Ved to pisem, ze budem, ne??
Nech sa akokolvek mesto ci DPB pripravi, dopadne to cele na....., lebo "blavaci" Nema zmysel to riesit, ak teda nevies poriesit sluzobku na styri mesiace ?
Drzim hubu a krok a som rad ze sa konecne opravi znacne km ciest. Som inteligentny natolko, ze chapem, ze to znamena vyluky. Nefrflem a tesim sa ze tie tankodromy aspon na cas z ulic zmiznu. Na ako dlho sa necham prekvapit.
To je mi jasné, ale napr. asfalt pred vjazdom do Hroboňky, či v mieste trolejzastávok na Hodžku za pol dňa nespravia. Plus pri niektorých úzkych úsekoch, ako napr. Drotárska či Prokopa Veľkého, si nie som istý, či nebude na čas kompletné vylúčenie dopravy nutnosťou.
Samozrejme, všetko toto sú riešiteľné situácie, no mnohé budú vyžadovať výbornú organizáciu, detailné, včasné a prehľadné informovanie verejnosti, rošády vo výprave či dokonca medzi vozovňami, často operatívne reagovanie na problémy s predĺženými jazdnými časmi (potreba zvýšenej zálohy/výpravy oproti dnešnej vypravenosti) resp. krátkodobo neprejazdnými úsekmi ciest a vôbec - značne zvýšené prevádzkové náklady. A DPB doteraz nepreukázal schopnosť úspešne čeliť niektorej z vyššie popísaných výziev... ? Tak som zvedavý
Podľa tohto zoznamu to bude na jar v meste slušné rodeo ? Jednak všeobecne zápchy a kolaps pravdepodobne väčší než vlani, a jednak niektoré kompletné uzávierky (Dunajská, polka Trnavskej a Rožňavskej vrátane kompletnej križovatky s Bajkalskou, okolie Nám. Slobody, skoro celá Hroboňova, Drotárska, ...) budú mať pravdepodobne dosť fatálny dopad na MHD, najmä tie obrovské hromadne opravované úseky pod pavučinami (a kde zobrať toľko BUS na NAD, to fakt netuším). Teda špeciálne som zvedavý, ako sa popasujú s opravami okolo voz. Hroboňova, keďže tam sú viaceré kompletné úseky plánované na jeden cca trojtýždňový termín ?
To závisí od charakteru linky, na kt. je daný typ busu určený. Pri štandardnej mestom prechádzajúcej linke máš pravdu, ale zrovna na linke, kde je tento bus testovaný v Prahe (119), teda na krátkej prepojovacej linke s cestovným dopytom dominantným medzi dvomi konečnými (metro letisko), by pokojne stačil aj nižší počet dverí
Zastavka Zilinska evidentne kvalitne spravena... Sice retaz zo stronov je uz prec, ale odpadava uz aj ta guma z hrany nastupiska... Ked je aj Pe tak dobre spravena, tak snad im to vydrzi prilepene aspon do kolaudacie ?
Samozrejme aj s predrazenim Metro-dizajnom ?
Inac tam pisu, ze CapaCity² ma capacitu 191 vlkov, pritom stary robil v Bratislave reklamu na 193 vlkov (asi sa zmenila mierka kolko ludi na 1 m²)...
Niekto z Karlovky by mohol napisat recept ako to zaobstarat? ?
Ale vazne, pri 21 metroch by uz 4 dvere boli podla mna malo, moc velka vzdialenost dveri od niektorych miest = zdrzanie v zastavkach...
Ved samozrejme, ze nie a proti uzemnej rezerve samozrejme nic nemam. Ale stavat tam dnes nejaku kolajovu trat je blaznovstvo. Navyse prispevok na ktory si reagoval bol o autobusovom exprese a ten naozaj zavedies takmer zo dna na den, ked na to pride.
K poslednemu odseku: nemylil si sa, ale ak ma linka byt urcena na navoz ludi na letisko, tak je nezmysel aby jazdila v case kedy tri hodiny nic nejde.
Použiť sloveso "padať" na pohyb, ktorý tie "dvere" vykonajú je podľa mňa príliš neadekvátne. Tu by sa skôr hodilo isté sloveso, ktorého základom je nemenovaný praslovanský vulgarizmus. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos