Reply on: Valec #212904:
Zrovna ty by si PP IDS mal poznat a vediet ze:a) Cestujuci medzi dvomi zastavkami je povinny mat listok platny v predchadzajucej aj nasledujucej zone.
b) Kombinovanie listkov je mozne pri dodrzani pravidiel platnosti a oznacovania CL.
Ako ma podla teba v praxi prebehnut tebou navrhovane kombinovanie CL u SL? Nadvazny listok mozno vydat az v dalsej zone, cize jednu zastavku ide cestujuci na cierno. Tebou uvedene kombinovanie preto mozne nie je.
Navyse listok na tri zony + listok na styri zony stoji viac ako listok na sedem zon.
Rubber38
Takže, že by to bol oproti priemernému prevádzkovanému busu (nielen) u DPP nejaký veľký prepadák netvrdím, ale ak toto má byť výstavný prototyp nového modelového radu, navyše rozhodne nie z kategórie lowcost, tak to teda Evobus dosť zaspal dobu ?