Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
pista: No 06:25 sa to dá ešte tolerovať. Teraz však treba dúfať, že to nikto z DPB neuvidí. d3k0: filtruj 🙂

COLOR: Ide o to, či z vonku alebo z vnútra. z vonku je jednotkou Citaro avšak z vnútra, keď som si teraz pozrel fotky, tak ten zatracovaný Solarisovský futurizmus Citaro, ktoré bolo tu predbieha. Avšak keď ideš kupovať Citaro, tak prídeš do fabriky, tam ťa posadia do design studio kde ti spravia návrh náteru, reklamy, farebnosti interiéru, typu sedadiel, prídržných tyčí, poťahov, podlahy - všetko na PC.
Reply on: artur #21640:
78, sorkac, som sa pomylil 😉
Reply on: J #21611:
Dofrasa, koľkokrát už bolo povedané, že fotobunka pri posledných dverách tam, ak si ju DPB neobjedná, nebude?!

Re #21632 J: Ale veď ak sa kúpi Citaro, tak sa kúpi pre Slovensko a nie pre Nemecko. A u nás predsa žiadna norma vyžadujúca fotobunku nie je.

Re #216117 ak0ze L0g!ka: Nie náhodou Košičan?

Re #21635 J: Zväčša súhlas.
Reply on: pista #21634:
Co ma spolocne 79 a Trnavske myto.
Reply on: J #21636:
poradie neviem, iba to, ze to bola 1301 a v case vodicovho "vyletu" do obchodu bolo 06:25
Pista: nezverejnuj to pls. | J: ako si dosiel na to, ze Citaro budi lepsi dojem? Mne sa honosnejsi zdal Solaris. Az na tu vodicovu chladnicku a transparent 😎
Reply on: J #21632:

U elektricky toho moc nenasetris, lebo tu nemas vyrobcov typu SOR (teraz nic proti SOR-u). Ta skodovacka alebo inekonacka Astra ci Anitra je na velmi spekulativnej urovni, navyse mi potrebujeme kapacitnejsie vozy... A tu mas na vyber tak akurat ULF, Combino, Cityrunner a este par starsich typov od Duewagu...
Reply on: pista #21633:
No ak mal vodič náskok tak to beriem, ale išiel na čas či s meškaním tak áno. Stačí na dispečerovi aj s linkou, poradím, dátumom a časom. Ak si správne napísal, že to bola L31, tak na mlynoch je dosť bufetov kde si môže niečo kúpiť. By som rád vedel ako by sa dotyčnému vodičovi lúbilo, keby sa viezol v taxíku a taxikár si odbehol niečo kúpť avšak taxameter ostal zapnutý. Veď tam určite boli cestujúci s časovými lístkami.

Pista: Jo zrejme to bude nová zatávka a keďže to robia technické služby tak tam bude aj povrch cretteprint.
Peter:
Dosádzanie buse transparentov: myslím si, že by bolo vrcholne neekonomické dávať do prvého vozu zadný a do druhého predný transparent. Veď mimoriadky typu 7921+7922 sa stáva naozaj nie často a tú chvílu to vydrží s plastovou tabuľou.
Výzbroj, podlaha, sedadlá sa menia len ak ide vozidlo na modernizáciu do Parsu. Viď typ K2S. Jedna taká reko stojí 12mil. Avšak na budúci rok by sa toho malo zmodernizovať trochu viac.
Prečo je klíma na vozoch T6 3.série iba v prvej kabíne? No za tú dobu čo sú tu si nepamätám, že by boli rozpojené a tak vypavené. Bol by to drahý špás mať klímu a nevyužívať ju.
Plyňáky sú kapitola sama o sebe a celé si to vystihol, aj keď kĺbaky sú na tom lepšie.
14Tr - Niektoré boli na VP, niektorým boli iba dosadené transparenty pre lepšiu informovanosť cestujúcich.

Nákup nových autobusov sa uskutoční budúci rok.
Hlavnou podmienkou je nízkopodlažnosť vozidla (viď http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1084727 ) a busy budú s najvväčšou pravdepodobnosťou s pohonom na CNG.
Mozno to tu uz odznelo, mozno nie, ale neviete, co sa to stavia na Trnavskom myte? Bude to nova zastavka pre 79, 31 a 39 namiesto tej docasnej?
Reply on: J #21632:
To ako myslis, ze by som mal tie fotografie zverejnit???
Si: Ja si nemyslím, že imidž je v podmienkach Dp nanič. Aj ten musí byť a ver tomu, že vlčáci budú dosť povznesení, keď si povedia: "Viezol som sa v Mercedese."

pista: Uja šoféra by mali namieste vyhodiť.

