Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Palte do **** vy *****i!
Reakcia na: Sarko #22033:
Ale ja mam pocit, ze to je uplne iny autobus, hadam nechces porovnavat nizkopodlazny autobus s takym, co ma 5 schodom.
Reakcia na: J #22030:

Okrem Warszawy má aj Rzesów taký istý náter.
Reakcia na: J #22031:

Po tom, čo som sa v piatok previezol v ústeckom Ekobuse SOR B 10.5, som si tiež urobil vlastný názor. Ale ako preliezka je ten SOR ideálny, cez úzke zadné dvere sa vyštverať po piatich schodoch ku posledným sedadlám a sedieť tam takmer počupiačky, to nemalo chybu '-).
Reakcia na: Andy #22027:

A si sa zamyslal nad tym, ake je miesto pri dverach zranitelne? Take narazenie auta do dveri moze nechat velmi neprijemne nasledky. Clovek nikdy nevie.
Ako priklad uvediem, ze v KE v roku 1992 mala jedna Anakonda vidlicovu jazdu a dvere na strednom clanku, na ktorych stal jeden mlady chalan, sa stretli s trakcnym stlpom a vyprostovali ho odtial asi hodinu...
Sarko: Ja si tiež myslím, že by bol Solaris ideálny. SOR sa mi jednoducho nelúbi a to z rôznych aspektov.
Reakcia na: COLOR #22028:
Waršava mám pocit.
Prave rozmyslam, ked natreli ten 3705, v akom stave je plynofikacia 3702?
Vcera okolo 04:30 davali na Euronews daku reportaz z Polska a v zabere bol Urbino 15 🙂 Bordovo-zlta kombinacia, kde take jazdia?
Reakcia na: galiyosha #22015:
Tak ja stojim vzdy najradsej na schodoch 🙂 Tam totiz byva menej ludi ako vo zvysku vozidla..
Reakcia na: J #22024:
A naco myslis, ze SOR vyvinul ten autobus v spolupraci s DPB? Urcite o neho bude mat zaujem..
Reakcia na: J #22024:

Jednoznačne by som BA odporúčal Solaris. Okrem cenovej dostupnosti sú tu všetky varianty (10, 12, 15 a 18m), trolejbusové verzie a výrobca je pripravený vyrábať aj CNG. Výška podlahy pri všetkých dverách je od 320 - 360mm, s kneelingom od 270 - 280mm. Výrobca zaručuje 12 ročnú životnosť vozidla, na koróznu perforáciu prvkov karosérie dokonca 15 rokov. Čo viac chcieť... '-)
aNTI: No to hej 🙂

galiysoha: No tak to je skrátka smola. Ale kým nebude mať SOR aj kĺbovú verziu hotovú tak pochybujem, že niečo také do BA dojde. A DPB chce predsa aj 15m bus. Jedine že by upustili od tej myšlienky.
Reakcia na: artur #22019:
Do vnutra dostavaju aj tie LEDkove jednoriadkove transparenty v predu na kabinu a v zadu zavesene na strope.
Ten pristresok n Dievci hradok urcite odporucila "Odborna komisia zlozena zo zastupcov magistratu a DPB, a.s." 😉
Kacicka 123 drzim palce. Dufam ze do teba raz nevrazim na krizovani Jegeho-Zahradnicka s dakou rozzurenou kachnou 😎
Reakcia na: S499.1023 #22008:

Tak na to sa normalne tesim...
Reakcia na: d3k0 #21972:

Pardon, ale toto bolo vynimocne a ucelove pouzitie fotografie. Ale uz sa to nebude opakovat, slubujem... 🙂
Tie trolejbusy co dostavju BUSE dostavaju do vnutra okrem teplomerov aj nieco ine?
Reakcia na: J #22016:
hej hej, v NP buse sa da aj dobre zaseknut patou vo dverach:)
Reakcia na: J #22016:
Aj na statie, aj na sedenie. Na statie preto, lebo je tam relativne maly pohyb cestujucich -- ak stojim kdekolvek inde v autobuse, maximalne ma znervoznuje, ked sa musim stale niekomu uhybat pri jeho ceste ku dveram. Pre toto ja osobne takmer nedokazem stat v blizkosti dveri, a ked budu dvere v autobuse na kazdom kroku... A na sedenie tiez -- je tam dostatok miesta na nohy. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.