Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #216184:
Ona asi nie je CHKO ako CHKO, však? Ale to ty dobre vieš. Googliť za teba nebudem.
Reply on: S499.1023 #216183:
Moj otec ma okolie Neziderskeho jazera prejazdene hore dole rovnako ako NÖ a Burgenland, hovori ine veci. Tiez som si este ako student prejazdil svoje. V Rakusku nie je problem, aby sa asfaltka zmenila na strk a nasledne na blatovu cestu v lese, lebo si sa dostal do NP Donau Auen, kde by novy asflat zda sa nedovolili. My si po CHKO tahame asfalt jedna radost.

Nemame vedomosti co stoji km asfaltovej cesty v Rakusku. Mas nejaky zdroj?
Reply on: Ámos #216182:
Vieš ako, ja nie som cyklista, ale môj kamarát, čo jazdí každoročne podunajskú cyklotrasu, iný kamarát, ktrý jazdí pravidelne okolo Neziderského jazera a aj táto oficiálna informácia:
"Páteřní a dálkové trasy v Rakousku - povrch v naprosté většině tvoří asfalt (samozřejmě s výjimkou MTB tras)" hovoria o asfalte. Asi tam majú menej hnidopišných Ámosov, čo chcú spolurozhodovať o tých troch eurách zo svojich daní, ktoré idú na cyklotrasy.
Tvoj problém je ten, že strelíš od boku svoju pravdu a potom už "ani o píďu". Keby si sa radšej zaoberal tým, prečo u nás stojí kilometer asfaltovanej cyklotrasy ako v Rakúsku kilometer cesty I. triedy.
Reply on: S499.1023 #216178:
Ze to v tom Reichu ti cyklisti preziju. Mozno tam maju menej hnidopichov, zato tisicky km cyklotras.
Reply on: Technopol #216172:
Ved uz len z financneho dovodu, ak jazdim do prace autom, tak si odveziem aj to dieta...
Reply on: Peon #216179:
Ešte ma zaujalo na webe ZSSK: Sťažnosťami sa tam zaoberá nielen Sekcia služieb zákazníkom v Bratislave, ale aj:

"V prípade nesúhlasu s vybavením pôvodnej sťažnosti alebo v prípade, že sa sťažnosť týka bezpečnosti (napríklad úrazu) alebo postupu zamestnanca ZSSK, prosím zasielajte sťažnosti na Odbor inšpekcie a kontroly ZSSK"

Na http://www.slovakrail.sk/sk/o-spolocnosti/prava-cestujucich/zakaznicke-podania.html ma tiež príjemne prekvapil tento ústretový prístup a kompletné informácie:

"Podľa zákona sa sťažnosť podaná elektronickou poštou považuje za písomnú v prípade, ak je do piatich pracovných dní doplnená podpisom. ZSSK však vychádza v ústrety zákazníkom a toto ustanovenie nevynucuje. V prípade nespokojnosti s vybavením sťažnosti a po vyčerpaní možnosti odvolania v ZSSK máte právo zaslať podnet na preskúmanie sťažnosti na Slovenskú obchodnú inšpekciu, respektíve Dopravný úrad."

A využívajú aj aplikáciu Youstice. https://app.youstice.com/generix/odr/en/app2/caseNew/formProcessCreate/newCaseWizard/issues/main_content/refreshPage

Páči sa mi, že aj firma vo vlastníctve vie byť v niečom moderná keď chce. Všetko je o ľuďoch. ?
Reply on: Peon #216175:
Predstavte si, na http://www.dpb.sk/kontakt/pre-verejnost/ zmizli telefonické a emailové kontakty na viaceré pracoviská (odbory a oddelenia). ? Napr. už tam nenájdete dispečing ani zastávkárov... Ktoré tam ešte boli a už tam nie sú? Žeby chceli, aby všetko ľudia riešili cez infolinku?

S prekvapením som si všimol, že web http://www.idsjmk.cz nielenže nemá responzívny dizajn (prispôsobený aj displejom smartfónov), ale prihlásenie užívateľa do "Můj IDS JMK" je tam nešifrované cez http - aj prezeranie po prihlásení sa.

Nikde som nevidel prevádzkovú dobu infolinky IDS JMK. Žeby ju mali non-stop? S cestujúcimi tam telefonujú a na emaily odpisujú dispečeri centrálneho dispečingu alebo ako napr. v ZSSK či DPB pracovníci infolinky? Prekvapilo ma, že keď som v minulosti zopárkrát odtiaľ potreboval nejaké informácie, tak vždy mi odpísal ten istý človek (K. H.)

Reply on: Ámos #216174:
A cesty v regiónoch by teda mali byť tiež makadamové a nie asfaltové? A prečo vlastne v regiónoch a nie v meste? Lebo v meste býva Ámos?
Reply on: Ámos #216174:
Takže cyklotrasy budú vyhradené len pre horských cyklistov?
Reply on: Ámos #216161:
asi Škodovka inovovala troloSORy tak, že napríklad naše 30Tr majú problémy s brzdami...

a pokiaľ ma pamäť neklame, tak údržbu troloSORov robí Škodovka a jej ľudia asi na používanie kladiva ako pracovného prostriedku vyškolení neboli... ?
Reply on: Peon #216173:
Práve som objavil, že v Brne (vlastne v celom IDS JMK) si môže ktokoľvek zobraziť aktuálnu polohu vozidiel na mape - cez web aj mobilnú aplikáciu. http://iris.bmhd.cz U nás má niečo takéto neverejne iba DPB?
Reply on: Rubber38 #216168:
Zatial co niekoho volba SUV sa ma nijak netyka. Volba asfalt/strk(skvara) sa ma tyka. Mam pravo spolurozhodovat o pouziti mojich dani.
Skvara vyhrava cenou (€ za km) aj dopadom na zivotne prostredie. Samozrejme bavime sa o cyklotrasach mimo uzemia mesta v regionoch.

