To bola, myslím, trochu iná téma. Vtedy som tu šokovane híkal nad tým ako je možné, že si Flixbus dovoľuje predávať na spoje Slovak Lines z Bratislavy do Hainburgu jednosmerný lístok až za 7,50 €! Pre porovnanie: Slovak Lines taký lístok predáva za 1,50 €.
Viete koľko stál lístok do Hainburgu krátko pred vznikom 901-ky? Ja čo si pamätám, tak bolo to za 3 €.
A keď už som pri (podľa môjho názoru) prehnaných cenách, prekvapilo ma tiež, že celoštátny knižný CP predáva ZSSK až za 5,50 €. Som zvedavý za koľko bude predávať Slovak Lines, naposledy to bolo niečo nad 2 €, ale vyšiel až tento rok začiatkom januára. ?
Nemám pocit, že by zastávka Bory bola neatraktívna. Naopak, vždy sa vynorí balík ľudí a je super, že títo ľudia nejazdia autami. Ak chceš zvýšiť rýchlosť MHD tak Buspruhmi. Pokojne môžeš vytvoriť expres 921, ktorý bude stáť na Králika a potom na Nivách, no nič sa tým nezmení, lebo každodenná zápcha na Šancovej ho neminie.
S L 99 si totálne vedľa pretože je to obslužná linka a nie nosná.Ona zváža k nosným.V špičke zváža a odváža ľudí z nosných liniek.A opýtaj sa petržalských dôchodcov a tí ti povedia svoje.Pre nich je je to linka od všadial všade,bez prestupu. Keď sa pozrieš do CP,tak uvidíš koľko strategických bodov pre dôchodcov obsluhuje(a nielen v sedle).Zdravotné strediská, obchodné centrá,pošty,prestupné body a v neposlednom rade nemocnicu Antolská.A to sa týka Kopčian aj Údernickej.Tak váž svoje slová.
Projekt Bory nemá dopravu riešený vôbec nejakými svojimi linkami...Zatiaľ sa zapĺňa kapacita L21 ktorá stráca pri zastavovaní na Bory Mall funkciu expresnej linky uz vôbec a to nehovorím o zastávke bory-razcestie.Zahorska bystrica by tiež potrebovala kapacitnejšie spojenie s mestom Tedomy nie sú žiadna výhra.A dlhé diely s krátkymi vozmi na L32 sa mi zdá výsmech obyvateľom DD i ked majú ešte Tbus 33.A L50 bola istý čas s klbakmi neviem prečo sa zaviedli opet krátke...výhovorka kvôli nizkopodlaznosti neobstojí veď už máme isté roky Sor 18nb...fakt nerozumiem
Diagnóza si možno ty...Iba má zaráža že sa zrušili linky ktoré premávali x rokov...A boli využívané.
Isto nie sú spokojný obyvatelia okolia Lúky 5 až 8 ktorým pomiesali karty v roku 2005 asi najviac.Uvediem príklad že L94 chodila z Vyšehradskej a boli na nej Kĺbové vozy a chodili naplnené dostatočne.L93 bola dobrá keď chodila na Jasovsku a vtedajšia L 98 z Dolnozemskej.Jedine pozitívum vidím v L95 ktorej sa upravila trasa "aby čo najviac kopírovala trasu metra(eliny)"!!!L99 sa mi vidí úplne zbytočná a je vidieť že rozumný človek si nájde nahradnu trasu inej linky ako sa dostať rýchlejšie než L99 ktorá je fakt s intervalom 7minut celý deň vyťažená tak na 40℅kapacity aj pri 12m vozoch.A to že tam jazdí občas kĺbový voz je trochu "cez" kde v meste sa na L39 tlacia ľudia v 12m voze...ale je to z hľadiska v danej chvíli jediné operatívne riesenie a presun ZV pri schopnosti sa co najrýchlejšie napojiť na trasu hradenej linky.Ked je voľný klbak v petrzalke tak ide na L99 aj keď zbytočné a krátky na L39 lebo je pod mostom snp a vie sa napojiť napr...na Zochovej...
Nikto netvrdil že na L80 treba 2 minútový interval...Kľudne by stačil terajší ale s dlhými vozmi.Iba toľko...kapacity v BA je dosť len by ju trebalo rovnomerne vyčleniť nie pozerať iba jedným smerom a existuje iba napr.petrzalka a iné časti BA nie...
Iba na jeho vlastnej linke sa však dá kúpiť spiatočné cestovné iba za 8 €. Blaguss cez Flixbus má niektoré spoje jednosmerne aj v súčasnosti za 7,50 € (pri kúpe u vodiča je to vždy 7,50 € jednosmerne).
Error 0x007