Keď sme sa minule bavili otej Viedni, tak ma napadla, že by sme sa mohli inšpirovať tým, že najprv ide elinová linka a z konečnej pokračuje autobusová.
To je príklad L53. Teraz keď chodí L63 až po Zlaté piesky, tak by L53 mohla kľudne chodiť, len po konečnú elín na Zlatých s prestupom na jednej hrane. Ušetrené vzkm by sa použili na lepší interval. Vôbec si myslím, že tak ako je plánovaná elina až do Vajnor je zbytočná. Tam predsa nie je taký potenciál a vozy by tam chodili prázdne.
To je príklad L53. Teraz keď chodí L63 až po Zlaté piesky, tak by L53 mohla kľudne chodiť, len po konečnú elín na Zlatých s prestupom na jednej hrane. Ušetrené vzkm by sa použili na lepší interval. Vôbec si myslím, že tak ako je plánovaná elina až do Vajnor je zbytočná. Tam predsa nie je taký potenciál a vozy by tam chodili prázdne.
J
- Karosa nemá 15m vozidlo, ktoré DPB chce. Taktiež nespokojnosť pri predvádzacích jazdách.
- SOR pochybujem, že do budúceho roka zvládne 18metrovú verziu a taktiež 15m.
Už nevim, kto to tu písal o tom, že mu bolo v Ciatre zima, avšak keď ho kupujú aj do Osla či Reykjavíku nemyslím, že budú mať zlé kúrenie. Skô vodič ho nevedel dobre pustiť. Ono je aj dosť ťažké sadnúť do voza a hneď vedieť všetko nastaviť ako má byť a je tu tiež strach, že niečo poserieš. Keď tú bola 18m CB, tak si vodič nechcel pustiť ani klímu. Aby sa náhodou niečo neposralo.