Pritomnost horskeho bicykla na asfaltke som neodsudzoval. Argumentuj inak ako vkladanim slov do cudzich ust.
Prekvapilo ma, že DPB na svojom webe propaguje mobilnú aplikáciu iTransit. http://www.dpb.sk/sluzby/mobilna-aplikacia/

CP však majú od mhd.sk, o.z. tak nechápem prečo nepropagujú imhd.sk appku, ktorá má off-line CP. Dúfam, že keď bude oficiálna mobilná aplikácia pre IDS BK, tak budú tú propagovať.
Reply on: Ámos #216160:
S tými chrípkovými prázdninami máš pravdu. A aj keby boli choré iba deti, väčšinou s nimi musí zostať doma jeden z rodičov. A ak by počas chrípkových prázdnin aj deti neboli choré, do určitého veku jednoducho nemôžu zostať doma samé a ak ich nieje ku komu dať/ vziať do práce, ostáva rodič opäť doma.
Reply on: Valec #216170:
Wau, ďakujem za zaujímavé informácie. ?
Reply on: Peon #216169:
Na stránke BSK je cenník platný mimo IDS v časti Doprava, hneď ako prvá položka.
http://www.region-bsk.sk/SCRIPT/ViewFile.aspx?docid=10061866

Na stránke SL je cenník súčasťou PP SL (na strane 18), nájdeš ho v časti Moja cesta so SL/Prepravný poriadok - prímestská doprava.
http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/Prepravne_poriadky/PP_SL_zmena_od_01_11_2015_final_CLEAR.pdf

V regio cenníku je, neviem síce prečo, uvedené "u r č u j e maximálne sadzby". V Cenníku IDS BK, nájdeš ho na dpb.sk v časti IDS BK, však uvedená formulácia nie je, tzn. sadzby sú stanovené fixne.
http://www.dpb.sk/_media/file/Cennik%20IDS%20BK%202015-1%20(20150909).pdf
Reply on: Valec #216167:
Hmm tak potom prečo na webe BSK je pre prímestskú dopravu "Cenový výmer 1/2010", ktorý určuje maximálne ceny vrátane DPH? http://www.bratislavskykraj.sk/cenove-vymery.aspx

Ten však v súčasnosti neplatí v Slovak Lines ani na trasách mimo IDS BK (za Doľanmi a za Šamorínom), lebo vygooglil som "Cenník cestovného BSK č. 1/2012". Jeho účinnosť je od 1. 1. 2013. http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/pdf/cennik_bsk.pdf V knižnom CP Slovak Lines na roky 2014 - 2015 na str. 9 má však ten istý názov "MAXIMÁLNE CENY CESTOVNÉHO v pravidelnej prímestskej autobusovej doprave". Čo je toto za neporiadok? ❓

Pre IT znalých šotoušov tu mám úlohu, ktorú som ja nezvládol: Viete sa niekto na www.slovaklines.sk doklikať k tomu linku na "Cenník cestovného BSK č. 1/2012"? Ja som ho tam skúšal nájsť cez vyhľadávacie okienko vpravo hore, ale vypísalo mi to "Neboli nájdené žiadne články obsahujúce vyhľadávanu frázu". Preukázateľne sa však na ich webe nachádza, lebo inak by som ho nevygooglil.

Som presvedčený, že cestujúci majú právo sa k tomu Cenníku (keďže platí za Doľanmi a Šamorínom v autobusoch Slovak Lines) dostať jednoduchšie. Rozumiem, že na www.idsbk.sk nie je, lebo ide o nezaintegrované úseky, ale na weboch BSK a Slovak Lines by podľa mňa mal byť jednoducho nájditeľný. Ja jednoducho nemám rád keď sú cestujúcim poskytované nekvalitné a nedostatočné informácie! ❗

K môjmu prvému odstavcu si rovno odpíšem sám ?: BSK má na svojom webe neaktuálne informácie. ?
Reply on: Ámos #216165:
Ide ale o to, že pre cyklistov, na rozdiel od autíčkárov či chodcov, poväčšine (nielen) v BA neexistujú podmienky pre normálnu bezpečnú existenciu. Ak by chodci nemali po meste chodníky a boli nútení kráčať pomedzi jazdiace autá, príp. ak by pre vodičov neexistovali cesty ( ? ), tiež by si akceptoval ich "tliachanie," príp. občasné obchádzanie niektorých predpisoch v záujme bezpečnosti (samozrejme mám na mysli napr. detských cyklistov na chodníku, nie prechádzanie križovatiek na červenú a iné arogantnosti).

Odsudzovať prítomnosť horského bicykla na asfaltke je rovnako prízemné a idiotské, ako nadávať niekomu v SUVčku, že si nezobral na cesty po BA Toyotu Aygo. Je to každého osobná voľba
Reply on: ufo #216014:
Cenník (cenový výmer na verejnú dopravu už v zákone neexistuje niekoľko rokov) stanovuje pevné ceny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.