Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #221627:
Od soboty 17. 6. 2017 boli pridané nové víkendové a sviatkové vlakové spoje: Z Plaveckého podhradia smer Zohor a Záhorská Ves o 10:23 h. Žiaľ ten nenadväzuje na S20 prichádzajúci z Bratislavy. Smer Plavecké Podhradie píšem iba odchod zo Zohora: 12:50 h.

V knižnom CP na stranách 5 a 7 sú tieto spoje naďalej uvedené s poznámkou "ide odo dňa vyhlásenia". http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2017/kcp11_06_2017/110_113.pdf

ŽSR našťastie dali tieto spoje do svojho vyhľadávača spojenia: http://tis.zsr.sk/elis/spojenie

Žiaľ na webe ZSSK nie sú, takže sa priamo na ne ani nedajú kúpiť cestovné lístky cez internet: https://ikvc.slovakrail.sk/inet-sales-web/pages/connection/initSearch.xhtml Keďže to však nie sú prvé spoje v ten deň a pri vlakoch kategórie Os platí cestovný lístok zakúpený cez internet aj na nasledujúce spoje v ten deň, tak v podstate je možné kúpiť lístok cez internet aj na tieto nové spoje. ?

Žiaľ tieto nové spoje zatiaľ nie sú ani vo vyhľadávači www.cp.sk a ani v jeho verzii integrovanej dopravy na http://cp.atlas.sk/idsbk/spojenie

Čo sa týka informovania cestujúcej verejnosti vo forme oznamov na internete, tak našťastie BID o tom informovala na https://www.idsbk.sk/oznamy/17051815000002nws0-rozsirenie-poctu-vlakov-na-linkach-s25-a-t/ Žiaľ ZSSK o tom novinku na svoj web stále nedala.

Na Facebooku som túto informáciu našiel samozrejme u BID (pomýlili sa – zo Zohoru do Plaveckého Podhradia napísali v statuse 11:50 h) a tiež u Bratislavského samosprávneho kraja.

A tie spoje zo Zohora do Plaveckého Podhradia patria pod linku T (turistická linka)? Lebo na odchodovej tabuli v Zohore sa zobrazuje ako linka S25. ?

Stav vyššie uvedeného je k 20. 6. 2017 (utorok), 23 h.
Reply on: Ike #221630:
Zabudol som povedať, že ideálne trolejbusová, alebo aspoň degešová, ak by degeše neťahali pri spotrebe v kopcovitom teréne aj chodcov z chodníka.
Reply on: Linka41 #221628:
Osobne si myslím, že ideálna by bola linka Búdková - Drotárska - OC Centrál. Denno-denne to sledujem: zo stanice ide prázdna 41 (max 2 ľudia) a z Centrálu ide plná 64, ktorá vystupuje na Vozovni Hroboňova na 41.
Reply on: Peon #221627:
Velmi uzitocna...To, ze tam nezobrazuje aktualny stav, ale len planovany, ze "ako by to idealne malo vyjst" je druha vec....
Reply on: Valec #221625:
Idealna situacia (ak odmyslim pravdepodobne nerealne zatrolejovanie Drotarskej) by bolo zrusit 64, vratit 41 na stanicu, zabezpecit garantovany prestup medzi 41 a 203 na Budkovej a rozumnu nadvaznost 41 na 209 na Sokolskej smer TrMy. V tomto variante by bolo pre obyvatelov Drotarskej zabezpecene dobre spojenie s centrom aj vychodnou castou mesta a este by sa usetrilo.
Myslím, že dosť slabo je propagovaná nasledujúca užitočná služba: Na https://aplikacie.zsr.sk/infotabule/ si môžete zistiť z ktorého nástupišťa aj ktorej koľaje vám pôjde vlak. Je to prispôsobené aj pre displeje smartfónov. ? Žiaľ na rozdiel od Česka [weby SŽDC, IDOS-u a aj appky "NaVlak"do smartfónu s OS Android] to nezobrazuje číslo linky podľa integrovaného dopravného systému - v našom prípade IDS BK. ?
Reply on: Valec #221625:
Náhodou tým cestujú kvantá cestujúcich ? ?
Reply on: Petto #221624:
A zdvihne sa vlna nevôle dôchodkýň z Lovinského, že nemajú priamy spoj k Tržnici. ?
Reply on: Linka41 #221623:
Zrejme sa uz pozabudlo na to,ze uz skoncila 5rocnica... Skus dopytovat na magistrate. Povedz,ze obnovenim 41na stanicu a zrusenim 64 sa usetri a urcite ti to odklepnu ? Hod este nejaku fotku prazdnej 64tky ?
Reply on: Petto #221620:
Ked je uz rec o nezmyselnosti 64tky, nemate niekto info ci sa nechystaju zmeny pri L 64/41? Povinna 5-rocna udrzatelnost projektu podla vsetkeho uz v marci uplynula.
Reply on: Solider #221617:
Iniciativa ED Kosicka sa s TD Petrzalka pekne doplna, rozhodne sa vzajomne nerusia. Vzhladom na prepravnu kapacitu L68 by ta trolejbusova trat davala zmysel aj z ekonomickeho hladiska, kedze fixne naklady na vystavbu a udrzbu trate by sa rozlozili medzi velmi velke vykony.
Reply on: Petto #221618:
Na Botanickej ostávajú stĺpy na kraji a prevesy budú niesť aj trolejbusovú trať, ale výstavba trolejbusových stôp nie je súčasťou projektu modernizácie radiály. Tam ide len o to, že by bolo idiotské zavesiť na existujúce/nové prevesy trolejbusovú stopu a potom, kedy sa IvoŇ zobudí, tak po roku to kvôli rekonštrukcii koľajiska znova zvesiť a budovať nanovo. Práve preto sa tieto dve stavby musia bezpodmienečne koordinovať.
Reply on: Viko #221619:
zazrak typu 64 je len vdaka tomu ze nieco tam muselo jazdit , na vyjazdy,dojazdy by sme asi EU fondy nedostali
Reply on: Solider #221617:
Podľa mňa jedna električková radiála do centra je pre dopravné vyriešenie Petržalky málo a práve trasa L68 (+teda možno potiahnutie okolo Tesca a Budatínskej) sa núka ako vhodný doplnok, keďže pretína na kríž celú MČ. Áno, bude to niečo stáť, ale ak má linka 140 spojov s najväčšími vozmi jedným smerom, pokladám za neudržateľné ponechávať ju v nafte - a už dupľom, keď je na zázraky typu 64.

