Reply on: fanatikmhd #218798:
a) 2 busy do tej križovatky naraz tesne za sebou nepôjdub) dopravné koridory navrhujem inak, bus pruhy vpravo a v strede celého koridoru zeleň vrátane stromov. Prečítaj si predošlý príspevok.
c) intervaly preháňaš
d) nečítaš poriadne moje príspevky. Ide aj o demografiu, robotizáciu a zmeny pracovných časov, z čoho vyplýva menej cestujúcich do práce v špičke.
e) blbý príklad
f) napísal som, že treba bus pruhy a záchytné parkoviská a odtiaľ funkčnú dopravu. Bohužiaľ vidíš sám, že papaláši v tom nič nerobia
K bonusu len toľko, že som obehol mestá na 4 kontinentoch. Sú aj také a populáciou väčšie, kde električky zrušili a nebanujú. V niektorých som žil dlhšie. Uviedol si len jeden z mnohých dôvodov ako dosiahnuť aby eliny nezastali. To argument zďaleka neruší. A že turisti potrebujú sledovať koľajnice? Skutočne dôležitý dôvod aby sme mali električky haha. Ja som v cudzích mestách koľajnice nepotreboval.
munww
Ach bože môj....
Pritom ak prifrčí dispečer MHD mohol by s tým pri hustej premávke pomáhať.
Áno, vždy je jedna koľajnica nižšie, voľným okom to neuvidíš. Nápravový tlak nie je pri nahnutej električke, čo je pri užšom rozchode častejšie, rovnaký.
Zbytok už nebudem komentovať, čiastočne s ním súhlasím