Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #211744:
Tak preco na ZP stale vidim stat 3x30T cez pracovne dni, kedykolvek idem okolo?
Reply on: S499.1023 #211740:
To som nepostrehol. Je k tomu aj fotodokumentácia ?
Viem že o spustení iba dlho hovorili...
Reply on: Mike #211744:
Ámos objavil Ameriku.
Reply on: Jojan #211741:
Každý voz má samozrejme napájanie svetiel, dverí apod. z vlastnej palubnej siete, nie po kábli. Jediný problém sú riadiace napätia, ČKD garantovala tri vozy ale šesť ide bez problémov.
Reply on: TomJ #211743:
Chybné označenie z palubáku, tá štyristovka je koniec 6-ciferného čísla linky , napr. 108401 (IDS 215).
Reply on: Ámos #211742:
Striedači sú už dnes na viacerých el. linkách.
Dnes som na Brnianskej videl bus SL, ktorý mal označenie linky 4xx (tuším 418). No na stránke IDSBK žiadnu štyristovkovú linku nevidím. Neviete niekto, čo to mohlo byť zač? Bolo to o cca 14.50 smer ASMN.
Reply on: Petto #211736:
Hura, konecne budu striedaci a nevyjde na jedno kolo polhodina prestavky.
Reply on: david1 #211735:
3xT3 kedysi bežný úkaz KE.
3xT6 údajne funguje, nech povie odborník 🙂

Z dedát na iných fórach (K-r):
Youtube: 2xGrosszug = 6xT (Drážďany)
Jedna vec je mechanické spojenie, napr. príležitostne, pri odťahu z trate, problémy pri pridaní vozňov sú po elektrickej stránke v súvislosti s nízkym napätím (napr. svetlá, pohony dverí a ďalšie veci), ktoré pri vzrastajúcej dĺžke vodičov slabne pod únosnú mieru a pravdepodobne aj s odberom prúdu.
Reply on: david1 #211735:
Ale to vieš, že došlo. Račianske vinobranie.
Reply on: Mischo1 #211731:
Museli by dorobiť koncové svetlá. A rátaj s tým, že každým smerom vozíš vagón vzduchu.
Reply on: Pe67 #211737:
Ved vravim. Na L6 budu tiez zbytocne supravy, tam by stacili aj K2S a nech bere Trnavka potom celu L8 radsej
Reply on: Petto #211736:
Na 3ke pri 8 min. intervale určite treba viac ako 9 vozov.
Reply on: Stív #211730:
To si dufam vymyslas tie pocty, 1 kolo L3 vychadza na 65 minut a tocit sa budu kazdych 72 minut ? ( 9x8 min)
Reply on: Andreas.Papak #211734:
Spojit ich vedia len či by to fungovalo netuším...
Po príchode T6 boli plány aby jazdili ako trojičky. Nikdy však k tomu nedošlo.
Reply on: david1 #211733:
Bolo by to vôbec možné spojiť 4?
Reply on: MatejBA #211732:
Je ich dosť . Aj keby nebolo tak v BA by sóla cez bežný rok ťažko stačili. To by ich museli spojiť štyri ?
Reply on: Mischo1 #211731:
A k comu, ked mame 30 obojsmernych elektriciek a na kompletku aj so zalohou treba 21? 🙂
Reply on: Stív #211730:
Mohlo by to vyzerať aj takto: https://imhd.sk/ke/galeria-media/update/9706/supravy-t3-px-a-ine-elektrickove-aktuality/148942/419-420-Festivalove-nam-obratisko-Amfiteater

Treba spojiť opačne T3 a budeme mať električky do petržalky...?
Rozdelenie typov električiek vychádza z ročného plánu dopravy, kde sú zadefinované typy vozidiel a ich počty. Malo by to vyzerať asi takto:

L1 T30 Trnávka 6 vozov + 1 ZV HS t30
L3 T30 Trnávka 9 vozov + 1ZV Bosákova t 30
správková rezerva minimálne 4 kusy ( ostatné vozy zaradené do premávky na ostatné linky )

L2 - K2 Krasňany
L4 - T3T29/30 Trnávka
L5 - T6 Krasňany
L6 - T3T29/30 Trnávka
L7 - K2 Krasňany
L8 - T3T6 Krasňany/Trnávka víkend K2 Krasňany
L9 - T3T6T29/30 Tranávka/Krasňany

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.