Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #215438:
Navyse by bol prestup na hrane s L1 a L3 v oboch smeroch (bud na Jesenskeho, alebo Safku).
Reply on: Solider #215436:
Pri najhoršom si viem predstaviť kolo Šafko - Štúrova - Jesenského- Nám. Ľ. Štúra - Vajanského nábr . - Starý most.. áno, bus by nestál síce na električkovej zastávke, ale zastal by hneď za križovatkou na rampe na most, cestujúci by prešli iba cez dva prichody a zo zastávky by ten bus videli... - vždy lepšie ako Malá Scéna...
Reply on: Solider #215436:
Samozrejme to s tym nesuvisi, kedze obchadzka cez Apollo ti zozerie viac vozokm, ako prevadzka niekde do centra kde by sa to otocilo (bezne by to slo napr. blokom Sturova - Jesenskeho - Nam. L. Stura - Vajanskeho nabrezie).
Reply on: TeBeCe #215432:
To skôr súvisí s tým, že na Šafku už nie je možnosť otočiť autobus, respektíve kĺbový autobus, a z dôvodu úspory vodičov/vozov/kilometrov nejazdí X1 na stanicu a dokonca ani na Námestie SNP, kde by mal možnosť sa cez Rajskú a Dunajskú otočiť do opačného smeru, za menšej úpravy ZDZ na Námestí SNP.
Reply on: TeBeCe #215432:
Nadhera...
Dovod nezatravnenia trate na Farskeho(fuxova) bol predsa prejazd NAD, ci nie?
Reply on: TeBeCe #215432:
Najvacsi pruser tej trasy je ze to nie len ze nepojde cez most, ale ani na Safko...
Reply on: TeBeCe #215432:
To je uz cisty vysmech...
Reply on: Solider #215428:
Neviem kolko z toho bol zamer. Viem ze tvrdili ze most sa nebude moct pojazdovat autobusmi lebo bububu EU (to ze aj keby to tak bolo, ten projekt nie je viazany naveky im uslo). Avsak uz vtedy zaroven tvrdili ze tam bude moct jazdit napr. NAD. Preco to teda nedali naprojektovat tak, aby tam ta NAD mohla jazdit bezproblemovo, nevedno. Lebo ona sa tam mozno nejak dostane, ale bude to velmi velmi krokolomne. Rovnako to nevysvetluje, preco neumoznili navoz autobusmi na zastavku Sad Janka Krala (ci uz z Auparku, alebo buducej stvrte medzi Starym mostom a Pristavnym mostom, kde su tiez planovane autobusove zastavky).
Reply on: Kanarcan #215424:
Euroveu nebolo treba do nicoho tlacit. Ballymore properties sme v tej dobe mohli akurat tak ruky nohy bozkavat, ze tak zaujimave a zanedbane miesto asi 1km od historickeho jadra ide urbanizovat.

Na stavanie elektrickovych trati je tu mesto a nie investori. A keby magistrat konecne pochopil, ze rolu developera moze robit sam, mozno sa to tu opat trochu pohne spravnym smerom.
Reply on: Petto #215416:
Preco by sa tam nemal otocit? Vsak tam je kruhovy objazd a klbaky na 50ke boli vela vela krat.
Reply on: 810zssk #215427:
Práveže to, že most nebude prejazdný pre iné linky než NAD, bol účel, takisto aj zneprejazdnenie Šafka, za ktorý sa môžeš poďakovať Ing. Schlosserovi a doc. Ftáčnikovi, CSc., kebyže ich osobne stretneš. Takisto, ako sa báli, že im to únia nepreplatí, ak tam nebude osem koľajníc, takisto sa báli, že nejaké červené autobusy by pohnevali bruselskú nomenklatúru.
Reply on: Žáržo #215408:
Obavam sa ze most je naprojektovany natolko idiotsky, ze sa neda nan robit navoz z Auparku (hoci by sa to vyslovene pytalo), nehovoriac o tom ze ani nie je mozne nijak zmysluplne tam viest pravidelnu linku (t.j. vratit 50 a N95 na povodnu trasu). Zial, nerozmyslalo sa.
Reply on: MatejBA #215406:
Tak keby BID mala kompetencie tak by vela veci bolo ovela ovela lepsich...
Reply on: llubik #215413:
Napíšte oficiálnu sťažnosť na DPB, pretože zodpovedný pracovník si nevykonal svoju prácu a nikto z toho zatiaľ nevyvodil dôsledky. A kópiu zašlite aj na magistrát.
Reply on: pressburger #215422:
Problémy s prístupom má riešiť OC už v plánoch a nie niečo postaviť bez rozmyslu a potom nech sa trápi mesto. "Ukážkovo" je riešený aj Palace na Zlatých pieskoch. Keď tam máš ísť VHD, tak si to 100x rozmyslíš. Však preto to tam aj tak vyzerá. Jediný, kto na to aspoň ako tak myslel, je Eurovea, aj keď tam ťažia z novej budovy SND tiež a mesto tam kapitálne premrhalo šancu investora prinútiť vybudovať električkovú trať ktorú tam už teraz nikto nenatlačí.
Reply on: pressburger #215422:
ísť presne opačne
Reply on: Petto #215416:
Pokiaľ by bol z Auparku inteligentný prístup na zastávku na Panónskej aj v smere do Petržalky, nie je čo riešiť... z Lúk ide 93+94, z Hájov 83, z Ovsišťa 84. To že bus ide k "hornému vchodu" neznamená, že aj "spodný" vchod potrebuje svoju linku. Zamyslieť sa by bolo potrebné čo s opačným smerom, lebo ten je nedoriešený už roky...
Reply on: kubijanko #215419:
Myslel sovm v tom "V tomto DPB nikto... a že piktogramy budú
Reply on: Žáržo #215408:
Pri zastávke Sad sa nič neotočí, lebo žiaden bus (ani midi ani mikro) sa tam nedostane. Od Viedenskej cesty tam sú okrem zákazu vjazdu aj stĺpiky cez celú cestu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.