Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #219247:
Napríklad Americké námestie (otáčanie vozidiel zo smeru Vajnorská, Ružinovská a Račianska) a Nemocnica Ružinov.
Reakcia na: david1 #219243:
A kde okrem Trnavskeho myta a Molecovej take mini obratisko oplatilo? 🙂
Reakcia na: ufo #219240:
Bude dohadovacie konanie o kapacite ? ?
Reakcia na: david1 #219234:
Aha. Ja som zvyknutý, že električkovým priecestiam tu hovoria prejazdy. Ale električkové priecestia by nechýbali - kto by chcel ísť smer centrum, šiel by po Kukučínovej na Trnavské Mýto a doprava na Šancovú. Otočka na Bielom Kríži by postihla len tých pár ľudí, čo by chceli ísť niekam do oblasti Sibírskej.
Ale aj tak si myslím, že len teoretizujeme, nikto nebude zavádzať nezmyselné vlaky z Filiálky do Nitry, akurát fanatikmhd dostal domácu úlohu.
Reakcia na: david1 #219242:
mesto s tym nic nemalo.
Reakcia na: Solider #219241:
Už so to tu písal L6 by sa naplnila ak by išla aspoň po Trnavské mýto. No v Bratislave chýbajú v širšom centre malé obratiská. Ťahať ju po Vazovovu by pomohlo len čiastočne.
Časom sa "hustejšia" L4 uživí. Nárast je už teraz na Zlatých kvôli prestupom z SL a 53,56,525.
Reakcia na: piggee #219198:
No ale mesto to nechalo odoznieť do stratena...
Reakcia na: Pe67 #219233:
Linka 4 je najvyťaženejšou električkovou linkou v Bratislave a vyťažená je nielen v karloveskej časti trate, ale aj na opačnej strane od mesta smerom k Polusu. Vypravovaním Škodoviek sa štvorka stala ešte atraktívnejšou (starší, kočíky, a pod.), takže jej využívanie v porovnaní s rokom 2012 alebo 2014 ešte narástlo.

Linka 6 má nepochopiteľný poobedňajší režím – začína o 15. a končí o 21.30 hod., pre koho? Úplne to napríklad ignoruje skončenie výučby na ZŠ a SŠ a časť pracujúcich, ktorí končia o 14. hodine a zase naopak po 19.30 hod. to premáva úplne prázdne, bežne do 10 ľudí, či sú prázdniny alebo školský rok. A najnepochopiteľnejším je vypravovanie Škodoviek na túto linku – preeexponovaná kapacita v porovnaní s tým, ako je ráno obsadená predĺžená L7 do Rače alebo L8 počas rannej a popoludňajšej dopravnej špičky a tam sa ľudia tlačia v kačiciach, hoci by nemuseli.

Ja si naopak myslím, že linka 4 by mala mať počas špičky hustejší interval (či už formou riadnych alebo vložených spojov po ŽST NM) a do budúcnosti aj dlhšie, 45-metrové vozidlá.
Reakcia na: Ike #219184:
Regiojet? Skôr vaša sebranka na ministerstve vymýšla kvôli výstavbe obchvatu voziť kvetoslavovi aj v sedle, ale dopravca sedlových vlakov do Kv má byť ZSSK, čo bude "supervýhodne" pre všetky strany. Však vozidiel je prebytok...
Reakcia na: Ike #219232:
To, čo považuješ za posunovacie návestidlo, je pôvodne vchodové do Ba Predmestie, za Janoškovou, len na pozícií červenej je modrá. Novými trpaslíkmi kryjú priecestie na Jarošovej z oboch strán, po odstránení vchodového návestidla do Filiálky za zastávkou Slovany a odchodových návestidiel z Filiálky smer Predmestie pri 1. koľaji (ex. AŽD), 2. a 3. koľaji (ex.ZSSR). Odstránený bol aj roky nepoužívaný trpaslík do tupíka za priecestím v pokračovaní 3. koľaje (dnes vedľa priechodu za Billou ku Slimáku).
Reakcia na: Pe67 #219233:
6 je velka bieda aj cez skolsky rok, o prazdninach ani nehovorim, ked som ju mal cez prazdniny tak som mal v skodovke na kazdu jazdu tak 2-10 ludi, takze to uz bol naozaj extrem.
Reakcia na: MatejBA #219236:
Možno jednorázový dopyt. Večne keď ju večer stretnem tak je v nej do 10 ludí.
Opodstatnenie má cez špičku aj to s K2S.
Tie 29T patria na L8. O tom tu už debata bola.
Reakcia na: david1 #219235:
No neviem, videl som dost studakov vystupovat z L6 na Botanickej aj okolo 8 vecer (vsak vies, univerzity na Safku, intraky na Botanickej) 🙂
Reakcia na: Pe67 #219233:
Večer po siedmej chodí večne prázdna a ešte viac to kričí keď tam dávajú T29.
Reakcia na: S499.1023 #219231:
Som myslel električkové ?
Reakcia na: Solider #219206:
A čo linka 4 tá je snáď nafukovacia? Nejakú posilu určite potrebuje. Stačí 6ku viac posunúť pred linku 4 a hneď zoberie o pár ľudí viac.

A mimochodom naplnenosť jednotlivých liniek nemožno posudzovať podľa zimných prázdnin - kedy cestuje MHD v BA z celého roka ľudí najmenej.
Reakcia na: david1 #219223:
Pri McD nie je zrušené, dokonca tam dali AŽD výstražníky. To isté platí aj pre posunovacie, ktoré bolo predtým vzor ZSSR a teraz je AŽD (inak má 5 znakov, to je spádoviskové?)
Reakcia na: david1 #219223:
Ak je priecestie v úrovni Riazanskej už "roky" zrušené", tak toto je potom čo? Som si dal kvôli tebe obchádzku, lebo sa mi to nezdalo, však tade bežne jazdím.
Reakcia na: Ike #219227:
Samozrejme. To bolo bežné už aj v tých sedemdesiatych, keď som tam brigádoval. Prechod medzi nimi je buď cez tzv. Einsatzpunkty, kde sú signály v jednom pláne v jednom okamihu také isté ako v inom - vtedy je prechod plynulý, alebo sa ide cez celožltú / celočervenú.
Reakcia na: fanatikmhd #219216:
7 min to nebolo. Padli rampy a už sa rozbiehal vlak zo zhlavia stanice. V opačnom smere to bolo dlhšie . Vlak bol niekde medzi Riazanskou a Jarošovou. Trvalo to dlhšie pre max.rýchlosť 30 km/h
Semafory sa prepli do trvalej žltej na cca 7 s. A potom do blikavej vo všetkých smeroch.
Po obnovení sa púšťal signál ako to vyšlo. Ako keby bežal na pozadí..
Niekedy bola zelená v niektorom smere iba dve sec. a išla späť do oranžovej a červenej.
Križovatka je zosinchronizovaná s Vajnorskou a ďalej s Trnavskou. V smere od Račianskej na Bajkalskú je zelená vlna.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement