Možno jednorázový dopyt. Večne keď ju večer stretnem tak je v nej do 10 ludí.
Opodstatnenie má cez špičku aj to s K2S.
Tie 29T patria na L8. O tom tu už debata bola.
Pri McD nie je zrušené, dokonca tam dali AŽD výstražníky. To isté platí aj pre posunovacie, ktoré bolo predtým vzor ZSSR a teraz je AŽD (inak má 5 znakov, to je spádoviskové?)
Ak je priecestie v úrovni Riazanskej už "roky" zrušené", tak toto je potom čo? Som si dal kvôli tebe obchádzku, lebo sa mi to nezdalo, však tade bežne jazdím.
Samozrejme. To bolo bežné už aj v tých sedemdesiatych, keď som tam brigádoval. Prechod medzi nimi je buď cez tzv. Einsatzpunkty, kde sú signály v jednom pláne v jednom okamihu také isté ako v inom - vtedy je prechod plynulý, alebo sa ide cez celožltú / celočervenú.
7 min to nebolo. Padli rampy a už sa rozbiehal vlak zo zhlavia stanice. V opačnom smere to bolo dlhšie . Vlak bol niekde medzi Riazanskou a Jarošovou. Trvalo to dlhšie pre max.rýchlosť 30 km/h
Semafory sa prepli do trvalej žltej na cca 7 s. A potom do blikavej vo všetkých smeroch.
Po obnovení sa púšťal signál ako to vyšlo. Ako keby bežal na pozadí..
Niekedy bola zelená v niektorom smere iba dve sec. a išla späť do oranžovej a červenej.
Križovatka je zosinchronizovaná s Vajnorskou a ďalej s Trnavskou. V smere od Račianskej na Bajkalskú je zelená vlna.
Zmenu signálneho plánu pre prejazd so železnicou bezkolíznych smerov sme vtedy na MSK riešili (aj za prítomnosti istého ing. K. K., ktorý tam vtedy pracoval) ale dospeli sme k záveru, že zmena signálneho plánu tam a späť by v 99% prípadov trvala dlhšie ako uzavretie priecestia.
Nebolo to tak, ako popisuješ. Križovatka prešla na vyprázdňovaciu dobu do režimu celožltej (správne podľa ČSN mala do celočervenej ale to radiče Siemens nevedeli, tak dostali výnimku) a potom do blikajúcej žltej.
Zrušením by si ešte viac skomplikoval miestnu dopravu.
Od Slimáka aj od Kukurice na Račiansku by to bolo obklukou až na obrat pri Bielom kríži.
Priecestie v úrovni Riazanskej je roky zrušené a pri Mc Donalde cca 2 roky detto.
prepac, az teraz mi doplo, ze sa jednalo o krstne meno. takze ano, mas pravdu ... nielenze mu platime veci z dani, este aj vdaka svojej chamtivosti drzi ludi za varlata a robi z nich rukojemnikov ...
Síce zo strany Kukučínovej, ale tu je vidieť kmitavú žltú. Je potrebné pustiť to v HD, aby bolo vidieť, čo na CSS svieti. ? https://youtu.be/2T0py0MEXa4?t=7m32s
No bolo to podobné, ako keď sa prepína CSS s riadneho režimu do režimu kmitavej žltej. Tiež naskočí žltá a podozrivo dlho svieti a potom začne blikať. Zablokovanie kolíznych smerov voči trati a púšťanie ostatných sa mi zdá príliš elegantné a efektívne riešenie na Bratislavu. Ak to fungovalo, bolo to super a potom nerozumiem prečo to nahradili žltým chaosom ?
Tu v diskusii sa to (už trochu dávnejšie) riešilo. Ja osobne si pamätám režim, ktorý spomína Ike - prerušovaná žltá v celej križovatke a chaos. Zaujímavá bola "medzifáza" medzi prerušovanou žltou a normálnym režimom CSS - celá CSS na pár sekúnd ako keby zamrzla, niekoľko sekúnd svietila tuším žltá... a po nej to začalo blikať. To mohlo byť cca pred 4 - 5 rokmi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pe67
A mimochodom naplnenosť jednotlivých liniek nemožno posudzovať podľa zimných prázdnin - kedy cestuje MHD v BA z celého roka ľudí najmenej.