Nielenže si ho vydupal, on si ho priamo napísal na mieru. Čo nič nemení na tom, že zákon bol platný a Zlomkovec musel vyžadovať jeho dodržiavanie.
Áno, na Slovensku káblik navyše musí byť a v ČR nemusí, pretože český dopravný poriadok dráh nie je slovenský dopravný poriadok dráh.
Dúfam že opäť bude polovica mesta paralyzovaná.A to aj v tých uliciach kade tí darmozraci nepôjdu.Uz nech to skončí lebo už mi dochazda trpezlivosť najmä na nábreží pri Kempinski keď polícia v rannej špičke pre "nich" odstavi celý jeden pravý pruh a kolóny sú pomaly až v Kráľovej Vsi pri Meteo ústave na konečnej električiek.Samozrejme všetko vôbec neohlásené vopred.
Vzhľadom na to, že túto cestu mám zjazdenú pravdepodobne ešte viac, ako českú diaľnicu D1 a česko-slovenskú D2 (keďže som tam 36 rokov býval a dodnes tam mám dva byty, takže pri každej z mojich čoraz zriedkavejších návštev Bratislavy po nej absolvujem tak 6 - 8 jázd, tak mi dovoľ, aby som sa tvojím kecom o najproblémovejšej ceste v BA akurát tak pohŕdavo zasmial.
Riešením by mohlo byť, aby šli všetky spoje naraz. Ja cestujúcich v oboch smeroch chápem: nikdy neviete, či ešte nejaký autobus príde - nehoda, porucha, nevoľnosť cestujúceho, ... Nikto si nemôže dovoliť meškať do práce a nechce dovoliť meškať domov.
Ak ale mnoho cestujúcich ide iba z/po Vrančovičovu, tak prvý spoj by mal ísť skrátený a ešte by sa mohla skúsiť nájsť synergia s tým, že by to bol nejaký začínajúci / končiaci spoj pre D. N. Ves.
Oni možno aj vedia, že idú ďalšie tri, len v podmienkach DPB sa možno boja, či vôbec prídu. Nie každý vie o tom, že si môže pozrieť zastávkovú tabuľu v mobile, či daný spoj pôjde.
Ani pre 801 a ani pre 901 ZV neexistuje. Bežné ZV to nehradia s poukazom na to, že sa jedná o medzinárodnú linku, kde potrebuješ AETR tachograf buď s kotúčom alebo kartou.
Rýdzo teoreticky by sme mohli potrebovať mýtnu jednotku na cestu II.triedy mimo obec, ktorá síce nie spoplatnená, ale zbiera sa cez to nejaká štatistika odjazdených pre SSC. Takú linku ale nemáme.
(Pri pravidelných linkách sa to ale myslím dá riešiť aj tak, že komusi kamsi pošleš hlásenie, koľko km si odjazdil na ktorom úseku. Podmienkou je vydaná licencia. SADky vozia palubné jednotky, iné DP neviem, na košickom fóre sa kedysi riešil Pereš, výsledok si nájdi tam.)
Vozidlá jazdiace na ktorých linkách MHD v súčasnosti majú palubné jednotky (mýto)? Aj niektoré ZV?
Žiadne a žiadne. Ani jedna linka nie je trasovaná po spoplatnenom úseku D, či I.tr.
801 je po hraničný prechod v meste, 901 rovnako. 525 jazdí po ceste III.triedy, 37 do Marianky rovnako po ceste III.triedy.
(To, že neexistuje oficiálna dopravná značka "Cesta III.triedy" ešte neznamená, že neexistuje taká kategória cesty podľa cestného zákona. Rovnako si netreba pliesť pojmy cestný zákon a zákon o premávkena pozemných komunikáciach. )
Večerný návoz na striedanie o 22:00 do DNV, odchody z Petržalky:
92/12 o 20:40 do VW
92/11 o 20:45 Opletalova (cez VW)
95/9 ako prejazd na 92 o 20:50 do VW, len cez pracovné dni.
92/12 je na Patrónke o 21:08 a ešte má nejaké to miestečko na sedenie voľné.
21:09 Mokrohájska, sporadicky nastúpi max. 5 ľudí,
21:12 ŽST Lamač +/- to isté a o
21:14 Vrančovičova nastáva komprimát 4233.rar a 4233.zip
Viac - menej pravidlo. Avšak pozor, výnimka z pravidla: Asi týždeň v (rámci predprázdninového počítania cestujúcich) bola vypravovaná 4270 namiesto 4233, lebo počítanie a počítacie zariadenie. Murphy zapracoval, balíky neboli. Reálnu príčinu nepoznám.
Opačný smer: Kvalitné silikónové koleno vodného okruhu zakúpené u výhercu tendra na náhradné diely (rozhodujúcim kritériom je cena) sa rozhodlo, že praskne "hore Lamačom" Lamač, Staré záhrady >Vranča a počalo chladiacou kvapalinou polievať vozovku...
Do ďalšieho voza sa to tlačí o dušu spasenú s poznámkou, už sme dosedeli...
10 minút za polievacím autobusom ide meďák, vezie vodiča a sedem ľudí, ktorí pochopili, čo im hovoríš.
Otázka kolegu z voza 5 minút po mne: To si ich kde vzal také kvantum? Však sa nevedeli pomestiť... No vo VW, ako každý večer a to ich 50% vystúpilo na Vrančovičovej a šlo do Lamača.
Prekvapilo ma, že ešte aj teraz v septembri 2016 jazdí do Rajky aj Ikarus 260. Vraj sa vyrábali až do roku 2002.
Mám pocit, že sa vyrábali ešte okolo 2008, možno aj 2010 v bývalom pobočnom závode Ikarusu v Székesféhervári. Len nie ako 260 a 280 ale ako C60 a C80. C ako Classic.
To my sme mali modernejší Ikarus 435 už v roku 1996.
Oni už niekedy 1986, možno 1988. Prototypy určite.
Rozumiem správne, že ten Ikarus 260 čo jazdí do Rajky pripomínajúci vzhľadom aj zvukom motora Ikarus 280 sa vyrobil až v roku 2002?
Áno, rozumieš správne, poniektoré aj boli vyrobené aj neskôr viď odstavec vyššie.
To akože kedy to vyradia?
Prečo by to mali vyraďovať nejakým hurá systémom?
V normálnej firme sa nakladá s majetkom trošku rozumnejšie ako v tejto gubernii. Celé je to o skutočnom technickom stave daného kusu a jeho údržbe. Predpokladám, že miestny VOLÁNBUSZ má údržbu na trošku inej úrovni ako DPB, lepší prístup k širšej palete náhradných dielov a hlavne tie vozy tam jazdia v trošku inom režime, ako jazdili tu.
Majú stále málo novších vozidiel značky CREDO (teda príbuzných našich SOR-iek)?
Práve naopak, majú dostatok novších vozidiel značky CREDO. Dostatok Na to, aby zistili, čo to je za pojazdnú kadibúdku. A to Credo je v kvalitatívnom porovnaní na tom trošku lepšie ako high-tech výdobytok vedy a techniky od renomovaného výrobcu pornohospodárskej techniky z Libchav.
Ten nestastny problem na 92 by bolo fajn nejak riesit. Je o to zarazajucejsi, ze tieto spoje pouzivaju najma pravidelni cestujuci, ktori by mohli vediet ze dalsie spoje su prazdne.
Mozne riesenie je viest cast spojov iba v casti trasy. Prvy spoj by isiel najkratsi usek, posledny spoj by isiel kompletny usek. To by mohlo viest k rovnomernejsiemu rozlozeniu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BigMac