Reply on: TomJ #220386:
Prestup z Metropolu na trať 130 nie je sledovaný, pretože nečaká naňho Os zo Zámkov a v Bratislave keďže ide o identickú trať v opačnom smere, nie je prípoj. Popritom práve z 130ky sa vo väčšom počte cestuje do Budapešti. Čiže nevedno, aký je tam dopyt, čiže nebudú ho stopovať v okresných mestách. Os by to vyriešil, takisto aj neskoršie spojenie týchto okresných miest a obcí po trati. Nemôžem tomu uveriť, že hlavne v lete by ten vlak viezol menej, než 80 ľudí medzi NZ a BA. Stačí tam nastúpiť v nedeľu večer, aká je tam plnka, alebo v deň Seneckého leta, kedy už v Šali bojujú ľudia o to, aby vôbec vošli do súpravy...
Joyki
Os z NZ by bol fajn od Metropolu z Budapesti, o 22:22 s príchodom do BA o 23:52. Po celej trase by sa odviezlo možno 80 ľudí. O nič lepšie, ako posledný Os do BA z Galanty cez Trnavu, ten tiež je podobne prázdny (dokonca prázdnejší), ale 80 ľudí krát 365 dní je 29 200 ľudí.
Mne zase odpísali na Os 4650, že vlak je plný len od Senca (polka cesty a jak sardinky, ale musíme si zvyknúť, vraj takto bežne vyzerá prímestské cestovanie všade na svete), a na Os 4608 to, že smola, je ráno a študenti. To, že by sa mal takt zahustiť, úplne odignorovali... a že nemajú čím vlaky kapacitne posilniť, čo schvaľujem, ale nemusí ma to vôbec zaujímať a nemusím to vôbec ani akceptovať.
A aj to sa ignoruje, že Senec nestíha vydávať lístky ráno, nezmestia sa ľudia do čakárne, a potom ani do vlaku. By som ich vyhadzoval z toho sídla na Rožňavskej rad-radom...
? Najviac ich milujem, keď pošlu 3x Bdtmee na raňajší vlak do BA, alebo 2x Bdtmee o 22:07 z BA, keď je každý unavený a ešte treba aj stáť.