Reply on: fanatikmhd #218798:
a) 2 busy do tej križovatky naraz tesne za sebou nepôjdub) dopravné koridory navrhujem inak, bus pruhy vpravo a v strede celého koridoru zeleň vrátane stromov. Prečítaj si predošlý príspevok.
c) intervaly preháňaš
d) nečítaš poriadne moje príspevky. Ide aj o demografiu, robotizáciu a zmeny pracovných časov, z čoho vyplýva menej cestujúcich do práce v špičke.
e) blbý príklad
f) napísal som, že treba bus pruhy a záchytné parkoviská a odtiaľ funkčnú dopravu. Bohužiaľ vidíš sám, že papaláši v tom nič nerobia
K bonusu len toľko, že som obehol mestá na 4 kontinentoch. Sú aj také a populáciou väčšie, kde električky zrušili a nebanujú. V niektorých som žil dlhšie. Uviedol si len jeden z mnohých dôvodov ako dosiahnuť aby eliny nezastali. To argument zďaleka neruší. A že turisti potrebujú sledovať koľajnice? Skutočne dôležitý dôvod aby sme mali električky haha. Ja som v cudzích mestách koľajnice nepotreboval.
munww
Busy by sa predsa nemuseli obchádzať v protismere, vošli by na cestu medzi autá. Bus pruhy by mohli byť pri chodníku, nemuseli by byť v strede. Bolo by to praktickejšie a bezpečnejšie pre cestujúcich. Nebolo by treba chodiť cez cestu a aj z pokazeného busu by sa vystupovalo na chodník.
Doterajšie električky trčali na Račku len vtedy, ak sa vodič neposunul úplne dopredu. Tie nové blokovať budú.
Ten autobus tam trčal preto, že vodič vošiel do križovatky aj keď vedel, že bude zavadzať. S električkami na Račku je to iné. Majú pred sebou čisto tak idú. potom však musia nečakane zastať a blokujú inú dopravu.