Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #215448:
Nie som právnik, ale je v tej dohode napísané, že sa tam tá zastávka už nikdy nebude môcť postaviť? Dohoda bola robená v kontexte zmeny stavby pred dokončením, kde jednou zo zmien malo byť posunutie zastávky. Predpokladám, že keby ju teraz chceli dodatočne posunúť, tak by to šlo. Problém by som skôr videl v niečom podobom, prečo nestojí aj zastávka na Nám. SNP. Proste to má mesto a magistrát v paži.
Reakcia na: luky133 #215444:
SI si isty ? Sak Ftacnik to neschvalil/nepodpisal vtedy lebo Eurovea hulakala ,ale bodaj by si mal pravdu.
Reakcia na: 810zssk #215445:
Nic sa neboj, Nesrovnal to Srovna! ?
Reakcia na: Peon #215443:
Dufam ze ak sa to raz opovazia zaviest v takejto podobe tak ich ludia roznesu na kopytach...
Reakcia na: Peon #215443:
Nedávno (cca dva mesiace dozadu) bolo schválené v dopravnej komisii presunutie zastávky Malá Scéna k hrane so Šafkom, ale akosi je o tom ticho takže vážne asi ostáva táto tragikomédia v podaní DPB. ?
Reakcia na: TeBeCe #215432:
To je myslená vážne taká trasy X1 cez Most Apollo iba po Malú scénu? ? To ľudia čakajúci na Šafku sa v prípade mimoriadnosti majú trepať až na Malú scénu či tam náhodou nie je NAD? Dovidieť tam ťažko... Ideálne keby išla na Námestie SNP kde by bol prestup na iné električkové linky.
Reakcia na: ufo #215441:
Nech to skusia ? ?
Take rosambo by Petrzalcania urobili...
Čo je pravdy na tom, že DPB požaduje aj v ďalšej etape električky v Petržalke asfalt kvôli NAD?
Reakcia na: 810zssk #215431:
To, prečo to nedali naprojektovať, aby to vyzeralo ako z 21. storočia, vedno, a dôvod je ten, že to boli diletanti. Dneska síce celá kritika padla na Euroviu, ale za všetky omeškania a problémy môže duo Schlosser/Ftáčnik a „úžasný“ projekt z dielne Remingu. Eurovia iba postavila to, čo bolo vo výkresoch. Kvôli NAD sa vypustila tráva na násype pred Farského, upravil sa aj výjazd pri Krasovského, ktorý mal pôvodne slúžiť pre NAD. Dopravné značenie na križovatkách nie je uspôsobené na NAD, ale to vtedy nikoho netrápilo. Dokonca ani nové vedenie mesta. Pokiaľ ide o Sad Janka Kráľa, nie je problém upraviť vjazd na Krasovského, ale zastávky nie sú vystavané na kombinovanú pravidelnú premávku autobusov z dôvodu výšky nástupnej hrany, teda bolo by potrebné žiadať výnimku zo STN.
Reakcia na: Mike #215438:
Navyse by bol prestup na hrane s L1 a L3 v oboch smeroch (bud na Jesenskeho, alebo Safku).
Reakcia na: Solider #215436:
Pri najhoršom si viem predstaviť kolo Šafko - Štúrova - Jesenského- Nám. Ľ. Štúra - Vajanského nábr . - Starý most.. áno, bus by nestál síce na električkovej zastávke, ale zastal by hneď za križovatkou na rampe na most, cestujúci by prešli iba cez dva prichody a zo zastávky by ten bus videli... - vždy lepšie ako Malá Scéna...
Reakcia na: Solider #215436:
Samozrejme to s tym nesuvisi, kedze obchadzka cez Apollo ti zozerie viac vozokm, ako prevadzka niekde do centra kde by sa to otocilo (bezne by to slo napr. blokom Sturova - Jesenskeho - Nam. L. Stura - Vajanskeho nabrezie).
Reakcia na: TeBeCe #215432:
To skôr súvisí s tým, že na Šafku už nie je možnosť otočiť autobus, respektíve kĺbový autobus, a z dôvodu úspory vodičov/vozov/kilometrov nejazdí X1 na stanicu a dokonca ani na Námestie SNP, kde by mal možnosť sa cez Rajskú a Dunajskú otočiť do opačného smeru, za menšej úpravy ZDZ na Námestí SNP.
Reakcia na: TeBeCe #215432:
Nadhera...
Dovod nezatravnenia trate na Farskeho(fuxova) bol predsa prejazd NAD, ci nie?
Reakcia na: TeBeCe #215432:
Najvacsi pruser tej trasy je ze to nie len ze nepojde cez most, ale ani na Safko...
Reakcia na: TeBeCe #215432:
To je uz cisty vysmech...
Reakcia na: Solider #215428:
Neviem kolko z toho bol zamer. Viem ze tvrdili ze most sa nebude moct pojazdovat autobusmi lebo bububu EU (to ze aj keby to tak bolo, ten projekt nie je viazany naveky im uslo). Avsak uz vtedy zaroven tvrdili ze tam bude moct jazdit napr. NAD. Preco to teda nedali naprojektovat tak, aby tam ta NAD mohla jazdit bezproblemovo, nevedno. Lebo ona sa tam mozno nejak dostane, ale bude to velmi velmi krokolomne. Rovnako to nevysvetluje, preco neumoznili navoz autobusmi na zastavku Sad Janka Krala (ci uz z Auparku, alebo buducej stvrte medzi Starym mostom a Pristavnym mostom, kde su tiez planovane autobusove zastavky).
Reakcia na: Kanarcan #215424:
Euroveu nebolo treba do nicoho tlacit. Ballymore properties sme v tej dobe mohli akurat tak ruky nohy bozkavat, ze tak zaujimave a zanedbane miesto asi 1km od historickeho jadra ide urbanizovat.

Na stavanie elektrickovych trati je tu mesto a nie investori. A keby magistrat konecne pochopil, ze rolu developera moze robit sam, mozno sa to tu opat trochu pohne spravnym smerom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.