Ja sa priklanam k Soplarisu ma viac vyhod nez Shitaro. Len tak mimochodom, ked sa testovalo shitaro vodic nevedel zapnut kurenie alebo to len mne tam vzadu bola taka sku...na zima. Na poslednom sedadle v rohu vozidla na mna fukalo studeny vzduch.
V Tr. Tepliciach sa bezne organizuju rozne kongresy a stretnutia. Su tam na to podmienky a zrejme je to aj lacnejsie nez napr. v takej Bratislave, kde je mozno prenajom jednej vacsej miestnosti vyznamnejsie drahsi.
Plusy a minusy znaciek busov, ktore si uviedol, su vyslovene zo subjektivneho pohladu. Pre niekoho moze byt Urbino vacsia imidzovka, nez napr. Citaro. Co sa tyka fotobunky, tak ako uz tu povedal Fobust, mame uz kapitalizmus a odberatel si urcuje poziadavky na vybavu sam.
Presne tak, keby si chcel, tak ti tam namontuju aj drevene pozdlzne lavice. Vsak uz mame kapitalizmus, chces vyrobok predat, nie planovane hospodarstvo. Ale kedze je kapitalizmus, su aj ceny. A preve preto nie Citaro, ako si uz napisal. K autobusom sa vyjadrujem velmi opatrne. Myslim si ze by sme si mali este pockat na ted SOR. Ked to bude jazdyschopne a lacne, tak preco nie? Vsak treba setrit. Aj ked sa mi z inych dovodov ten bus nepaci, proste treba najst kompromis. Ale v ziadnom pripade Shithnis. To je zastarala koncepcia, interier bol desny, co som v tom bol, ale tu ide o to, ze DPB by oibjednal presne taky isty...
PREČO by, kxxva, do pxxe, nebolo Citaro vhodné do BA, keď môže jazdiť v Rumunsku? Odkiaľ do rxtx beriete túto NEZMYSELNÚ teóriu, že Citaro "nie je vhodné" do BA?
Ja by som ho tiež nekupoval, ale kvôli tomu, že je drahé a nie kvôli nejakému absurdnému "nie je to vhodné". To je skutočne argument hodný pravého BEÚSáka:-), typu "vieš, my máme v Bratislave iné podmienky".
Fotobunka nemusí byť, interiér je presne podľa požiadavky zákazníka, to sú všetko absurdné zástupné argumenty.
I.
PREČO by, kxxva, do pxxe, nebolo Citaro vhodné do BA, keď môže jazdiť v Rumunsku? Odkiaľ do rxtx beriete túto NEZMYSELNÚ teóriu, že Citaro "nie je vhodné" do BA?
Ja by som ho tiež nekupoval, ale kvôli tomu, že je drahé a nie kvôli nejakému absurdnému "nie je to vhodné". To je skutočne argument hodný pravého BEÚSáka:-), typu "vieš, my máme v Bratislave iné podmienky".
Fotobunka nemusí byť, interiér je presne podľa požiadavky zákazníka, to sú všetko absurdné zástupné argumenty.
I.
Skôr by som pomenoval po Masarykovi niečo nové, napríklad v zóne Pribinova. Praktiky neustáleho premenovávania podľa momentálnej politickej situácie mi vždy vadili - vedie to k chaosu a je to drahé (zmeny dokladov, evidencií a pod.).
A keď už to námestie 1.mája, tak na Masarykovu ulicu, nie na Masarykovo námestie. Veď to už námestím nie je ani náhodou.
To su dementi. Za chvilu budem platit poplatok aj za to, ze sda mozem nadychnut a vydychnut. Ano, dan za dychanie. Kto ju nebude platit, ten nebude dychat.
Ide to dolu vodou s tymi online novinamy, najpv Pravda, teraz SME, som hlboko sklamany...
Dnes rano sa mi podarilo na Racku odfotit obsadenu 31-1301 bez sofera, ktory si odskocil (asi na dve minuty) kupovat nieco do potravin (predajna peciva, ktore tam na zastavke je). Skoda len, ze nemam digital, to by fotky boli hned hotove.
Ak by som si mohol typnúť, tak to bude nejaký sústredený výplach žalúdkov. A prečo v Tr. Tepliciach?! Neviem, možno tam budú aj stretnutia s potencionálnymi dodávateľmi busov. Zrejme nejaké koorginovanie postupu v najbližšom čase.
Re #21607 Spectre: No ja takú informácu nepoznám, avšak je mi jasné, že víťaz bude skôr ako výberové konanie. Najradšej by som bol Citaro alebo Solaris aj keď ešte som zvedavý na MAN. Z tých prvých dvoch menovaných majú obidva svoje výhody.
Solaris - stavba na východoeurópske cesty, lacné náhradné diely, lepšie vyriešený interiér.
Citaro - zaručená kvalita, super servis tri roky, skvelé dvere, imidž viesť sa v Mercedese.
Mínusy:
Solaris - snáď len menšia imidžovka
Citaro - fotobunka na posledných dverách, drahé ND, málo kapacitný interiér (neviem či ho upravia na želanie zákazníka?)
Co? Ake spoplatnovanie sme.sk? Hmmm... Ferro aby to Kesicania mali blizsie. Ale ak to nie je celoslovenske tak neviem. Andy, tr3mp to myslel asi tak, ze jemu je to uz jedno
"Primátor Bratislavy Andrej Ďurkovský sa zúčastní na výjazdovom pracovnom stretnutí Dopravného podniku Bratislava a.s. na tému Stratégia rozvoja MHD v Bratislave, Trenčianske Teplice, (bez účasti novinárov)" (bratislava.sk)
Spectre: No neverili sme, že na budúci rok prídu nové busy a stane sa - peniaze sú vyčlenené. A takisto je vyčlenených 250mil na rok 2004 na nové trole. Ak by sme zobrali 21Tr 13mil a 22Tr 19mil tak to výjde aj na viac ako desať 21Triek a tri 22Trky.
To to vedenie si uvedomuje dôležitosť MHDčky v živote mesta a tak sa aj správa. Ja im verím aj Keď si myslím, že ročne by stačilo 10 kratkych trolov a štyri kĺbové. Aby ten vozový parky bol pravidelne obnovovaný.
Inak veľkonočný pondelok bude vždy v pondelok pretože sa to vyrátava podľa splnu a istý pondelok po ňom. dokonca existuje len nejakých pár dátumov, ktoré sa neustále opakujú.
Čo hovorite na spoplatňovanie SME.sk? Ja osobne prechádzam na pravda.sk
ak0ze aha