ale tu predsa vobec nejde o testovanie, to si len nejaky dedek potrebuje splnit svoj sen, aby sa mohol na normalnorozchodovej elektricke v BA previezt. nic viac.
Poltretinovi nebude vadit ze sa neprejde cela trat na 1435mm? Ide konkretne o krizovatku s Jesenskeho, ktora by sa mohla otestovat iba v pripade ak by:
a) sa realizovala aspon kratkodoba vyluka na Jesenskeho, alebo
b) sa cela skuska, vratane instalacie a demontaze premosteni, realizovala od 0:15 do 4:25 (to uz je bez rezerv)
Pokial viem, ani jedno sa neplanuje, a bod b) by aj bol problem stihnut.
A nebola tá trať projektovaná na určitú (oproti T3 značne vyššiu) nápravovú záťaž (netuším,a hľadať to rozhodne nemienim)? Resp. nemalo by aj to byť predmetom skúšky? Lebo to potom teoreticky fakt stačí prejsť tú trať paletou z BILLY a povedať že vyhovuje
Co je to "vozidlo tram-train"? Skuska sa tyka trate, nie vozidla (resp. bude sa robit aj skuska vozidla, kedze to bude previazane na 1435, ale to s tymto nesuvisi), cize je jedno cim tu trat prejdes. Projekt predpokladam neuvadza ze by ta trat na 1435 nemohla byt pouzivana napr. T3kami.
Nejedná sa v pravom zmysle o výhybku kaliforňan preto som to dal do úvodzoviek. Ide o vyvýšené koľajnice v mieste zavarených výhybiek takže ak by kontrola vyžadovala prejazd vozidla 1435mm a v zápätí na to vozidla s rozchodom 1000mm nie je to možné lebo tomu vadí táto koľaj. ?
Keď už sme pri tých odrboch, tak rozchod 1435 mm je určený pre tram-train, mal by sa teda testovať takýmto vozidlom, nie obyčajnou T3kou. Ja by som im to neuznal.
Keď ste si s tým už dali toľko námahy, tak to aj spíšte do bodov a zverejnite... kto bude chcieť, môže to použiť pri pripomienkovaní (a vďaka bodom môže vynechať tie, s ktorými sa nevie celkom stotožniť). ?
Ale pred koľajou do/z haly je spojka medzi oboma priebežnými koľajami, takže tam môžu ísť aj jednosmerné vozy cúvaním. (Či už zatiahnu priamo a potom vycúvajú na trať alebo prejdú obratiskom a cez spojku zacúvajú do vozovne..)
Ja to chapem tak ze zastavka Jungmannova obsluhovana nebude, to by bol totalny nezmysel. Zaujimave ale bude sledovat ako budu riesit NAD pri pripadnej vyluke Stareho mosta, kedy by elektricka mala jazdit po Jungmannovu, ale prestup na autobus bude v rozumnej miere mozny najskor na Bosakovej (mimochodom, stare celkom nechapem ako sa ma klbovy nizkopodlazny voz dostat z Farskeho na Stary most). Teoreticky by mohla ta elektricka ist az na Farskeho (v useku Jungmannova - Farskeho by bola jazda po jednej kolaji v oboch smeroch, co by dalo zmysel tej spojke co je pri pohlade z mesta pred zastavkou), podobne je napokon dnes riesena konecna zastavka Tabor v Brne. Len ci DPB taky model prevadzky zvladne
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
810zssk