Mám jednu otázku- ako riešiť problém, keď v NB18 pri prvých troch dverách nefunguje ani jeden označovač? Resp. sa mi už viackrát stalo, že mi lístok označilo, ale bez farby a iba veľmi slabo. Minule sa mi to stalo v 93-ke (ten prvý prípad) a do druhej časti vozidla som sa už nechcel tlačiť pomedzi ľudí. ? To výberové konanie na nové označovače vypísalo konečne?
ceres
Ale už teraz, pokiaľ nastúpi naraz väčšie množstvo cestujúcich, čo si potrebujú označiť jednorazový CL, alebo nebodaj niektorí z nich majú batožinu a chcú si ju najprv odložiť, aby s kufrom pri dverách nezavadzali, a až potom si ísť označiť lístok, alebo je to skupina turistov, ktorej označovanie trvá dlhšie, a zároveň sa kvôli revízii CL zablokujú označovače, vznikajú konfliktné situácie. Za tých 15 sekúnd (alebo 150 metrov či koľko) sa to jednoducho niekedy nedá stihnúť. Keď si predstavím, že k tomu pribudne možnosť interaktívne niečo s označovačom dlhšiu dobu riešiť -- obzvlášť, ak to rozhranie nikdy počas návrhu neuvidí žiaden UX špecialista a výsledok bude podobný ako samoobslužné automaty... Buď príde ku zmene prístupu revízorov (a DPB) k cestujúcim z prezumpcie zlých úmyslov na dobré (tak, ako je to v civilizovanom svete) alebo to nebude fungovať.