Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ked som si obzeral ten krasny novy povrch Mostovej ulice, tak som si vsimol, ze hned pri vjazde na nu z Vajanskeho nabr. je tento cementovy povrch nahradeny tmavosedou dlazbou? Neviete niekto, aky to ma vyznam?
Reakcia na: J #21646:

To máš z ktorej ruky takéto informácie? Je to absolútny nezmysel. Fotobunka je doplnok, bez ktorej sú dvere aj naďalej plne funčné a manuálne ovládateľné. Žiadny výrobca by si nedovolil niečo také zákazníkovi vnucovať. Zvlášť nie taká renomovaná firma. Možno ešte tak Matičšinskyj mašinostrojiteľnyj zavod, ktorý možno dodnes tvrdí, že bez odporov ich metro nemôže fungovať 😉.
Sarko: Tak keď si to prenajatie dovolilo prá študákov na beániu, tak by na to mesto Bratislava malo určite a PKO by im to dalo bez zisku. Proste dôvod toho, že išli do Tr. T. nebol v Prachoch. Bratislava musí šetriť, ale nie zas až tak ako napr. košice snútenou správou.

No jo, ale Solaris iný mestský bus ako Urbino nevyrába, ale O.K. budem to písať tak.

Čo sa ceny týka, všetko záleží o množstva. Je predsa jasné, že ak Bratislava zobere 100kusov tak sa hovorí o inej cene ako pri piatich kusoch. Zástupcovia Mercedesu hovorili o dlhých lakťoch pre Brtislavu. V Solarisáckom Urbíne majú veľkú konkurenciu a ich neživý len predaj vozu, ale aj ND, ktoré sú nie moc lacné. Preto sú ochotný ísť aj na minimum zisku.

m@rtin: No konečne to vyzerá nejak normálnejšie. Ten zadný tranparent je nalepený?
Reakcia na: m@rtin #21642:

Radsej ten 12-metrovy stvordverovy SOR... Mozno SOR skonstruuje vlastny klbovy autobus, potom radsej ten. Ked uz ten sprosty patent dveri, tak aspon nieco ciastocne nizkopodlazne a za porovnatelnu cenu. Jedine co mi na SORoch vadi su tie dvere, inack nemam proti tym najnovsim ziadne namietky. Proti KAROSE ich je mnohem víc...
Vladimír: A ty nechápeš, že išlo o rokovania s dodávateľom MB Citaro, ktorý povedal, že jedine s fotobunkou. To nie je môj výmysel, ja ju nechcem, je zbytočná, úplne stačí solarisovský patent proti privretiu. Avšak keď boli rokovania, tak povedali: kabínu pre vodiča sa bude dať spraviť, ale fotobunka musí ostať.
Reakcia na: J #21632:

Iste, a skús ešte zistiť, koľko také prenajatie stojí.

Čo sa týka toho pohľadu, stále hovoríš o subjektívnom pohľade. Prestav si náter Urbina á la Citaro a opačne, Citara napr. á la košické Urbino a začneš tvrdiť opak. Náter urobí veľa, ale podľa môjho názoru extrémy nie sú žiaduce. Avšak v prípade reprezentácie Citara sa to autorom náteru teda fakt podarilo.

K tým cenám, treba si zistiť presné informácie. Citaro je určite drahšie než Urbino.

A ešte jedna dôležitá poznámočka. Nesprávne porovnávaš Solaris s Citarom. Solaris je značka, Citaro typ. Keď už, tak Solaris vs. Mercedes-Benz, resp. Urbino vs. Citaro.
pista: No 06:25 sa to dá ešte tolerovať. Teraz však treba dúfať, že to nikto z DPB neuvidí. d3k0: filtruj 🙂

COLOR: Ide o to, či z vonku alebo z vnútra. z vonku je jednotkou Citaro avšak z vnútra, keď som si teraz pozrel fotky, tak ten zatracovaný Solarisovský futurizmus Citaro, ktoré bolo tu predbieha. Avšak keď ideš kupovať Citaro, tak prídeš do fabriky, tam ťa posadia do design studio kde ti spravia návrh náteru, reklamy, farebnosti interiéru, typu sedadiel, prídržných tyčí, poťahov, podlahy - všetko na PC.
Reakcia na: artur #21640:
78, sorkac, som sa pomylil 😉
Reakcia na: J #21611:
Dofrasa, koľkokrát už bolo povedané, že fotobunka pri posledných dverách tam, ak si ju DPB neobjedná, nebude?!

Re #21632 J: Ale veď ak sa kúpi Citaro, tak sa kúpi pre Slovensko a nie pre Nemecko. A u nás predsa žiadna norma vyžadujúca fotobunku nie je.

