Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #22030:

Okrem Warszawy má aj Rzesów taký istý náter.
Reply on: J #22031:

Po tom, čo som sa v piatok previezol v ústeckom Ekobuse SOR B 10.5, som si tiež urobil vlastný názor. Ale ako preliezka je ten SOR ideálny, cez úzke zadné dvere sa vyštverať po piatich schodoch ku posledným sedadlám a sedieť tam takmer počupiačky, to nemalo chybu '-).
Reply on: Andy #22027:

A si sa zamyslal nad tym, ake je miesto pri dverach zranitelne? Take narazenie auta do dveri moze nechat velmi neprijemne nasledky. Clovek nikdy nevie.
Ako priklad uvediem, ze v KE v roku 1992 mala jedna Anakonda vidlicovu jazdu a dvere na strednom clanku, na ktorych stal jeden mlady chalan, sa stretli s trakcnym stlpom a vyprostovali ho odtial asi hodinu...
Sarko: Ja si tiež myslím, že by bol Solaris ideálny. SOR sa mi jednoducho nelúbi a to z rôznych aspektov.
Reply on: COLOR #22028:
Waršava mám pocit.
Prave rozmyslam, ked natreli ten 3705, v akom stave je plynofikacia 3702?
Vcera okolo 04:30 davali na Euronews daku reportaz z Polska a v zabere bol Urbino 15 🙂 Bordovo-zlta kombinacia, kde take jazdia?
Reply on: galiyosha #22015:
Tak ja stojim vzdy najradsej na schodoch 🙂 Tam totiz byva menej ludi ako vo zvysku vozidla..
Reply on: J #22024:
A naco myslis, ze SOR vyvinul ten autobus v spolupraci s DPB? Urcite o neho bude mat zaujem..
Reply on: J #22024:

Jednoznačne by som BA odporúčal Solaris. Okrem cenovej dostupnosti sú tu všetky varianty (10, 12, 15 a 18m), trolejbusové verzie a výrobca je pripravený vyrábať aj CNG. Výška podlahy pri všetkých dverách je od 320 - 360mm, s kneelingom od 270 - 280mm. Výrobca zaručuje 12 ročnú životnosť vozidla, na koróznu perforáciu prvkov karosérie dokonca 15 rokov. Čo viac chcieť... '-)
aNTI: No to hej 🙂

galiysoha: No tak to je skrátka smola. Ale kým nebude mať SOR aj kĺbovú verziu hotovú tak pochybujem, že niečo také do BA dojde. A DPB chce predsa aj 15m bus. Jedine že by upustili od tej myšlienky.
Reply on: artur #22019:
Do vnutra dostavaju aj tie LEDkove jednoriadkove transparenty v predu na kabinu a v zadu zavesene na strope.
Ten pristresok n Dievci hradok urcite odporucila "Odborna komisia zlozena zo zastupcov magistratu a DPB, a.s." 😉
Kacicka 123 drzim palce. Dufam ze do teba raz nevrazim na krizovani Jegeho-Zahradnicka s dakou rozzurenou kachnou 😎
Reply on: S499.1023 #22008:

Tak na to sa normalne tesim...
Reply on: d3k0 #21972:

Pardon, ale toto bolo vynimocne a ucelove pouzitie fotografie. Ale uz sa to nebude opakovat, slubujem... 🙂
Tie trolejbusy co dostavju BUSE dostavaju do vnutra okrem teplomerov aj nieco ine?
Reply on: J #22016:
hej hej, v NP buse sa da aj dobre zaseknut patou vo dverach:)
Reply on: J #22016:
Aj na statie, aj na sedenie. Na statie preto, lebo je tam relativne maly pohyb cestujucich -- ak stojim kdekolvek inde v autobuse, maximalne ma znervoznuje, ked sa musim stale niekomu uhybat pri jeho ceste ku dveram. Pre toto ja osobne takmer nedokazem stat v blizkosti dveri, a ked budu dvere v autobuse na kazdom kroku... A na sedenie tiez -- je tam dostatok miesta na nohy. 🙂
Galiyosha: No ak si sa viezol v NP buse, tak vieš, že je úplne bežné, že cestujúci stoja hneď pri dverách. Keďže tam nie sú schody, tak sa tam dá pohodlne stáť. Dokonca bude ešte viac miesta, lebo bude musieť byť menej sedačiek na lavej strane busu.

A prečo by si došiel o oblúbené miesto pri kĺbe. Myslíš miesto na sedenie?
Reply on: J #22014:
5 dveri... Asi hej, aj ked by som tym prisiel o moje oblubene miesto pri klbe 🙂 Nie je ale pocet dveri na ukor plochy na statie cestujucich? Lebo ja si neviem dost dobre predstavit ludi, ako stoja pred dverami...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement