Ano, ale priestor dveri je vseobecne citlive miesto, rovnako ako aj napr. klb vozidla. No ale chytim Ta za slovo, napisal si, ze vzdy najradsej stojis na schodoch, a to si nemusel mysliet na konkretny typ, ved vzdy sa v takom nevezies '-)
Združenie 30 českých firiem obnoví v hlavnom meste Afganistanu Kábule 27 kilometrov trolejbusových liniek a dodá 50 trolejbusov.
Konzorcium spoločností v čele s brnianskou Královopolská Ria už v piatok podpísalo so zástupcami afganskej vlády dočasný kontrakt za takmer 750 miliónov Kč (969 miliónov Sk). Na projekte sa okrem iných zúčastní český výrobca trolejbusov Škoda Plzeň. Informoval o tom český denník Hospodářské noviny.
Po tom, čo som sa v piatok previezol v ústeckom Ekobuse SOR B 10.5, som si tiež urobil vlastný názor. Ale ako preliezka je ten SOR ideálny, cez úzke zadné dvere sa vyštverať po piatich schodoch ku posledným sedadlám a sedieť tam takmer počupiačky, to nemalo chybu '-).
A si sa zamyslal nad tym, ake je miesto pri dverach zranitelne? Take narazenie auta do dveri moze nechat velmi neprijemne nasledky. Clovek nikdy nevie.
Ako priklad uvediem, ze v KE v roku 1992 mala jedna Anakonda vidlicovu jazdu a dvere na strednom clanku, na ktorych stal jeden mlady chalan, sa stretli s trakcnym stlpom a vyprostovali ho odtial asi hodinu...
Jednoznačne by som BA odporúčal Solaris. Okrem cenovej dostupnosti sú tu všetky varianty (10, 12, 15 a 18m), trolejbusové verzie a výrobca je pripravený vyrábať aj CNG. Výška podlahy pri všetkých dverách je od 320 - 360mm, s kneelingom od 270 - 280mm. Výrobca zaručuje 12 ročnú životnosť vozidla, na koróznu perforáciu prvkov karosérie dokonca 15 rokov. Čo viac chcieť... '-)
galiysoha: No tak to je skrátka smola. Ale kým nebude mať SOR aj kĺbovú verziu hotovú tak pochybujem, že niečo také do BA dojde. A DPB chce predsa aj 15m bus. Jedine že by upustili od tej myšlienky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Jednoznačne by som BA odporúčal Solaris. Okrem cenovej dostupnosti sú tu všetky varianty (10, 12, 15 a 18m), trolejbusové verzie a výrobca je pripravený vyrábať aj CNG. Výška podlahy pri všetkých dverách je od 320 - 360mm, s kneelingom od 270 - 280mm. Výrobca zaručuje 12 ročnú životnosť vozidla, na koróznu perforáciu prvkov karosérie dokonca 15 rokov. Čo viac chcieť... '-)