Preložia ju na druhú koľaj; ale na štúrovej. Či myslíš, že prehnať zbytočne podvalník na Jungmannku - kde sa navyše nemá ani ako dostať bez zapadnutia, nieto tam ešte nejako manévrovať keenší problém, ako prehnať elinu "zbytočne" 2x?
ale tu predsa vobec nejde o testovanie, to si len nejaky dedek potrebuje splnit svoj sen, aby sa mohol na normalnorozchodovej elektricke v BA previezt. nic viac.
Poltretinovi nebude vadit ze sa neprejde cela trat na 1435mm? Ide konkretne o krizovatku s Jesenskeho, ktora by sa mohla otestovat iba v pripade ak by:
a) sa realizovala aspon kratkodoba vyluka na Jesenskeho, alebo
b) sa cela skuska, vratane instalacie a demontaze premosteni, realizovala od 0:15 do 4:25 (to uz je bez rezerv)
Pokial viem, ani jedno sa neplanuje, a bod b) by aj bol problem stihnut.
A nebola tá trať projektovaná na určitú (oproti T3 značne vyššiu) nápravovú záťaž (netuším,a hľadať to rozhodne nemienim)? Resp. nemalo by aj to byť predmetom skúšky? Lebo to potom teoreticky fakt stačí prejsť tú trať paletou z BILLY a povedať že vyhovuje
Co je to "vozidlo tram-train"? Skuska sa tyka trate, nie vozidla (resp. bude sa robit aj skuska vozidla, kedze to bude previazane na 1435, ale to s tymto nesuvisi), cize je jedno cim tu trat prejdes. Projekt predpokladam neuvadza ze by ta trat na 1435 nemohla byt pouzivana napr. T3kami.
Nejedná sa v pravom zmysle o výhybku kaliforňan preto som to dal do úvodzoviek. Ide o vyvýšené koľajnice v mieste zavarených výhybiek takže ak by kontrola vyžadovala prejazd vozidla 1435mm a v zápätí na to vozidla s rozchodom 1000mm nie je to možné lebo tomu vadí táto koľaj. ?
Valec