Máš pocit, že z Viedne do Bratislavy je vnútroštátna preprava? Ty sa niekedy nad tebou kladenými otázkami pokúsiš zamyslieť aj sám alebo to zo zásady rovno tresneš sem hneď ako ťa to napadne?
Je pekné, že diskutuješ o niečom, o čom nič nevieš a ani sa nobťažuješ UTFG alebo sa na ich web pozrieť. Lufthansa to má tiež v CZK a češtinu hádam na nákup letenky npotrebuješ. Si úplne mimo. Podstatný dôvod je agregácia - všetko na jednom ieste.
Veď ale oni majú 50 ročné skúsenosti (so strácaním cestujúcich). Podľa nejakých údajov, ktoré sú samozrejme prísne tajné, údajne tento rok po veeeľmi dlhom čas zaznamenal SL medziročný nárast cestujúcich...
Takže doprava do Viedne je na úrovni 21. storočia s čo najnovšími vozidlami a palubným full servisom, ale doprava do Regiónu je na úrovni 60-80 rokov 20. storočia (cp prirpôsobovaný vodičom, označníky iba na jednej strane ak vôbec, zastavovanie plusmínu 150 metrov podľa zvykového práva..)
V takom prípade plačeš na nesprávnom hrobe, skús autora článku.
Človeče, prečo máš vždy potrebu reagovať "k veci - od veci"? Asi ušlo Tvojej pozornosti, že som sem len pridal link, toť vsjo... Napríklad preto, aby si každý urobil názor. Samozrejme vždy sa nájde trafená hus, ktorá má potrebu gágať, no tak zagágala. Apropós: Očakavávaš, že pridaním predmetného odkazu do tohto fóra sa niekam posunú preferencie malého fašistu? No pardón, ja som očakával, že sem chodia rozumní ľudia, ktorí si dokážu vytvoriť názor... A očakávam to i naďalej, aj keď je zrejmé, že poniektorí jedinci majú problém s dyslexiou. ?
Netuším, akosi som to ďalej nesledoval a v princípe mi to je v danom prípade jedno. Je to banda vytretých vyholených bezkrkých hláv, ktorí sú inteligenčne na rovnakej úrovni ako ten vyfetený cigánik bez lístka.
Ale možno keď napíšeš súdružke ministerke spravodlivosti, tak sa dozvieš viac. Tá madam okrem toho, že mení politické kabáty ako blúzky, tak mala aj čas na vyjadrenie pre médiá, kde sa dušovala, ako štát zakročí proti podobným živlom. Možno sa z vyjadrenia jej hovorcu dozvieme niečo viac, napríklad, že sa jej mýlia pojmy s dojmami a diakritika. Že ona nemyslela štát, ale šťať...
Ešteže tá regionálna doprava je na tak super úrovni, že sa musme baviť len o Erdbergoch, Schwechatoch a Hainburgoch. Lebo SL to fakt má ten smer za prioritu:
Dnes raňajšia špička:
- spoj linky 640 návoz na REX do BA: 23 cestujúcich, na ŽST Senec vystupujú vždy v drvivej väčšine študenti, najviac vystupujúcich na žel.st, nie na aut.st.
-spoj linky 659 do BA z AS Senec odchádza s dvomi/tromi nastupujúcimi zo Senca, bez prestupu medzi 640 a 659, v spomínanom spoji 659 do BA sedí približne 15-20 cestujúcich.
- spoj linky 640 9 min. po vyššie uvedenom spoji rovnakej linky predĺžený do BA: 5 cestujúci (z toho 2 zo zast. Senec, Družstevná ul., teda len 3 z dvoch obcí), v Senci na aut.st. ich nastúpi asi 5/10.
- spoj linky 202409 z Galanty do BA zúfalo prázdny, v najsilnejších časoch max. 25 cestujúcich, veľká väčšina vystupuje v Senci.
Typická popoludňajšia špička:
- prichádzajúce spoje z BA do Senca vezú maximálne 20-30 cestujúcich
- spoj linky 640 o 17-tej vezie 10 ľudí zo Senca, o 16-tej napr. 13 ľudí
REX 874 (ráno) a 875 (popoludní) á 9 vozňov, a je plný, v Senci na/vystupuje asi 80/120 ľudí.
Parkovisko je plné, dokonca aj po stanicou v areáli jazier.
Kolóny každý boží deň v Senci von na D1, pri Metre, na obchvate.
Hlavná vec, že z Erdbergu či odkiaľ sú dobré spoje SL do Viedne. Nechcú vypadnúť za hranice Slovenska? Však ich jednoznačne odmieta verejnosť. Kebyže poskytnú údaje o vyťaženosti spojov pre BID, tak na Jašíkovej 2 by aj odpadli. ? Efektívnosť nadovšetko!
Všimol som si, že existuje linka dopravcu Eurobus, ktorý ide o 8:40 h aj 21:00 h z Viedne z Erdbergu do Prešova. Zakázaná je vnútroštátna preprava v oboch krajinách. Z Viedne do Bratislavy teda môže prepravovať cestujúcich? Nevidím tam upozornenie, že by nemohol a cenu to zobrazuje 5 €.
1. Pocet miest rozhodne nemam podla coho odhadovat.
2. Nehovorim, ze to tak je, ale ze mi to dava najvacsi zmysel. V leteckej doprave je toto celkom bezna prax pri niektorych codesharoch.
3. Nie, urcite AMS takto nefunguje. AMS je len rezervacny system.
To s tým Nemcom znie logicky. V tejto súvislosti ma napadá: EÚ ešte nemá snahu vytvoriť nejaký spoločný európsky vyhľadávač spojení (vlaky aj autobusy) na medzištátne linky?
Nerozumiem ako si myslel ten konkurenčný Blaguss. Pri jeho spojoch to na webe Flixbus zobrazuje "Prevádzkuje FlixBus CEE GmbH", takže pre Flixbus nie je Blaguss konkurencia.
EDIT: Slovak Lines ráta s tým, že ľudia pôjdú MHD z Erdbergu na Hauptbahnhof? Totiž ak Nemec pricestuje do Viedne Flixbusom, tak príde práve na Erdberg kde môže rovno prestúpiť na Blaguss. Slovak Lines ide z Erdbergu iba 6:15 h a 23:45 h.
Koľko miest si podľa Teba na každom spoji Flixbus od Slovak Lines-u kupuje? Pochybujem, že je to takto... Myslíš, že aj AMS BUS si takto kupuje časť kapacity? V praxi sú medzi Hainburgom a Bratislavou prepravovaní aj stojaci cestujúci...
Windows je to zrejme CE alebo obdobna "lahsia" verzia.
Cidla kontroluje vyhradne nadradene riadenie, okrem cidla rychlosti, ktore je napojene cez GPS na BS 310. Pravdepodobne je informacny system BUSE a nadradene riadenie (Linux) prepojene, ak ano, nemal by byt az taky problem ziskat informacie z Linuxu do BS.
Mam vypracovany aj navrh na akusticke hlasenia, ako pre salon, tak aj pre kabinu vodica.
Predpokladam, ze je zbytocne o tomto spamovat diskusiu, ak ma niekto zaujem, nech kludne napise na moj mail, mozeme sa dohodnut o vsetkom cez mail.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023