmm ale tieto terminály používa iba Slovak Lines Express na linkách do Viedne. Slovak Lines, a.s. fyzické terminály na platobné karty v autobusoch nemá. Inak reálne spolu so Slovak Lines Služby a Slovak Lines Opravy je to ako keby jedna firma, nie? Predpokladám, že nemajú všetky vlastných riaditeľov.
Reply on: Dispecer #221661:
Či si bol vynadať operátorke v dopravnej kancelárii?
Reply on: Ike #221666:
zaroven to ukazuje, kam by malo smerovat zahustovanie zastavby.
Reply on: durcekpavol #221656:
To by sa pekne dalo využiť na Klaasenov model ?

Ale z hľadiska VOD to zobrazuje územia, ktoré sú ľahšie a rentabilnejšie obslúžiteľné VOD (červené) a územia, ktoré sú ťažšie obslúžiteľné (zelené). Dovolím si tvrdiť, že korelácia medzi obslúžiteľnosťou a atraktivitou sa blíži k 1. Alebo ešte inak: zelené oblasti majú bližšie k prívlastku autoslava. ?
Reply on: Mike #221659:
4 územia koľajovou dopravou obsluhované sú. 2 nie sú. 1 je čiastočne obsluhované, tak, akoby obsluhované ani nebolo.
Reply on: Peon #221662:
SL je materská firma SLE, takže možno je prevádzkovateľom terminálu a tržbu si medzi sebou preúčtujú.
Reply on: Peon #221662:
Ako miesto transakcie očakávaš čo? EČV autobusu? ?
Reply on: Peon #221634:
Minule som sem zabudol dať ďalšiu otázku z kategórie "Záhady". ? Prečo pri kúpe cestovného lístka bezkontaktne platobnou kartou MasterCard zo zastávky Einsteinova do Hainburgu sa mi v internetbankingu zobrazuje "SLOVAK LINES, A.S." keď tú linku prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.?

A ako miesto transakcie by mi to aj pri kúpe v Hainburgu zobrazilo "Miesto transakcie
SLOVAK LINES, A.S. BRATISLAVA, SK " keďže ten terminál je z ČSOB?
Reply on: S499.1023 #221660:
To je veľmi odborný pojem na mňa... ?
Reply on: Dispecer #221658:
A krik v doprave bol?
Reply on: durcekpavol #221656:
Tie červené územia by mali byť obsluhované koľajovou dopravou ?
Reply on: S499.1023 #221657:
19 minút.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.