Čo s tým má zlomkovec? Ty máš vlastne jednoduchý život - nájdeš si nepriateľa, ktorý môže za všetko a s tým bojuješ, podľa možnosti tak, aby ku skutočnému súboj nedošlo.
Výmena výzbroje je úplne bežná vec a je to výrazne jednoduchšie ako výmena karosérie.
Odporová regulácia zrýchľovačom, poloautomatická stykačová, automatická stykačová a trebárs priama pomocou regulača sú spolu príbuzné presne tak, ako stykače s polovodičmi.
T6A5 z Prahy sú už v Sofii, ktorá sa tým pádom stala najviac-T6-mestom na svete (T6A2, T6B5, T6A5). Kto neváha, zažerie. Bratislava je hrdé, svojstojné, národne svojbytné hlavné mesto členského statu Európskej únie, ktoré nie je odkázané na nákup ojazdenín, radšej si svoje ojazdeniny zgenerálkuje trikrát po sebe.
T3 aj T5C5 majú odporovú výzbroj. Síce konštrukčne a funkčne odlišnú, ale na rovnakom princípe - spínam a vypínam odpory, ktorými zbytočne kúrim. Na toto som narážal.
"V rámci modernizácie vozidlového parku sa plánuje v nasledujúcich troch rokoch modernizácia električiek T6A5, pričom ročne by malo ísť o 6 vozidiel v hodnote takmer 2 mil. €. Bližšie podrobnosti o rozsahu týchto modernizácií nie sú známe."
Samozrejme 7107 až 7125 a 7135, bo len tie majú progress. Tých 9 novostavieb by som sa pokúsil predať do Sarajeva, kde by možno mohli mať záujem (ak si ich zwanizujú na Satra III).
Ja sa čudujem DPB že vôbec K2S ešte prevádzkuje, minimálne vozy 7101 až 7125 a 7135. Dávno mali byť vykuchané na výzbroj, odstavené T3SUCS mali byť prekopané na T3P a spájané do trojičiek.
Presne o tom som pisal pred par dnami ? Hlavne na trasach, kde je vela zastavok na znamenie a clovek si to nepamata, tak sa vdaka reklamam hovno dozvie. V tom najlepsom pripade len 5s pred tym, nez bus prefrci danou zastavkou ?
S499.1023