Reply on: fanatikmhd #218798:
a) 2 busy do tej križovatky naraz tesne za sebou nepôjdub) dopravné koridory navrhujem inak, bus pruhy vpravo a v strede celého koridoru zeleň vrátane stromov. Prečítaj si predošlý príspevok.
c) intervaly preháňaš
d) nečítaš poriadne moje príspevky. Ide aj o demografiu, robotizáciu a zmeny pracovných časov, z čoho vyplýva menej cestujúcich do práce v špičke.
e) blbý príklad
f) napísal som, že treba bus pruhy a záchytné parkoviská a odtiaľ funkčnú dopravu. Bohužiaľ vidíš sám, že papaláši v tom nič nerobia
K bonusu len toľko, že som obehol mestá na 4 kontinentoch. Sú aj také a populáciou väčšie, kde električky zrušili a nebanujú. V niektorých som žil dlhšie. Uviedol si len jeden z mnohých dôvodov ako dosiahnuť aby eliny nezastali. To argument zďaleka neruší. A že turisti potrebujú sledovať koľajnice? Skutočne dôležitý dôvod aby sme mali električky haha. Ja som v cudzích mestách koľajnice nepotreboval.
Viko
Koľajnica je nižšie o voľným okom neviditeľnú čiastku, ale tie rozdiely čo to spôsobí v stabilite, ojojój, tie tony čo sa zrazu navážia na jednu stranu, z toho sa nám vlnia BKV a prepadajú blaťáky, záhadne len bodovo hoci koľajnica je nižšie vždy, asi tie svine tony vedia, že vytvoriť prepad je zákernejšie.
Dlhá električka by trčala, fuj des hrôza amen tma, nech sa ľudia pchajú v kratšej. Dlhý autobus trčí, preboha len nie skrátiť, veď sa ľudia pchajú.
(Ľudskou rečou: tu to stráca akýkoľvek zmysel. Prečo musia alternatívci vždy mať tak nelogické názory ? )