Neviem, či by sa to malo nejako negovať s výmyslami o tramtrati okolo každého nového projektu. Lenže to nebude vedieť nikto, kým si mesto nepovie, čo chce. Či tram okruh a Prievozskú radiálu, či iba Pribinovu a Košickú (lebo investovať do súbežných tratí na Košickej a Karadžičke mi nepríde veľmi efektívne, keď vidím, aký je problém stavať dávno sľubované predĺženia).
Reply on: Solider #221617:
A modernizacia elek.trate na Botanickej rata uz aj uj zo zavesenim vedenia pre buducu TT pre 32 ? ? Inak a stlpy na Botanickej pre ET zostanu uplne na krajnici vozovky ci pojdu nezmyselne dalsie nove stlpy "do trate" ako v Dubravke ?
ADD ET Kosicka - snad sa toho dockame a nie lanovky ?
Reply on: Petto #221610:
TT Mlynská dolina sa reálne nepripravovala, takže preto sa nič nedeje a už počas úradovania Schlossera sa na ňu zabudlo. Navyše zámer zatrolejovania na Botanickej treba zosúladiť s reko električkovej trate, kde sa vymieňa TV, a tento projekt rovnako mešká. Pokiaľ ide o Petržalku, tak zatrolejovanie tam nemá opodstatnenie, navyše plány zatrolejovania Košickej prekrýva nová iniciatíva ohľadom budovania električkovej trate spájajúcej Euroveu s Ružinovom, ktorá má podľa mňa oveľa väčší dosah a zmysel, ako len samotné zatrolejovanie linky 68.
Reply on: TeBeCe #221615:
Nie, to nejaky srandista vylepil a upravil vo photoshope - aspon tolko na kucharskom fore na FB. ?
Original DPB?
Reply on: Technopol #221611:
Zatrolejovať Most SNP netreba, môžu si splniť sen o parciálnych elektrobusoch ?

A teraz vážne, keby si prerátal úsporu na pohonných hmotách, nevyjde príjemná návratnosť? Na L68 by si ani nebolo treba vymýšľať hausnumerá o prepravnom potenciáli.
Reply on: Technopol #221611:
"Bude treba aj meniareň."

Ale vsak meniaren pre sever Petrzalky uz je nie? Ci trolejbusy a elektricky nepouzivaju tie iste meniarne? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.