Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #213020:
Mne je to všetko jasné. Len aby nechcel prejsť výhybky na Šafku max. povolenou rýchlosťou, na ktorú boli projektované ?

Ozaj, budú sa takto premosťovať aj výhybky v Petržke, aby mohol prejsť až na koniec?
Reakcia na: Miro #213013:
ale tu predsa vobec nejde o testovanie, to si len nejaky dedek potrebuje splnit svoj sen, aby sa mohol na normalnorozchodovej elektricke v BA previezt. nic viac.
Poltretinovi nebude vadit ze sa neprejde cela trat na 1435mm? Ide konkretne o krizovatku s Jesenskeho, ktora by sa mohla otestovat iba v pripade ak by:
a) sa realizovala aspon kratkodoba vyluka na Jesenskeho, alebo
b) sa cela skuska, vratane instalacie a demontaze premosteni, realizovala od 0:15 do 4:25 (to uz je bez rezerv)

Pokial viem, ani jedno sa neplanuje, a bod b) by aj bol problem stihnut.
Reakcia na: Rubber38 #213017:
Tak ani ten 1000mm sa v ramci TBS netestoval na plnu zataz (nenalozene vozidlo)...
Reakcia na: 810zssk #213016:
A nebola tá trať projektovaná na určitú (oproti T3 značne vyššiu) nápravovú záťaž (netuším,a hľadať to rozhodne nemienim)? Resp. nemalo by aj to byť predmetom skúšky? Lebo to potom teoreticky fakt stačí prejsť tú trať paletou z BILLY a povedať že vyhovuje
Reakcia na: Miro #213013:
Co je to "vozidlo tram-train"? Skuska sa tyka trate, nie vozidla (resp. bude sa robit aj skuska vozidla, kedze to bude previazane na 1435, ale to s tymto nesuvisi), cize je jedno cim tu trat prejdes. Projekt predpokladam neuvadza ze by ta trat na 1435 nemohla byt pouzivana napr. T3kami.
Reakcia na: Ike #213011:
Nejde o kalifornan. Ide o premostenie vyhybiek/krizovani konstrukciou vyrobenou z kalifornana 🙂
Reakcia na: Miro #213013:
No podľa mňa im to tiež neprejde, dokonca tá koľaj ak som dobre videl nie je ani priskrutkovaná do asfaltu/betónu aby sa nenarušil povrch. ?
A tu sú fotky: https://www.facebook.com/starymostbratislava/posts/1015687235171176 🙂
Reakcia na: luky133 #213012:
Tak to je naozaj odrb. Ako som napísal, keď chcú byť úradníci takí puntičkári, mali by vyžadovať prejazd vozidla tram-train a to T3 nie je.
Reakcia na: Ike #213011:
Nejedná sa v pravom zmysle o výhybku kaliforňan preto som to dal do úvodzoviek. Ide o vyvýšené koľajnice v mieste zavarených výhybiek takže ak by kontrola vyžadovala prejazd vozidla 1435mm a v zápätí na to vozidla s rozchodom 1000mm nie je to možné lebo tomu vadí táto koľaj. ?
My máme 1435mm kalifornany?
Reakcia na: Miro #213008:
Malo by to by s pouzitim navesu.
Reakcia na: 810zssk #213006:
Keď už sme pri tých odrboch, tak rozchod 1435 mm je určený pre tram-train, mal by sa teda testovať takýmto vozidlom, nie obyčajnou T3kou. Ja by som im to neuznal.
Reakcia na: luky133 #213004:
Takže nebudú tú 1435 mm T3ku prekladať z jednej koľaje na druhú žeriavom?
Reakcia na: Valec #213005:
Budze aj to 🙂
Reakcia na: luky133 #213004:
Ja som velmi zvedavy ci im Poltretina a Freso tento, odpustite, odrb uznaju.
Reakcia na: 810zssk #213001:
Keď ste si s tým už dali toľko námahy, tak to aj spíšte do bodov a zverejnite... kto bude chcieť, môže to použiť pri pripomienkovaní (a vďaka bodom môže vynechať tie, s ktorými sa nevie celkom stotožniť). ?
Na Sturovej momentalne zvaraju "kalifornany" na 1435mm 🙂
Reakcia na: Mike #213002:
Ano, mas pravdu, nejak mi tento variant nenapadol 🙂
Reakcia na: 810zssk #213000:
Ale pred koľajou do/z haly je spojka medzi oboma priebežnými koľajami, takže tam môžu ísť aj jednosmerné vozy cúvaním. (Či už zatiahnu priamo a potom vycúvajú na trať alebo prejdú obratiskom a cez spojku zacúvajú do vozovne..)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.