A budú všetky vozidlá mať jednotný systém hlásenia znamenia na vystúpenie a dopytu dverí? Alebo to bude ten guláš čo dnes? A podľa toho článku chápem že budem musieť mačgať dve tlačidlá vždy, aj keď budú všetky zastávky na znamenie? No fakt úžasné. A to zadné vozne súprav? Do čriev pridali kábliky?
Moj otec ma okolie Neziderskeho jazera prejazdene hore dole rovnako ako NÖ a Burgenland, hovori ine veci. Tiez som si este ako student prejazdil svoje. V Rakusku nie je problem, aby sa asfaltka zmenila na strk a nasledne na blatovu cestu v lese, lebo si sa dostal do NP Donau Auen, kde by novy asflat zda sa nedovolili. My si po CHKO tahame asfalt jedna radost.
Nemame vedomosti co stoji km asfaltovej cesty v Rakusku. Mas nejaky zdroj?
Vieš ako, ja nie som cyklista, ale môj kamarát, čo jazdí každoročne podunajskú cyklotrasu, iný kamarát, ktrý jazdí pravidelne okolo Neziderského jazera a aj táto oficiálna informácia:
"Páteřní a dálkové trasy v Rakousku - povrch v naprosté většině tvoří asfalt (samozřejmě s výjimkou MTB tras)" hovoria o asfalte. Asi tam majú menej hnidopišných Ámosov, čo chcú spolurozhodovať o tých troch eurách zo svojich daní, ktoré idú na cyklotrasy.
Tvoj problém je ten, že strelíš od boku svoju pravdu a potom už "ani o píďu". Keby si sa radšej zaoberal tým, prečo u nás stojí kilometer asfaltovanej cyklotrasy ako v Rakúsku kilometer cesty I. triedy.
Ešte ma zaujalo na webe ZSSK: Sťažnosťami sa tam zaoberá nielen Sekcia služieb zákazníkom v Bratislave, ale aj:
"V prípade nesúhlasu s vybavením pôvodnej sťažnosti alebo v prípade, že sa sťažnosť týka bezpečnosti (napríklad úrazu) alebo postupu zamestnanca ZSSK, prosím zasielajte sťažnosti na Odbor inšpekcie a kontroly ZSSK"
"Podľa zákona sa sťažnosť podaná elektronickou poštou považuje za písomnú v prípade, ak je do piatich pracovných dní doplnená podpisom. ZSSK však vychádza v ústrety zákazníkom a toto ustanovenie nevynucuje. V prípade nespokojnosti s vybavením sťažnosti a po vyčerpaní možnosti odvolania v ZSSK máte právo zaslať podnet na preskúmanie sťažnosti na Slovenskú obchodnú inšpekciu, respektíve Dopravný úrad."
Predstavte si, na http://www.dpb.sk/kontakt/pre-verejnost/ zmizli telefonické a emailové kontakty na viaceré pracoviská (odbory a oddelenia). ? Napr. už tam nenájdete dispečing ani zastávkárov... Ktoré tam ešte boli a už tam nie sú? Žeby chceli, aby všetko ľudia riešili cez infolinku?
S prekvapením som si všimol, že web http://www.idsjmk.cz nielenže nemá responzívny dizajn (prispôsobený aj displejom smartfónov), ale prihlásenie užívateľa do "Můj IDS JMK" je tam nešifrované cez http - aj prezeranie po prihlásení sa.
Nikde som nevidel prevádzkovú dobu infolinky IDS JMK. Žeby ju mali non-stop? S cestujúcimi tam telefonujú a na emaily odpisujú dispečeri centrálneho dispečingu alebo ako napr. v ZSSK či DPB pracovníci infolinky? Prekvapilo ma, že keď som v minulosti zopárkrát odtiaľ potreboval nejaké informácie, tak vždy mi odpísal ten istý človek (K. H.)
Práve som objavil, že v Brne (vlastne v celom IDS JMK) si môže ktokoľvek zobraziť aktuálnu polohu vozidiel na mape - cez web aj mobilnú aplikáciu. http://iris.bmhd.cz U nás má niečo takéto neverejne iba DPB?
Zatial co niekoho volba SUV sa ma nijak netyka. Volba asfalt/strk(skvara) sa ma tyka. Mam pravo spolurozhodovat o pouziti mojich dani.
Skvara vyhrava cenou (€ za km) aj dopadom na zivotne prostredie. Samozrejme bavime sa o cyklotrasach mimo uzemia mesta v regionoch.
Pritomnost horskeho bicykla na asfaltke som neodsudzoval. Argumentuj inak ako vkladanim slov do cudzich ust.
CP však majú od mhd.sk, o.z. tak nechápem prečo nepropagujú imhd.sk appku, ktorá má off-line CP. Dúfam, že keď bude oficiálna mobilná aplikácia pre IDS BK, tak budú tú propagovať.
S tými chrípkovými prázdninami máš pravdu. A aj keby boli choré iba deti, väčšinou s nimi musí zostať doma jeden z rodičov. A ak by počas chrípkových prázdnin aj deti neboli choré, do určitého veku jednoducho nemôžu zostať doma samé a ak ich nieje ku komu dať/ vziať do práce, ostáva rodič opäť doma.
trolejbus6207
a pokiaľ ma pamäť neklame, tak údržbu troloSORov robí Škodovka a jej ľudia asi na používanie kladiva ako pracovného prostriedku vyškolení neboli... ?