Re #216117 ak0ze L0g!ka: Nie náhodou Košičan?

Re #21635 J: Zväčša súhlas.
Reakcia na: pista #21634:
Co ma spolocne 79 a Trnavske myto.
Reakcia na: J #21636:
poradie neviem, iba to, ze to bola 1301 a v case vodicovho "vyletu" do obchodu bolo 06:25
Pista: nezverejnuj to pls. | J: ako si dosiel na to, ze Citaro budi lepsi dojem? Mne sa honosnejsi zdal Solaris. Az na tu vodicovu chladnicku a transparent 😎
Reakcia na: J #21632:

U elektricky toho moc nenasetris, lebo tu nemas vyrobcov typu SOR (teraz nic proti SOR-u). Ta skodovacka alebo inekonacka Astra ci Anitra je na velmi spekulativnej urovni, navyse mi potrebujeme kapacitnejsie vozy... A tu mas na vyber tak akurat ULF, Combino, Cityrunner a este par starsich typov od Duewagu...
Reakcia na: pista #21633:
No ak mal vodič náskok tak to beriem, ale išiel na čas či s meškaním tak áno. Stačí na dispečerovi aj s linkou, poradím, dátumom a časom. Ak si správne napísal, že to bola L31, tak na mlynoch je dosť bufetov kde si môže niečo kúpiť. By som rád vedel ako by sa dotyčnému vodičovi lúbilo, keby sa viezol v taxíku a taxikár si odbehol niečo kúpť avšak taxameter ostal zapnutý. Veď tam určite boli cestujúci s časovými lístkami.

Pista: Jo zrejme to bude nová zatávka a keďže to robia technické služby tak tam bude aj povrch cretteprint.
Peter:
Dosádzanie buse transparentov: myslím si, že by bolo vrcholne neekonomické dávať do prvého vozu zadný a do druhého predný transparent. Veď mimoriadky typu 7921+7922 sa stáva naozaj nie často a tú chvílu to vydrží s plastovou tabuľou.
Výzbroj, podlaha, sedadlá sa menia len ak ide vozidlo na modernizáciu do Parsu. Viď typ K2S. Jedna taká reko stojí 12mil. Avšak na budúci rok by sa toho malo zmodernizovať trochu viac.
Prečo je klíma na vozoch T6 3.série iba v prvej kabíne? No za tú dobu čo sú tu si nepamätám, že by boli rozpojené a tak vypavené. Bol by to drahý špás mať klímu a nevyužívať ju.
Plyňáky sú kapitola sama o sebe a celé si to vystihol, aj keď kĺbaky sú na tom lepšie.
14Tr - Niektoré boli na VP, niektorým boli iba dosadené transparenty pre lepšiu informovanosť cestujúcich.

Nákup nových autobusov sa uskutoční budúci rok.
Hlavnou podmienkou je nízkopodlažnosť vozidla (viď http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1084727 ) a busy budú s najvväčšou pravdepodobnosťou s pohonom na CNG.
Mozno to tu uz odznelo, mozno nie, ale neviete, co sa to stavia na Trnavskom myte? Bude to nova zastavka pre 79, 31 a 39 namiesto tej docasnej?
Reakcia na: J #21632:
To ako myslis, ze by som mal tie fotografie zverejnit???
Si: Ja si nemyslím, že imidž je v podmienkach Dp nanič. Aj ten musí byť a ver tomu, že vlčáci budú dosť povznesení, keď si povedia: "Viezol som sa v Mercedese."

pista: Uja šoféra by mali namieste vyhodiť.

Re #21621 S499.1023: tak to sa teda mýliš. Fotobunka musí byť. Keď sa po skúškach rozprávali so zástupcami MB tak hovorili, že kabína áno, fotobunka musí zostať - splietali niečo o normách. Citaro však nie je drahé a cena ponúkaná Mercedesom je o milión menšia ako cena Košického Solarisu. Teda aspoň čo mi hovorili cenu Solarisu U.15 a to 12mil. tak Citaro O530L(15metrové) ponúkali za 11mil.

Re #21622 fobust: Čo sa autobusov na tých by si šetril, ale keby išlo o elinu? 🙂

Re #21623 Sarko: Až na to, že Bratislava vlastní dostatok veľkých sál. Napr. také PKO.
Samozrejme, že môj pohľad na busy bol subjektívny. Avšak to, že Citaro vytvára lepší imidž medzi obyvateľstvom ako Solaris je fakt.
Vyzera to tak, ze sa vyznas, ale ak sa vyznas tak potom nechapem ze nevies o probleme zvanom PENIAZE... 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement