Reply on: Ámos #215056:
V takom prípade plačeš na nesprávnom hrobe, skús autora článku.Človeče, prečo máš vždy potrebu reagovať "k veci - od veci"? Asi ušlo Tvojej pozornosti, že som sem len pridal link, toť vsjo... Napríklad preto, aby si každý urobil názor. Samozrejme vždy sa nájde trafená hus, ktorá má potrebu gágať, no tak zagágala. Apropós: Očakavávaš, že pridaním predmetného odkazu do tohto fóra sa niekam posunú preferencie malého fašistu? No pardón, ja som očakával, že sem chodia rozumní ľudia, ktorí si dokážu vytvoriť názor... A očakávam to i naďalej, aj keď je zrejmé, že poniektorí jedinci majú problém s dyslexiou. ?
zavinacsk
K #215066 - ak sa to na tom linuxe dá uložiť do obyčajného textového súboru, odtiaľ si to už cez sieť načíta hocijaký systém. Druhá možnosť je získať priamy prístup k čidlám alebo aspoň k dátam prenášaným z nich. Inak tieto dáta netreba mať v reálnom čase, ale stačí ich načítať napr. raz za minútu - odľahčí to systém a tá zmena za 60 sekúnd určite nebude extrémna. Aj v bežnom aute tie senzory komunikujú raz za nejakú dobu a nie v reálnom čase, pri lietadlách je to niečo iné.
Mobilný internet by nebol veľký problém, teda aspoň cenovo. Na celomesačnú prevádzku by stačil doslova páreurový paušál kvôli objemu dát, pričom o rýchlosť prenosu by ani nešlo. Máme systém, ktorý komunikuje 24x denne so serverom a prenáša dáta oboma smermi, pričom je tam 1GB balík a využije sa priemerne na 70% na rýchlosti EDGE (systém beží v horách bez 3G). Čo sa týka pokrytia, v BA sa nepokrytých častí mesta nebojím.
K #215068 - vložiť celú linku z Rače do Ružinova a opačne, pričom pri zastávkach SNP vložiť navyše príkaz na zmenu čísla linky. Alebo spraviť zmenu na úrovni podkladov už priamo v DPB a celú trasu vložiť pod číslo jedinej linky (nie 3 a 8, ale len jedna z nich) - potom prečíslovanie netreba.