Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zlomok #217106:
Čo s tým má zlomkovec? Ty máš vlastne jednoduchý život - nájdeš si nepriateľa, ktorý môže za všetko a s tým bojuješ, podľa možnosti tak, aby ku skutočnému súboj nedošlo.
Reply on: zlomok #217105:
Výmena výzbroje je úplne bežná vec a je to výrazne jednoduchšie ako výmena karosérie.
Odporová regulácia zrýchľovačom, poloautomatická stykačová, automatická stykačová a trebárs priama pomocou regulača sú spolu príbuzné presne tak, ako stykače s polovodičmi.
Reply on: zlomok #217086:
Zlomok kritizuje Zlomkom sfušovanú fotomontáž ? .
Reply on: zlomok #217090:
T6A5 z Prahy sú už v Sofii, ktorá sa tým pádom stala najviac-T6-mestom na svete (T6A2, T6B5, T6A5). Kto neváha, zažerie. Bratislava je hrdé, svojstojné, národne svojbytné hlavné mesto členského statu Európskej únie, ktoré nie je odkázané na nákup ojazdenín, radšej si svoje ojazdeniny zgenerálkuje trikrát po sebe.
Reply on: Petto #217098:
Keď bude súdruh v tvare zlomku konečne vyhodený a nahradený niekym normálnym, tak v tom nevidím problém.
Reply on: S499.1023 #217101:
T3 aj T5C5 majú odporovú výzbroj. Síce konštrukčne a funkčne odlišnú, ale na rovnakom princípe - spínam a vypínam odpory, ktorými zbytočne kúrim. Na toto som narážal.
Reply on: Majo #217091:
A co toto:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/14993/Navrh-rozpoctu-DPB-sa-spolieha-na-eurofondy

"V rámci modernizácie vozidlového parku sa plánuje v nasledujúcich troch rokoch modernizácia električiek T6A5, pričom ročne by malo ísť o 6 vozidiel v hodnote takmer 2 mil. €. Bližšie podrobnosti o rozsahu týchto modernizácií nie sú známe."

Z toho nic nebude?
Reply on: Majo #217080:
Ono to bolo všetko úplne inak ale o tom tu nebudem písať kilometrové traktáty, prednáška na požiadanie v Oku.
Reply on: BigMac #217078:
Ukrajinský "astroid" Elektron má údajne vynikajúce jazdné vlastnosti aj na ľvovskom zvršku. O.i. je oproti Astre 100% NP.
Reply on: zlomok #217070:
T5C5 mali s T6 podobnú karosériu, zatiaľ čo s T3 nemali spoločného prakticky NIČ.
Reply on: piggee #217069:
Áno, existuje. Napríklad aby sa vodič autobusu nemusel doprosovať výjazdu z niky.
Reply on: TomJ #217066:
Pretože, okrem iného, keby si si ten článok prečítal, tak by si sa dozvedel, že sa jednalo o jediný prototyp.
Reply on: zlomok #217096:
Trojicky vzhladom na nase drazne papierovacky su vobec povolene ?
Reply on: zlomok #217096:
Samozrejme 7107 až 7125 a 7135, bo len tie majú progress. Tých 9 novostavieb by som sa pokúsil predať do Sarajeva, kde by možno mohli mať záujem (ak si ich zwanizujú na Satra III).
Reply on: Majo #217092:
Ja sa čudujem DPB že vôbec K2S ešte prevádzkuje, minimálne vozy 7101 až 7125 a 7135. Dávno mali byť vykuchané na výzbroj, odstavené T3SUCS mali byť prekopané na T3P a spájané do trojičiek.
Reply on: zakaznik #217087:
Presne o tom som pisal pred par dnami ? Hlavne na trasach, kde je vela zastavok na znamenie a clovek si to nepamata, tak sa vdaka reklamam hovno dozvie. V tom najlepsom pripade len 5s pred tym, nez bus prefrci danou zastavkou ?
Reply on: Majo #217093:
?
Reply on: dyspozytor #217084:
Pán v rokoch opäť katalogizoval? ?
Reply on: zlomok #217090:
To sa hovorilo možno pred nákupom ForCity. S električkami T6A5 sa ráta aj výhľadovo, skôr dojazdia tyristorové T3 a staršie K2S.
Reply on: TTV01 #217089:
To bol blud.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.