Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zlomok #217115:
Ja tie (Zlomkovcove jednoŠetistinové) výmysly moc nemusím, ale aby sme naňho len nekydali, tak mu mimoriadne prihrejem polievočku:
Dodržal len Dopravný poriadok dráh vydaný Ministerstvom dopravy v platnom znení. To že je taký, aký je, je hanbou a kvalitatívnym výsledkom technickej a bezpečnostnej legislatívy v SR. Je viac ako mierne pritiahnutá za vlasy a často sa stáva kontraproduktívnou.
Ďalšou otázkou je, či ju vie a má možnosť zo svojho postu ovplyvniť alebo zmeniť a pokiaľ áno, tak do akej miery.
Koniec ohrevu, lebo polievočka neželane zovrie... ?

A drobnosť odpozorovaná z prevádzky:
Tá absencia vnútorného tlačidla má aj svoju výhodu. Keď sa ti váľajú vlky po dverách prichádza k natiahnutiu signalizácie dopytu aj vtedy, keď reálne nik nevystupuje. To potom poteší v zastávkach na znamenie, zbytočné zastavenie, vetranie, zbytočný rozjazd, strata času a zbytočne prepálená nafta. Pravidelne sa deje na 92/12 v úseku od Vrančovičovej po VW a to isté späť. Príčiny: obsaditeľnosť vs. skutočná obsadenosť vozidla, davová psychóza u cestujúcej verejnosti (hurá autobus!).
Veď čo na tom, že idú 3, vždy 5 minút po sebe (22:20, 22:25, 22:30) všetci musia ísť tým prvým... Ja som na pakle zvyknutý, ale keď naposledy v ĽudovomVagóne vystupovali dve a pol minúty piatimi dverami, tak som sa mal ísť chuť pozrieť do kĺbu, či tam nie je schovaný malý mimozemšťan, ktorý ich tam klonuje. Voz idúci za mnou prišiel s asi desiatimi prázdnymi sedačkami a ten posledný doviezol presne šesť človiečikov.
Táto story ale samozrejme nie je dôvodom pre to, aby tam tie tlačítka neboli obojstranné.
A za to, že v SORke nepochopili funkciu diódy Zlomkovec rovnako nemôže.
Reply on: Peon #217123:
V pripade nutnosti ho zabezpecia tak ze vodicovi zavolaju, aby to isiel odjazdit.
Zaujímavé, že 3102 behá na linke 90 bez pokladne (iba s podstavcom). To ako chcú v prípade nutnosti zabezpečiť záložné vozidlo na linku 801? Tá 3409 a neviem ktorá ešte čo majú podstavce sú kde? Jazdia bežne na iných linkách v meste?

Ani na 901 nemôže ísť hociktoré záložné vozidlo... Neriskuje v tomto DPB príliš? Sú to komerčné linky a 901 má navyše aj konkurenciu... Čudujem sa, že sa ešte asi nestalo, že 801 alebo 901 nebola aj pol dňa hradená podobne ako minibusové 44 a 147 čo sme už boli svedkami...

Vozidlá jazdiace na ktorých linkách MHD v súčasnosti majú palubné jednotky (mýto)? Aj niektoré ZV?
Otázka na znalcov vozidiel: Prekvapilo ma, že ešte aj teraz v septembri 2016 jazdí do Rajky aj Ikarus 260. Vraj sa vyrábali až do roku 2002. To my sme mali modernejší Ikarus 435 už v roku 1996.

Rozumiem správne, že ten Ikarus 260 čo jazdí do Rajky pripomínajúci vzhľadom aj zvukom motora Ikarus 280 sa vyrobil až v roku 2002? To akože kedy to vyradia? Majú stále málo novších vozidiel značky CREDO (teda príbuzných našich SOR-iek)?
Reply on: S499.1023 #217118:
Presne. A ja som od ľudí z ministerstva počul, že práve Šestina ten zákon vydupal. Na rozdiel odo mňa, on svoj stihomam aj pretavuje do reality a škodí. A extra káblik do dverí k tlačidlu je nutný iba na SK, v ČR to môže byť aj bez neho?
Reply on: S499.1023 #217100:
Aha, takze upchavame este viac asi najproblemovejsiu cestu v BA.
Reply on: zlomok #217115:
Mimochodom, keby si mal schvaľovať niečo dráhového v Nemecku, asi by si si to hodil.
Reply on: zlomok #217115:
A k tvojím ďalším stihomamom - v čase, keď Zlomkovec vyžadoval možnosť zmeny rozchodu, bolo to v zákone. A za to, že nemáme v trolosoroch tlačidlá na vnútornej strane dverí, môže v prvom rade neschopnosť škodovky a SOR-u doviesť do dverí ešte jeden kábel.
Reply on: zlomok #217115:
Zlomkovec žiadne trojice neschvaľuje, keďže podľa súčasnej legislatívy sú prípustné a bodka.
Reply on: Ámos #217111:
Dnes na nič.
Reply on: S499.1023 #217110:
Ako schvaľovací orgán je to plne v jeho kompetencii. Naša súčasná norma je dávno prekonaná, ale on sa radšej bude zaoberať rozchodom. Viď nezmyselné nariadenia o tom, že každá rekonštrukcia BA tratí sa musí robiť tak, aby sa dal jednoducho zmeniť rozchod (toto už bolo našťastie zrušené). Ale evidentne mu nestačí ani to, on je zároveň dôvodom, prečo nemáme na trolejbusoch Škoda - SOR dopytové tlačidlá na vnútornej strane dverí. Lebo si zasa vymyslí nejaký dôvod.
Reply on: Petto #217098:
A nemali by byť?
Reply on: Ámos #217111:
Aby nahradila dožívajúce T3M, T3G a prvé K2S, napríklad.
Reply on: TTV01 #217089:
Az najazdia potrebne kilometre, budu (mozno) prerobene podla vzoru 7911 a 7912.
Reply on: S499.1023 #217107:
A na co by dnes Bratislava kupovala T6 z Prahy?
Reply on: zlomok #217106:
Čo s tým má zlomkovec? Ty máš vlastne jednoduchý život - nájdeš si nepriateľa, ktorý môže za všetko a s tým bojuješ, podľa možnosti tak, aby ku skutočnému súboj nedošlo.
Reply on: zlomok #217105:
Výmena výzbroje je úplne bežná vec a je to výrazne jednoduchšie ako výmena karosérie.
Odporová regulácia zrýchľovačom, poloautomatická stykačová, automatická stykačová a trebárs priama pomocou regulača sú spolu príbuzné presne tak, ako stykače s polovodičmi.
Reply on: zlomok #217086:
Zlomok kritizuje Zlomkom sfušovanú fotomontáž ? .
Reply on: zlomok #217090:
T6A5 z Prahy sú už v Sofii, ktorá sa tým pádom stala najviac-T6-mestom na svete (T6A2, T6B5, T6A5). Kto neváha, zažerie. Bratislava je hrdé, svojstojné, národne svojbytné hlavné mesto členského statu Európskej únie, ktoré nie je odkázané na nákup ojazdenín, radšej si svoje ojazdeniny zgenerálkuje trikrát po sebe.
Reply on: Petto #217098:
Keď bude súdruh v tvare zlomku konečne vyhodený a nahradený niekym normálnym, tak v tom nevidím problém.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.