Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: galiyosha #22043:
neviem kto to je clanok vytiahnuty zo SME.
Reply on: artur #22041:
Skoda Plzen? Znamena to, ze v Kabule budu jazdit "24Tr"? Tak to som zvedavy, ako dlho tam vydrzia...
Reply on: Andy #22035:

Ano, ale priestor dveri je vseobecne citlive miesto, rovnako ako aj napr. klb vozidla. No ale chytim Ta za slovo, napisal si, ze vzdy najradsej stojis na schodoch, a to si nemusel mysliet na konkretny typ, ved vzdy sa v takom nevezies '-)
Združenie 30 českých firiem obnoví v hlavnom meste Afganistanu Kábule 27 kilometrov trolejbusových liniek a dodá 50 trolejbusov.

Konzorcium spoločností v čele s brnianskou Královopolská Ria už v piatok podpísalo so zástupcami afganskej vlády dočasný kontrakt za takmer 750 miliónov Kč (969 miliónov Sk). Na projekte sa okrem iných zúčastní český výrobca trolejbusov Škoda Plzeň. Informoval o tom český denník Hospodářské noviny.
Reply on: Sarko #22032:
Pri košickej údržbe vozidiel a tratí nie je bezpečné žiadne miesto vo vozidle.
d3kO, kedy tu uz das filter na skarede slova? Alebo lepsie na tych, co ich pouzivaju 😉
Crash: si sa vyfarbil... Typicky imbecilny cestujuci. KED NEVIES O COM TO TU JE TAK SEM NELEZ!!!
Reply on: CrAsH #22036:
Silne sa ohradzujem!!! Dany pojem nevystihuje profily tu zucastnenych a mne osobne nepristane k swiatocnej sukni!!!...
Palte do **** vy *****i!
Reply on: Sarko #22033:
Ale ja mam pocit, ze to je uplne iny autobus, hadam nechces porovnavat nizkopodlazny autobus s takym, co ma 5 schodom.
Reply on: J #22030:

Okrem Warszawy má aj Rzesów taký istý náter.
Reply on: J #22031:

Po tom, čo som sa v piatok previezol v ústeckom Ekobuse SOR B 10.5, som si tiež urobil vlastný názor. Ale ako preliezka je ten SOR ideálny, cez úzke zadné dvere sa vyštverať po piatich schodoch ku posledným sedadlám a sedieť tam takmer počupiačky, to nemalo chybu '-).
Reply on: Andy #22027:

A si sa zamyslal nad tym, ake je miesto pri dverach zranitelne? Take narazenie auta do dveri moze nechat velmi neprijemne nasledky. Clovek nikdy nevie.
Ako priklad uvediem, ze v KE v roku 1992 mala jedna Anakonda vidlicovu jazdu a dvere na strednom clanku, na ktorych stal jeden mlady chalan, sa stretli s trakcnym stlpom a vyprostovali ho odtial asi hodinu...
Sarko: Ja si tiež myslím, že by bol Solaris ideálny. SOR sa mi jednoducho nelúbi a to z rôznych aspektov.
Reply on: COLOR #22028:
Waršava mám pocit.
Prave rozmyslam, ked natreli ten 3705, v akom stave je plynofikacia 3702?
Vcera okolo 04:30 davali na Euronews daku reportaz z Polska a v zabere bol Urbino 15 🙂 Bordovo-zlta kombinacia, kde take jazdia?
Reply on: galiyosha #22015:
Tak ja stojim vzdy najradsej na schodoch 🙂 Tam totiz byva menej ludi ako vo zvysku vozidla..
Reply on: J #22024:
A naco myslis, ze SOR vyvinul ten autobus v spolupraci s DPB? Urcite o neho bude mat zaujem..
Reply on: J #22024:

Jednoznačne by som BA odporúčal Solaris. Okrem cenovej dostupnosti sú tu všetky varianty (10, 12, 15 a 18m), trolejbusové verzie a výrobca je pripravený vyrábať aj CNG. Výška podlahy pri všetkých dverách je od 320 - 360mm, s kneelingom od 270 - 280mm. Výrobca zaručuje 12 ročnú životnosť vozidla, na koróznu perforáciu prvkov karosérie dokonca 15 rokov. Čo viac chcieť... '-)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.