Pri cuvani sa voz rozbieha 3. stupnom jazdy z 5 alebo 7 stupnov (pokial si dobre pamatam, urcite ma niekto opravi pokial sa mylim). Takze ono to vlastne az tak tahat nevie.
Pekné video z cúvania s T3... na to, že je to už dokončené, tam je ešte čulý ruch - na estakáde nejakí robotníci s dodávkou, na Šafku vrchári... aj pri cúvaní sa vodič električky riadi svetelnými signálmi... cez dilatáciu na Starom moste išiel dosť pomaly, to je tam tak obmedzená rýchlosť, alebo to bolo kvôli cúvaniu?
Inak plánuje sa ďalší test 1435 mm keď električku ponechali na nájazde na Starý most naloženú na návese a neodviezli ju hneď do vozovne alebo ju chcú presúvať až v nočných hodinách kvôli tomu aby neobmedzovali dopravu? ?
Preložia ju na druhú koľaj; ale na štúrovej. Či myslíš, že prehnať zbytočne podvalník na Jungmannku - kde sa navyše nemá ani ako dostať bez zapadnutia, nieto tam ešte nejako manévrovať keenší problém, ako prehnať elinu "zbytočne" 2x?
ale tu predsa vobec nejde o testovanie, to si len nejaky dedek potrebuje splnit svoj sen, aby sa mohol na normalnorozchodovej elektricke v BA previezt. nic viac.
Poltretinovi nebude vadit ze sa neprejde cela trat na 1435mm? Ide konkretne o krizovatku s Jesenskeho, ktora by sa mohla otestovat iba v pripade ak by:
a) sa realizovala aspon kratkodoba vyluka na Jesenskeho, alebo
b) sa cela skuska, vratane instalacie a demontaze premosteni, realizovala od 0:15 do 4:25 (to uz je bez rezerv)
Pokial viem, ani jedno sa neplanuje, a bod b) by aj bol problem stihnut.
A nebola tá trať projektovaná na určitú (oproti T3 značne vyššiu) nápravovú záťaž (netuším,a hľadať to rozhodne nemienim)? Resp. nemalo by aj to byť predmetom skúšky? Lebo to potom teoreticky fakt stačí prejsť tú trať paletou z BILLY a povedať že vyhovuje
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Miro
Ozaj, budú sa takto premosťovať aj výhybky v Petržke, aby mohol prejsť až na koniec?