myslím, že ho neotočíš. To už je jednoduchšie po zriadení novej zastávky Farského pri elinách otočiť 84 namiesto na Jugmannovu doprava na nadjazd a niekde pri sade pri Auparku jej spraviť zastávku a potom do mesta cez Nový most
Myslíte si, že by malo zmysel po spustení električiek do Petržalky
- presmerovať linku 50 obojsmerne cez nábrežie a ukončiť ju pod Mostom SNP (zlepšenie obsluhy centra, napojenie na električky aj v opačnom smere a zahustenie spojenia medzi autobusovou stanicou a Mostom SNP).
Ako náhradu za dopravu do Auparku zaviesť novú linku obsluhovanú midibusmi na trase Aupark – Sad J. Kráľa (zastávka pri elinách, linka by zabezpečovala návoz ľudí z Auparku na linky 1 a 3).
Samozrejme teda iba pokiaľ je na tej ceste smerom k električkovej zastávke priestor na otočenie midibusu. Neviem totiž ako to tam teraz vyzerá a nerád by som trepal hlúposti...
Jednu rýpavú podotázočku:
Spací autovlak AB - BA Ti je nač Francku?
Reláciu AB - PO plne chápem aj vzhľadom na vzdialenosť, aj na cestovný čas po "VRT", hlavne v úseku Čadca, Gr. - Prešov, ale Praha - Bratislava? Však len odbavenie na Wilsone je nejakých 60 minút pred odchodom... To si pri 130 km/h rýchlomerových niekde pri Jihlave alebo Velkém Meziříčí.
Ja som tym cestoval pomerne aktivne v prvy den a bolo to prekvapivo v pohode. Ak ludia nadavali, tak urcite nie preto ze by nieco bolo v neporiadku s infosystemom. Naopak, mnohi si na nom naozaj vcas vsimli ze linka ide inak, co ma prekvapilo.
Celkovo pri mojich cestach boli cestujuci az sokujuco v pohode s tou zmenou. Aj ked je pravda ze som zacal cestovat az okolo 13:00, teda ked uz velka cast vedela "z rana".
Mne chyba najma doplnkove hlasenie (preco sa toto u nas stale nepouziva??) ktore by povedzme prvy tyzden upozornovalo "Prosim pozor, linka ide smer ...., pre cestu smer .... prestupte na linku ......".