Reply on: mrkvakj #221636:
Slovenskú aplikáciu nepoužívam, používam však už roky jej český ekvivalent, ktorý je od toho istého dodávateľa a funguje na rovnakom princípe - jedná sa o zrkadlo staničného informačného systému. Čiže ak sa v aplikácii nezmenilo číslo nástupišťa, tak sa nezmenilo ani na tabuli na stanici a je to chyba operátorky, nie systému.Mmch., včera som bol v Českej Třebovej svedkom zaujímavého javu - kvôli strhnutému vedeniu medzi Českou Třebovou a Dlouhou Třebovou obrovské množstvo vlakov meškalo od 10 do 120 minút a keďže staničné tabule (2 x 12 riadkov) boli plné zmeškaných vlakov, aktuálne vlaky iných smerov, idúce načas, sa na tabuliach nezobrazovali a cestujúci boli odkázaní len na hlásenie staničného rozhlasu a potulovanie po perónoch.
Peon: Tá aplikácia sa nevolá NaVlak ale MůjVlak ? .
Petto