Reply on: TomJ #220386:
Prestup z Metropolu na trať 130 nie je sledovaný, pretože nečaká naňho Os zo Zámkov a v Bratislave keďže ide o identickú trať v opačnom smere, nie je prípoj. Popritom práve z 130ky sa vo väčšom počte cestuje do Budapešti. Čiže nevedno, aký je tam dopyt, čiže nebudú ho stopovať v okresných mestách. Os by to vyriešil, takisto aj neskoršie spojenie týchto okresných miest a obcí po trati. Nemôžem tomu uveriť, že hlavne v lete by ten vlak viezol menej, než 80 ľudí medzi NZ a BA. Stačí tam nastúpiť v nedeľu večer, aká je tam plnka, alebo v deň Seneckého leta, kedy už v Šali bojujú ľudia o to, aby vôbec vošli do súpravy...
david1
Kamoška z okolia Šale by mohla robiť v Zámkoch no nevie sa dostať z práce. Čiže aj keď nechce musí cestovať vyše 60km do BA odkial su spoje vedené do 23 hod.
X - výhovoriek typu o nízkom počte cestujúcich a o porovnaní zo súčasným posledným vlakom ,kde podla nich je 30-80 cestujúcich čo je samozrejme blbosť a že zabezpečujú iba spojenie do práce či škôl. V dalšom by podla nich bola polovica...
Podľa nich vlak s odchodom o 21:22 zo Zámkov by bol už "nočný"
To že im kopec ľudí cestuje bez lístka lebo vo väčšine zastávok sa lístky večer už nepredávajú im akosi uniká. Ráno ani nehovorím keď od Senca sprievodcu v tej plnke ani nestretneš.
Myslením sú stále v minulom režime.
Vôbec nereflektujú potrebu celodenného pravidelného spojenia ak chcú ,aby sa presedlalo vo väčšej miere z áut do hromadnej dopravy.