"V prípade Dopravného podniku by vraj kompletným sprístupnení auditu mohlo dôjsť „k subjektívnemu výkladu o hospodárení spoločnosti, čím by došlo k narušeniu ochrany dobrej povesti právnickej osoby.“"
- ako možno narušiť ochranu niečoho, čo neexistuje? ?
"Nechce dovoliť meškať domov."
Myslíš, že zamestnanci VW majú doma striktne stanovené časy, kedy musia prísť z práce? ? Smerom do práce chápem, že nechcú riskovať, že ten 3. sa pokazí, ostanú niekde trčať a nestihnú prísť načas do roboty, ale opačným smerom? Tlačiť sa deň čo deň iba kvôli tomu, že možno raz za 3 roky sa ten 3. autobus pokazí a prídu kvôli tomu domov možno o 15 minút neskôr?
S tým, že prvý spoj by mohol začínať a končiť na Vrančovičovej úplne súhlasím, mohol by to byť pokojne prejazd z nejakej 63.
treba sa spytat na magistrate, preco o napredovani druhej etapy odmietaju informovat dokonca aj predsedu dopravnej komisie ... preco ludia, ktori mu poskytli v ramci svojich povinnosti dostali vypovede ...
Ooo, ešte som si všimol, že cestovné vo VOR v rámci Hainburgu zlacnelo z pôvodných 2,20 € na 1,70 €! Aj tu je rovnaká cena takisto cez eshop OBB. Konečne je teda jednorazový lístok v rámci Hainburgu lacnejší ako v rámci Viedne. ?
Pre zaujímavosť: V roku 2008 alebo 2009 (čo si pamätám) bola práve cena 1,70 € najnižšia [dnes 2,20 €], takže za to sa dalo cestovať napr. Woflsthal - Kittsee, Wolfsthal - Hainburg a pod.
Wau a VOR už má aj eshop: https://shop.vor.at Dá sa platiť platobnými kartami VISA a MasterCard. Ani tu v eshope nie je poskytovaná žiadna zľava oproti papierovému cestovnému lístku.
Hociakemu, ktory to moze jazdit a ma voz s ktorym to moze ist jazdit. Kedze udajne tie Crosswaye na 90ke plnia ucel moznosti stiahnutia na 801, tak asi by slo o vodica z linky 90.
Tak ako to v praxi vlastne hradia? Nepamätám si, že by niekedy vypadlo viac ako jedno kolo na týchto linkách... To z vozovne zoberú vhodné vozidlo a vodiča ako vyčarujú? Sedavá záloha vo vozovni môže ísť aj na 801 a 901?
Skús si naštudovať, čo je obsahom emisnej kontroly a čím sa riadi. Emisnou kontrolou prejde samozrejme aj Praga RND alebo Tatra 111, pokiaľ je adekvátne udržiavaná, keďže na každé vozidlo sa vzťahuje legislatíva platná v čase jeho schválenia.
Hmm, ale ja si pamätám, že pred zopár rokmi [nedarí sa mi to vygoogliť] jazdili s mýtnymi jednotkami aj linky 91 a 191 a aj vozy Slovak Lines. Čo sa v tomto za posledné roky zmenilo? V Rakúsku ani v Maďarsku na trasách liniek 801 a 901 sa mýto pre autobusy nepoužíva?
Lenže imhd je môj obľúbený web a píšu sem šikovní ľudia. ? Určite Volánbusz? Nie náhodou Kisalföld Volán? ? Alebo Enykk - ak tomu správne rozumiem, tak to je koordinátor dopravy v žuje Gyor - Moson - Sopron?
Nielenže si ho vydupal, on si ho priamo napísal na mieru. Čo nič nemení na tom, že zákon bol platný a Zlomkovec musel vyžadovať jeho dodržiavanie.
Áno, na Slovensku káblik navyše musí byť a v ČR nemusí, pretože český dopravný poriadok dráh nie je slovenský dopravný poriadok dráh.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik
- ako možno narušiť ochranu niečoho, čo neexistuje? ?