Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #214740:
V istom podniku zaoberajúcim sa prepravou cestujúcich som k tomuto počul jednoduché stanovisko, zjednodušene povedané pochvalu - uzatvorením tejto časti trate dôjde k skráteniu času potrebného na prepravu medzi CMO a Karlovou Vsou, rovnako aj v opačnom smere z Karlovej Vsi do CMO, Rače, Ružinova a Vajnor.
Čiže nemáme nadávať na to, že v uzatvorenej časti centra bude fungovať len bezplatný pešibus, ale máme sa tešiť z toho, že sa električkami (asi štvorkami) rýchlejšie dostaneme cez centrum. Bude to ale niekde zohľadnené v cestovnom poriadku a budem môcť časový lístok využiť o pár zastávok ďalej?
No na druhej strane - na kerého oného mi to je platné, keď bežne nastupujem a vystupujem na Jesenského a potrebujem sa dostať do oblasti pri Garáži Opera... ? ? ?
Mimochodom, do Vajnor už jazdia električky? Iba ak Vajnory = Zlatí Pejsci 🙂
Reply on: zakaznik #214739:
system je tak nastaveny. ak sa nevie termin ukoncenia, zobrazuje sa to len nejaky cas.
V CP 50 a N61 sa nezobrazuje odkaz na správu o odklone cez Prievozskú. ❗ ?
Reply on: 810zssk #214737:
Specialne davam do pozornosti ten novy system predplatnych listkov, to je celkom zaujimave riesenie 🙂
VOR od 7.6. zavadza novy tarifny system
http://vor.at/tickets/vor-tarifsystem/
Pride mi to znacne neprehladne.

Zavadza sa moznost zakupovat si celodenny listok na akukolvek trasu, pricom pri cisto regionalnych tasach plati ten tradicny germansky princip, ze celodenny listok je v cene dvojnasobku jednorazoveho cestovneho (napr. Wolfsthal - Hainburg jednorazovy 2,20, celodenny 4,40) - toto neplati pre trasy z/do Viedne, kde je cena celodenneho listka o cosi vyssia.
Zdravim, jedna slecna ma nasledovny problem:

keď si v buse označím lístok tak sa mi celkom často stáva, že mi to zle označí, napríklad že všetky čiselka je vidieť len minúty kedy bol označený nie... Myslite si žeby to prešlo pri revízorovi? Lebo mne sa to moc nezdá, ale zas za farbu v označovači ja nemôžem

Čo na to hovoríte? či to jednoducho treba "vyhádať" s revízorom? Díky
Reply on: luky133 #214728:
Súťaž na zhotoviteľa sa očakáva súčasne so stavebným konaním. Teraz v lete sa už samozrejme nič neurobí. V lete 2017 bude vylúčená pravdepodobne celá karloveská radiála, keďže sa plánuje aj rekonštrukcia úseku od Tunela po Most SNP. Záleží však, aká firma vzíde z tendra a aký bude finálny a reálny harmonogram stavebných prác. Ale keď je už na to rozpočtovaný taký balík peňazí, tak by to mohli byť možno dve alebo tri firmy, respektíve jedna firma na troch UČS, čím by sa rekonštrukcia značne urýchlila.

Pokiaľ ide o trolejbusovú trať Mlynská dolina, tak na to, aby sa v 2017 už trolejovalo, by muselo byť niečo najskôr pripravené a aj nejaké tie projekty a povolenia by už mali byť, ale nie sú.
Reply on: luky133 #214732:
Ide o úsek tunel - Molecova, však? Platí stále ten variant, že sa obnoví terajšia párová sústava stožiarov prakticky v dnešnej polohe s priečnymi prevesmi? ?
Reply on: Error 0x007 #214731:
Ale mini časť prípravy na trolejbusovú trať bude. Nakoľko sa budú meniť pre rekonštrukcii KV radiály aj stĺpy verejného osvetlenia DPB si dal podmienku, že nech sú v tomto úseku stĺpy, ktoré budú môcť byť využité aj na dodatočnú montáž trolejového vedenia. Takže o mini krok budeme bližšie k trolejbusovej trati. ?
Reply on: Max #214730:
Hmm... Ono ale bude treba najmenej 5 rokov planovania, aby sa naprojektovala takato komplexna stavba, plus treba este zapocitat nejake verejne diskusie a pripomienkovanie. Dalej by sa taka dlha trolejbusova trat stavala najmenej 1,5 rokov, a na zaver este 2,5 rocna kolaudacia. V poslednom moznom momente sa este odvola vtak spevavy z Rovniankovej 14, lebo bude chciet mat tram-train v plytkom tunely pod Mlynskou dolinou, cim sa kolaudacia predlzi este o pol roka...
Takze pochybujem, ze by sme sa dozili zatrolejovanej L32 este v ramci rekonstrukcie KV radialy ?
Reply on: Petto #214724:
Čo tak rovno konečne zatrolejovať nábrežie a Mlynskú dolinu a dať trolejbusy na 32ku...
Reply on: MatejBA #214726:
Ono by vobec nebolo odveci oplotit obratisko Pri krizi a niekolko poradi tam na noc odstavovat (podobnym sposobom ako v DPMB na Jirovej). Detto Cilizska pre tbusy.
Reply on: MatejBA #214721:
Ak tento rok tak sa len začne najskôr začiatkom zimy. Ešte nie je ani stavebné povolenie, vybratý dodávateľ a ešte ani nie je rozhodnuté o námietkach - momentálne ich má na stole tuším okresný úrad. Pôvodný plán začiatku bol začiatok letných prázdnin čo už určite nie je reálne. Počul som aj varianty, že začiatok rekonštrukcie sa presunie až na začiatok roka 2017.
Reply on: S499.1023 #214723:
Aspon sa neskrivam
Reply on: S499.1023 #214725:
Mozno ze rovno vybuduju novu mini vozovnu pre E/T/A ?
Reply on: Petto #214724:
Myslíš, že v rámci rekonštrukcie obratiska Karldorf tam vybudujú aj nejaký prehliadkový kanál a lávky, aby sa tam tie ostrovné x-5 dali udržiavať?
Reply on: MatejBA #214721:
Leto 2017 mozno zacne najkritickejsi usek pri Molecke a dockame sa 133 zrejme celotyzdenne aj kvoli prekladke tbus vedenia a nemoznosti nasadit klasicke tbusy (25tr polemizovat ze vydrzia aspon 2 mesiace sa neda) a novemu terminalu Molecka. Plan bol aby bolo najprv vynovene obratisko KV , nasledne aby v 3 .faze mohla jazdit nejaka ostrovna X5 na trase KV - Pri krizi zatialco budu robit usek Molecka - Obratisko KV.
Reply on: sergej123 #214717:
V sobotu skoro ráno. Btw., konečná Aupark znamená a-50 ?? Takže operenec zasiahnutý projektilom vydal svoj charakteristický zvukový prejav?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.