Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #215444:
SI si isty ? Sak Ftacnik to neschvalil/nepodpisal vtedy lebo Eurovea hulakala ,ale bodaj by si mal pravdu.
Reply on: 810zssk #215445:
Nic sa neboj, Nesrovnal to Srovna! ?
Reply on: Peon #215443:
Dufam ze ak sa to raz opovazia zaviest v takejto podobe tak ich ludia roznesu na kopytach...
Reply on: Peon #215443:
Nedávno (cca dva mesiace dozadu) bolo schválené v dopravnej komisii presunutie zastávky Malá Scéna k hrane so Šafkom, ale akosi je o tom ticho takže vážne asi ostáva táto tragikomédia v podaní DPB. ?
Reply on: TeBeCe #215432:
To je myslená vážne taká trasy X1 cez Most Apollo iba po Malú scénu? ? To ľudia čakajúci na Šafku sa v prípade mimoriadnosti majú trepať až na Malú scénu či tam náhodou nie je NAD? Dovidieť tam ťažko... Ideálne keby išla na Námestie SNP kde by bol prestup na iné električkové linky.
Reply on: ufo #215441:
Nech to skusia ? ?
Take rosambo by Petrzalcania urobili...
Čo je pravdy na tom, že DPB požaduje aj v ďalšej etape električky v Petržalke asfalt kvôli NAD?
Reply on: 810zssk #215431:
To, prečo to nedali naprojektovať, aby to vyzeralo ako z 21. storočia, vedno, a dôvod je ten, že to boli diletanti. Dneska síce celá kritika padla na Euroviu, ale za všetky omeškania a problémy môže duo Schlosser/Ftáčnik a „úžasný“ projekt z dielne Remingu. Eurovia iba postavila to, čo bolo vo výkresoch. Kvôli NAD sa vypustila tráva na násype pred Farského, upravil sa aj výjazd pri Krasovského, ktorý mal pôvodne slúžiť pre NAD. Dopravné značenie na križovatkách nie je uspôsobené na NAD, ale to vtedy nikoho netrápilo. Dokonca ani nové vedenie mesta. Pokiaľ ide o Sad Janka Kráľa, nie je problém upraviť vjazd na Krasovského, ale zastávky nie sú vystavané na kombinovanú pravidelnú premávku autobusov z dôvodu výšky nástupnej hrany, teda bolo by potrebné žiadať výnimku zo STN.
Reply on: Mike #215438:
Navyse by bol prestup na hrane s L1 a L3 v oboch smeroch (bud na Jesenskeho, alebo Safku).
Reply on: Solider #215436:
Pri najhoršom si viem predstaviť kolo Šafko - Štúrova - Jesenského- Nám. Ľ. Štúra - Vajanského nábr . - Starý most.. áno, bus by nestál síce na električkovej zastávke, ale zastal by hneď za križovatkou na rampe na most, cestujúci by prešli iba cez dva prichody a zo zastávky by ten bus videli... - vždy lepšie ako Malá Scéna...
Reply on: Solider #215436:
Samozrejme to s tym nesuvisi, kedze obchadzka cez Apollo ti zozerie viac vozokm, ako prevadzka niekde do centra kde by sa to otocilo (bezne by to slo napr. blokom Sturova - Jesenskeho - Nam. L. Stura - Vajanskeho nabrezie).
Reply on: TeBeCe #215432:
To skôr súvisí s tým, že na Šafku už nie je možnosť otočiť autobus, respektíve kĺbový autobus, a z dôvodu úspory vodičov/vozov/kilometrov nejazdí X1 na stanicu a dokonca ani na Námestie SNP, kde by mal možnosť sa cez Rajskú a Dunajskú otočiť do opačného smeru, za menšej úpravy ZDZ na Námestí SNP.
Reply on: TeBeCe #215432:
Nadhera...
Dovod nezatravnenia trate na Farskeho(fuxova) bol predsa prejazd NAD, ci nie?
Reply on: TeBeCe #215432:
Najvacsi pruser tej trasy je ze to nie len ze nepojde cez most, ale ani na Safko...
Reply on: TeBeCe #215432:
To je uz cisty vysmech...
Reply on: Solider #215428:
Neviem kolko z toho bol zamer. Viem ze tvrdili ze most sa nebude moct pojazdovat autobusmi lebo bububu EU (to ze aj keby to tak bolo, ten projekt nie je viazany naveky im uslo). Avsak uz vtedy zaroven tvrdili ze tam bude moct jazdit napr. NAD. Preco to teda nedali naprojektovat tak, aby tam ta NAD mohla jazdit bezproblemovo, nevedno. Lebo ona sa tam mozno nejak dostane, ale bude to velmi velmi krokolomne. Rovnako to nevysvetluje, preco neumoznili navoz autobusmi na zastavku Sad Janka Krala (ci uz z Auparku, alebo buducej stvrte medzi Starym mostom a Pristavnym mostom, kde su tiez planovane autobusove zastavky).
Reply on: Kanarcan #215424:
Euroveu nebolo treba do nicoho tlacit. Ballymore properties sme v tej dobe mohli akurat tak ruky nohy bozkavat, ze tak zaujimave a zanedbane miesto asi 1km od historickeho jadra ide urbanizovat.

Na stavanie elektrickovych trati je tu mesto a nie investori. A keby magistrat konecne pochopil, ze rolu developera moze robit sam, mozno sa to tu opat trochu pohne spravnym smerom.
Reply on: Petto #215416:
Preco by sa tam nemal otocit? Vsak tam je kruhovy objazd a klbaky na 50ke boli vela vela krat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.