co vlastne robi DPB preto aby boli eliny ciste? kolko ludi tym zamestavaju? koko im trva vydrhnut jednu elinu? kolko ich to stoji? vie to daky klubista pls?
No a co, v Presove zas mame podla sablony nastriekane KED STOJITE DRZTE SA, bez ciarky a s KED namiesto AK. V Bratislave zas mavali spravne AK STOJITE, ale neviem, ci tam mali ciarku.
Sarko: MB O345/Conecto sa robia v mestskej aj primestskej verzii. Pre mestsku je este na vyber pocet dveri. Mestske 3 dverove Conecto som videl na vlastne oci. Rovnako je to s MANom SL223, ci SL232.
Uhm, a na "zdrzovat" akoze peniaze boli? Dvojhlaska "ia" je asi drahsia .
Re #21679 qwix:
Tak to je krasny oznam, to by som si urobil aj fotku . Iste to bolo napisane rucne, proti tomu ani tak nemam namietky, ako voci oficialnym tlacenym a lepenym textom hoci aj s banalnou pravopisnou chybou.
Re #21685 J:
Conecto? To je mestsky autobus?
Sa mi vidi, ze voci Solarisu si zaujaty, co Ti spravil? . Osobne si myslim, ze Citaro robi Citarom jedine to logo a honosny nazov znacky .-)
Tento clanok som cital v papierovom SME a zarazilo ma, ze pod fotkou stanice ZSR na Vinohradoch bolo napisane: Nove mramorove steny su uz posprejovane. Co som ale na fotke videl, boli steny oblozene obkladackami ako na Hl.stanici a neboli posprejovane, ale popisane fixami. Fakt je ale to, ze aj to sa vola VANDALIZMUS
Keď sme sa minule bavili otej Viedni, tak ma napadla, že by sme sa mohli inšpirovať tým, že najprv ide elinová linka a z konečnej pokračuje autobusová.
To je príklad L53. Teraz keď chodí L63 až po Zlaté piesky, tak by L53 mohla kľudne chodiť, len po konečnú elín na Zlatých s prestupom na jednej hrane. Ušetrené vzkm by sa použili na lepší interval. Vôbec si myslím, že tak ako je plánovaná elina až do Vajnor je zbytočná. Tam predsa nie je taký potenciál a vozy by tam chodili prázdne.
Ja si predstavujem nejaky, na akom by sa dizajner fakt vyhral. Moze byt aj divoke, co sa tyka vybocenia z 'konvencnych' oznacovacov, ale zas nie prilis. Nieco fakt elegantne s osvedcenou mechanikou.
COLOR: No keby boli kovové ako v tých pár elinách a k strieborným madlám, samozrejme strieborné označovače. Avšak aj tie naše bordové by vyzerali krajšie ako staré štikače, čo majú v KE. Aspoň keby ich nastriekali.
Oficíalne: Na nákup nových vozov bude vyhlásená verejná obchodná súťaž (uverejnená aj v medzinárodnách vestníkoch) a až tá rozhodne o dodávateľovi. Záujem majú Solaris, Mercedes, Man. Otázné su firmy
- Karosa nemá 15m vozidlo, ktoré DPB chce. Taktiež nespokojnosť pri predvádzacích jazdách.
- SOR pochybujem, že do budúceho roka zvládne 18metrovú verziu a taktiež 15m.
Už nevim, kto to tu písal o tom, že mu bolo v Ciatre zima, avšak keď ho kupujú aj do Osla či Reykjavíku nemyslím, že budú mať zlé kúrenie. Skô vodič ho nevedel dobre pustiť. Ono je aj dosť ťažké sadnúť do voza a hneď vedieť všetko nastaviť ako má byť a je tu tiež strach, že niečo poserieš. Keď tú bola 18m CB, tak si vodič nechcel pustiť ani klímu. Aby sa náhodou niečo neposralo.
Nech sa neopovazia do Soplarisu alebo co to pride nainstalovat tie nase hnusne bordove skrine oznacowacowe! Nech spolu s busmi kupia dake elegantne, odolne a kvalitne bedne! Sci-fi?
Od tej ruky, čo bola na rokovaniach s MB.
Re #21651 Sarko: Conecto nie? Aj v Nitre ho majú.
Re #21652 Andy: No ale on nevie, či tam má ľudí, ktorí idú bez prestupu alebo s ním. On si počas jazdy nemá čo odskakovať. Keď má náskok ešte to pochopím, ale inak. Veď je zodpovedný za voz, ľudí v ňom. Ako to majú chápať cestujúci, ktorý chce byť čo najskôr v práci, doma,... Mne leze na nervy už striedanie na trase. Čo je to za blbosť takto zdržiavať voz.
Ty si sa neviezol v Citare. veď tam bolo množstvo sedadiel na úrovni podlahy.
Jasne, že sa to zvykne robiť mimo mesta, ale ja som ln vysvteloval, že to nie je kvôli prachom.
Zle čítaš nie 6:44 ale 6:25.
Re #21656 Andy: , Re #21655 JK:
No presne toto isté som písal Koladovi. On mi odpísal to, že sa s tou myšlienkou pohrávali, avšak na Trnavskom by bolo treba reko, keďže tam je to, ešte na drevách a potom len uložené betónové prefabrikáty. Inak v tom nevidia žiaden problém a že budú na to v budúcnosti myslieť. Ako silno to už ukáže čas.
Re v Vladimír: Jo vlčák je vlčák, ale trojcípa hviezda sa nedá nijak pomýliť. Inak čo mi chýba na Solarise je nejaký poriadny znak. Ten nápis SOLARIS a jazvečík je otrasný. Chcelo by to niečo ... lepšie.
videl som uz aj lepsi napis (na jednom druhokolonnom Ik280/283 (nepamatam si))
"Toto okno bolo pred 10 minutami lestene a cistene. Prosim pomozte mi ho udrzat v cistote. Vodic je na to aby vozil a nie aby cistil a lestil skla ocapkane cestujucou verejnostou"
niesom si uplne isty ci to bolo takto ale ta posledna veta sedi na 100%
Co Ti vadi? "Zdrzovat sa" je sice blbost ale sme v Bratislave a pochop ze na nalepky "Zdrziavat sa" nie su peniaze, nikdy sa to tak nerobilo, ludia by to nepochopili a ono sa to vlastne neda
Predvčerom som cestoval jedným busom na L50, ev.č. som si nezapamätal, kde ma trochu zarazil text, ktorý je nalepený na dverách kabíny vodiča, kde sa píše o tom, že "zdržovať" sa v priestore predných dverí nie je dovolené. Kompetentnému, ktorý schválil takýto tvar slovesa by som uštedril lekciu slovenčinarského okienka .
Týmto sa aj ospravedlňujem chalanom z BA, že som o sebe počas pobytu v BA nedal vedieť, ale kvôli služobným povinnostiam mi to absolútne nevychádzalo.
J
To je príklad L53. Teraz keď chodí L63 až po Zlaté piesky, tak by L53 mohla kľudne chodiť, len po konečnú elín na Zlatých s prestupom na jednej hrane. Ušetrené vzkm by sa použili na lepší interval. Vôbec si myslím, že tak ako je plánovaná elina až do Vajnor je zbytočná. Tam predsa nie je taký potenciál a vozy by tam chodili prázdne.