Zdravim vás, mám pár otázok týkajúcich sa hlavne rekonštrukcií električiek ala DPB, rekonštrukcií trolejbusov a plyňákov.
Tou rekonštrukciou elín myslím dosadenie transparentov BUSE. To sa v DPB nepočíta s nejakým rozkuplovávaním elin, keď transparent sa dosádza len na čelo prvej eliny v súprave. Čo ked sa stane nejaká nehoda so zneschopnením prvého voza napr. nehoda, druhému sa nič nestane, to bude stáť aj druhý, alebo sa použijú klasické tabuľe s číslom linky? To mi pripada ako zníženie úrovne rekonštrukcie. Prečo sa u týchto elín napr. nemení interiér(sedadlá, protisklzová podlaha) a hlavne prečo ostáva pôvodná elektrická výzbroj.
To isté s tým rozkuplovávanim to platí aj u T6 tretej série. Prečo je klíma len na prvom voze. -videl som aj reká trolíkov 14Tr niektoré len BUSE transparenty a BUSE teplomer a niektoré spomínanú BUSE výbavu, ale aj protisklyová podlaha a kúreni presunuté do kanálov pozdĺž interiéru vozidla. A k plyňákom tam jediné plus vidím v podlahe, BUSE a v novom kabáte(lak atd.) inak hlavne u krátkych reko Starko nulová spolahlivosť, tankovanie v priebehu služby atd. Je to inak zakonzervovanie týchto vozov na ďalších minimálne
7 rokov. Keď sa budú kupovať navé busy nízkopodlažnosť je nutnou podmienkou, lebo nástup a výstup hlavne starších ludí im robí veľké problémy a zdržeje dopravu. Toť vše.
Tou rekonštrukciou elín myslím dosadenie transparentov BUSE. To sa v DPB nepočíta s nejakým rozkuplovávaním elin, keď transparent sa dosádza len na čelo prvej eliny v súprave. Čo ked sa stane nejaká nehoda so zneschopnením prvého voza napr. nehoda, druhému sa nič nestane, to bude stáť aj druhý, alebo sa použijú klasické tabuľe s číslom linky? To mi pripada ako zníženie úrovne rekonštrukcie. Prečo sa u týchto elín napr. nemení interiér(sedadlá, protisklzová podlaha) a hlavne prečo ostáva pôvodná elektrická výzbroj.
To isté s tým rozkuplovávanim to platí aj u T6 tretej série. Prečo je klíma len na prvom voze. -videl som aj reká trolíkov 14Tr niektoré len BUSE transparenty a BUSE teplomer a niektoré spomínanú BUSE výbavu, ale aj protisklyová podlaha a kúreni presunuté do kanálov pozdĺž interiéru vozidla. A k plyňákom tam jediné plus vidím v podlahe, BUSE a v novom kabáte(lak atd.) inak hlavne u krátkych reko Starko nulová spolahlivosť, tankovanie v priebehu služby atd. Je to inak zakonzervovanie týchto vozov na ďalších minimálne
7 rokov. Keď sa budú kupovať navé busy nízkopodlažnosť je nutnou podmienkou, lebo nástup a výstup hlavne starších ludí im robí veľké problémy a zdržeje dopravu. Toť vše.
J
Re #21607 Spectre: No ja takú informácu nepoznám, avšak je mi jasné, že víťaz bude skôr ako výberové konanie. Najradšej by som bol Citaro alebo Solaris aj keď ešte som zvedavý na MAN. Z tých prvých dvoch menovaných majú obidva svoje výhody.
Solaris - stavba na východoeurópske cesty, lacné náhradné diely, lepšie vyriešený interiér.
Citaro - zaručená kvalita, super servis tri roky, skvelé dvere, imidž viesť sa v Mercedese.
Mínusy:
Solaris - snáď len menšia imidžovka
Citaro - fotobunka na posledných dverách, drahé ND, málo kapacitný interiér (neviem či ho upravia na želanie zákazníka?)