Reply on: fanatikmhd #219196:
Dnes som sa pri čítaní fóra asi 4x pozrel na kalendár (či nie je 1.4.), pretrel som si oči a štipol sa do zadku, pretože stále neverím tomu, čo tu čítam. To NAOZAJ na fóre, ktoré sa venuje verejnej doprave niekto navrhuje, aby VLAK zastavil pred priecestím na návestidle, POČKAL, kým si milostivé autá rozmyslia odísť a potom dostal zelenú len na to, aby sa tak +- 30kmh dotrepal k nástupištu??? Dúfam, že toto nie je nejaké sci-fi a ja som sa nenachytal?Inak, ak sa to priecestie bude niekedy rekonštruovať (ibaže by nie), tak vzhľadom na polohu koľaje by mohla byť stopčiara so svetelnou signalizáciou pre križovatku Kukučínova-Jarošova ešte pred priecestím. Vznikol by priestor tak pre tri autá a zároveň by sa eliminovali vozidlá v koľajisku. V opačnom smere väčšinou toľko vozidiel nestojí.
Úplne ideálne by bolo, keby CSS vedela o blížiacom sa vlaku skôr ako výstražník a síce by hodila pre smer kolízny s traťou červenú ešte skôr ako by sa spustila signalizácia blížiaceho sa vlaku. To, že by L75 a slovčáry čakali by bol ich problém. V rozumnom meste by aj tak L75 v súbehu s elinou neexistovala a slovčáry by končili na okraji mesta.
piggee
Vybudovanie prelozky do Vrakune bola podmienka pri stavebnom povoleni pre Pharos. Avsak pri kolaudacnom konani stavebny urad Ruzinov rozdelil tieto konania na dve. Jedna bola obchodne centrum a druha bola prelozka, ktora sa nikdy nezrealizovala. Takze ani nie tak mesto, ako ten hajzel Pekar.