Re #21621 S499.1023: tak to sa teda mýliš. Fotobunka musí byť. Keď sa po skúškach rozprávali so zástupcami MB tak hovorili, že kabína áno, fotobunka musí zostať - splietali niečo o normách. Citaro však nie je drahé a cena ponúkaná Mercedesom je o milión menšia ako cena Košického Solarisu. Teda aspoň čo mi hovorili cenu Solarisu U.15 a to 12mil. tak Citaro O530L(15metrové) ponúkali za 11mil.

Re #21622 fobust: Čo sa autobusov na tých by si šetril, ale keby išlo o elinu? 🙂

Re #21623 Sarko: Až na to, že Bratislava vlastní dostatok veľkých sál. Napr. také PKO.
Samozrejme, že môj pohľad na busy bol subjektívny. Avšak to, že Citaro vytvára lepší imidž medzi obyvateľstvom ako Solaris je fakt.
Vyzera to tak, ze sa vyznas, ale ak sa vyznas tak potom nechapem ze nevies o probleme zvanom PENIAZE... 🙂
Zdravim vás, mám pár otázok týkajúcich sa hlavne rekonštrukcií električiek ala DPB, rekonštrukcií trolejbusov a plyňákov.
Tou rekonštrukciou elín myslím dosadenie transparentov BUSE. To sa v DPB nepočíta s nejakým rozkuplovávaním elin, keď transparent sa dosádza len na čelo prvej eliny v súprave. Čo ked sa stane nejaká nehoda so zneschopnením prvého voza napr. nehoda, druhému sa nič nestane, to bude stáť aj druhý, alebo sa použijú klasické tabuľe s číslom linky? To mi pripada ako zníženie úrovne rekonštrukcie. Prečo sa u týchto elín napr. nemení interiér(sedadlá, protisklzová podlaha) a hlavne prečo ostáva pôvodná elektrická výzbroj.
To isté s tým rozkuplovávanim to platí aj u T6 tretej série. Prečo je klíma len na prvom voze. -videl som aj reká trolíkov 14Tr niektoré len BUSE transparenty a BUSE teplomer a niektoré spomínanú BUSE výbavu, ale aj protisklyová podlaha a kúreni presunuté do kanálov pozdĺž interiéru vozidla. A k plyňákom tam jediné plus vidím v podlahe, BUSE a v novom kabáte(lak atd.) inak hlavne u krátkych reko Starko nulová spolahlivosť, tankovanie v priebehu služby atd. Je to inak zakonzervovanie týchto vozov na ďalších minimálne
7 rokov. Keď sa budú kupovať navé busy nízkopodlažnosť je nutnou podmienkou, lebo nástup a výstup hlavne starších ludí im robí veľké problémy a zdržeje dopravu. Toť vše.
Reply on: COLOR #21628:
Hej, dnes sa mi stalo to, co uz davno nie - 174-ka odisla z Hradcanskej v poobednajsej spicke poloprazdna :)))

All: vsimol som si velmi pekne stranky, ktore s MHD suvisia velmi podstatne, i ked o MHD nie su. Pozrite sa na ne 🙂 http://obcan.ecn.cz/
Odo dnesneho rana nezastavuje v Prahe metro na linke A v stanici Hradcanska. Dovodom je zlyhanie mechanizmu dveri vo vestibule, ktore sa po nocnej oprave nepodarilo uplne otvorit. V supravach metra a pri vchode dostanice su ludia instruovani hlasenim resp. dispecermi. Premava elektrickova linka X-A! Viac na idnes.cz. Skoda ze este nie je iMHD.cz 😛
Reply on: fobust #21626:

Ak sa nemylim, toto bolo fotene na clone 1.8, t.j. plnej diere:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=karb73x&no=327
Reply on: fobust #21625:

Mimochodom, pri zacloneni na 2.8 ma takuto kresbu:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=30302c2c2137ef30302c2c2137ea&styl=3&no=33&res=1024
all:
Ma niekto zaujem o vysoko kvalitny zakladny objektiv PENTACON auto 1.8/50? Stav: Vyborny, jedina chybicka krasy je zlomeny plastovy kruzok s napisom "Pentacon auto 1.8/50". Opitcky je bezchybny, bez skrabancov, automaticka clona ma super chod, nezasekava sa. Ostrenie ide lahko, mozno vyskusat. Boli s nim robene viacere fotky, napr: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=30302c2c2137ef30302c2c2137ea&styl=3&no=3&res=1024 Velmi ostry, kvalitny, moznost vyskusat v BA. Vhodny na vsetky typy manualnych fotoaparatov - zrkadloviek - s uychtenim M42: Napr. Praktica, Zenit a pod. Cena: 300 Sk.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.