Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #219241:
Už so to tu písal L6 by sa naplnila ak by išla aspoň po Trnavské mýto. No v Bratislave chýbajú v širšom centre malé obratiská. Ťahať ju po Vazovovu by pomohlo len čiastočne.
Časom sa "hustejšia" L4 uživí. Nárast je už teraz na Zlatých kvôli prestupom z SL a 53,56,525.
Reply on: piggee #219198:
No ale mesto to nechalo odoznieť do stratena...
Reply on: Pe67 #219233:
Linka 4 je najvyťaženejšou električkovou linkou v Bratislave a vyťažená je nielen v karloveskej časti trate, ale aj na opačnej strane od mesta smerom k Polusu. Vypravovaním Škodoviek sa štvorka stala ešte atraktívnejšou (starší, kočíky, a pod.), takže jej využívanie v porovnaní s rokom 2012 alebo 2014 ešte narástlo.

Linka 6 má nepochopiteľný poobedňajší režím – začína o 15. a končí o 21.30 hod., pre koho? Úplne to napríklad ignoruje skončenie výučby na ZŠ a SŠ a časť pracujúcich, ktorí končia o 14. hodine a zase naopak po 19.30 hod. to premáva úplne prázdne, bežne do 10 ľudí, či sú prázdniny alebo školský rok. A najnepochopiteľnejším je vypravovanie Škodoviek na túto linku – preeexponovaná kapacita v porovnaní s tým, ako je ráno obsadená predĺžená L7 do Rače alebo L8 počas rannej a popoludňajšej dopravnej špičky a tam sa ľudia tlačia v kačiciach, hoci by nemuseli.

Ja si naopak myslím, že linka 4 by mala mať počas špičky hustejší interval (či už formou riadnych alebo vložených spojov po ŽST NM) a do budúcnosti aj dlhšie, 45-metrové vozidlá.
Reply on: Ike #219184:
Regiojet? Skôr vaša sebranka na ministerstve vymýšla kvôli výstavbe obchvatu voziť kvetoslavovi aj v sedle, ale dopravca sedlových vlakov do Kv má byť ZSSK, čo bude "supervýhodne" pre všetky strany. Však vozidiel je prebytok...
Reply on: Ike #219232:
To, čo považuješ za posunovacie návestidlo, je pôvodne vchodové do Ba Predmestie, za Janoškovou, len na pozícií červenej je modrá. Novými trpaslíkmi kryjú priecestie na Jarošovej z oboch strán, po odstránení vchodového návestidla do Filiálky za zastávkou Slovany a odchodových návestidiel z Filiálky smer Predmestie pri 1. koľaji (ex. AŽD), 2. a 3. koľaji (ex.ZSSR). Odstránený bol aj roky nepoužívaný trpaslík do tupíka za priecestím v pokračovaní 3. koľaje (dnes vedľa priechodu za Billou ku Slimáku).
Reply on: Pe67 #219233:
6 je velka bieda aj cez skolsky rok, o prazdninach ani nehovorim, ked som ju mal cez prazdniny tak som mal v skodovke na kazdu jazdu tak 2-10 ludi, takze to uz bol naozaj extrem.
Reply on: MatejBA #219236:
Možno jednorázový dopyt. Večne keď ju večer stretnem tak je v nej do 10 ludí.
Opodstatnenie má cez špičku aj to s K2S.
Tie 29T patria na L8. O tom tu už debata bola.
Reply on: david1 #219235:
No neviem, videl som dost studakov vystupovat z L6 na Botanickej aj okolo 8 vecer (vsak vies, univerzity na Safku, intraky na Botanickej) 🙂
Reply on: Pe67 #219233:
Večer po siedmej chodí večne prázdna a ešte viac to kričí keď tam dávajú T29.
Reply on: S499.1023 #219231:
Som myslel električkové ?
Reply on: Solider #219206:
A čo linka 4 tá je snáď nafukovacia? Nejakú posilu určite potrebuje. Stačí 6ku viac posunúť pred linku 4 a hneď zoberie o pár ľudí viac.

A mimochodom naplnenosť jednotlivých liniek nemožno posudzovať podľa zimných prázdnin - kedy cestuje MHD v BA z celého roka ľudí najmenej.
Reply on: david1 #219223:
Pri McD nie je zrušené, dokonca tam dali AŽD výstražníky. To isté platí aj pre posunovacie, ktoré bolo predtým vzor ZSSR a teraz je AŽD (inak má 5 znakov, to je spádoviskové?)
Reply on: david1 #219223:
Ak je priecestie v úrovni Riazanskej už "roky" zrušené", tak toto je potom čo? Som si dal kvôli tebe obchádzku, lebo sa mi to nezdalo, však tade bežne jazdím.
Reply on: Ike #219227:
Samozrejme. To bolo bežné už aj v tých sedemdesiatych, keď som tam brigádoval. Prechod medzi nimi je buď cez tzv. Einsatzpunkty, kde sú signály v jednom pláne v jednom okamihu také isté ako v inom - vtedy je prechod plynulý, alebo sa ide cez celožltú / celočervenú.
Reply on: fanatikmhd #219216:
7 min to nebolo. Padli rampy a už sa rozbiehal vlak zo zhlavia stanice. V opačnom smere to bolo dlhšie . Vlak bol niekde medzi Riazanskou a Jarošovou. Trvalo to dlhšie pre max.rýchlosť 30 km/h
Semafory sa prepli do trvalej žltej na cca 7 s. A potom do blikavej vo všetkých smeroch.
Po obnovení sa púšťal signál ako to vyšlo. Ako keby bežal na pozadí..
Niekedy bola zelená v niektorom smere iba dve sec. a išla späť do oranžovej a červenej.
Križovatka je zosinchronizovaná s Vajnorskou a ďalej s Trnavskou. V smere od Račianskej na Bajkalskú je zelená vlna.
Reply on: Ike #219221:
Od 6:20 ji vidieť aj obnovená zastávka Bratislava Slovany pre linku vlakolinku 155. Tá nakoniec jazdila iba po žst Predmestie.
Reply on: S499.1023 #219226:
Nevyznám sa v tom a preto sa pýtam: môže mať križovatka viacero signálnych plánov? A prechod medzi nimi je plynulý, alebo sa ide cez kmitavú žltú?
Reply on: Ike #219219:
Zmenu signálneho plánu pre prejazd so železnicou bezkolíznych smerov sme vtedy na MSK riešili (aj za prítomnosti istého ing. K. K., ktorý tam vtedy pracoval) ale dospeli sme k záveru, že zmena signálneho plánu tam a späť by v 99% prípadov trvala dlhšie ako uzavretie priecestia.
Reply on: 810zssk #219215:
Bola ale taká, ako popisujem ja.
Reply on: Kanarcan #219213:
Nebolo to tak, ako popisuješ. Križovatka prešla na vyprázdňovaciu dobu do režimu celožltej (správne podľa ČSN mala do celočervenej ale to radiče Siemens nevedeli, tak dostali výnimku) a potom do blikajúcej žltej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.