Záleží o akú koncepciu sa jedná. Napr. v Budapešti, kde sú T5 obojstranné (dvere na oboch stranách, stanovište iba jedno), tak bežne sa prevádzkujú okrem 2xT aj 3xT, pričom konce sú zaradené tak, aby vychádzali stanovištia vždy na konci súpravy. Podobne časť Várii v Olomouci 2xT PX. V BA by bola hlúposť radiť 4xT (2xT a 2xT PX), zbytočne dlhé a zle využité, keďže zadná polovica vlaku v príslušnom msre by bola vždy prázdna, križovatky preplnené... nakoniec existuje aj vyhláška, ktorá limituje dĺžku jednej súpravy.
Každý voz má samozrejme napájanie svetiel, dverí apod. z vlastnej palubnej siete, nie po kábli. Jediný problém sú riadiace napätia, ČKD garantovala tri vozy ale šesť ide bez problémov.
Dnes som na Brnianskej videl bus SL, ktorý mal označenie linky 4xx (tuším 418). No na stránke IDSBK žiadnu štyristovkovú linku nevidím. Neviete niekto, čo to mohlo byť zač? Bolo to o cca 14.50 smer ASMN.
3xT3 kedysi bežný úkaz KE.
3xT6 údajne funguje, nech povie odborník
Z dedát na iných fórach (K-r):
Youtube: 2xGrosszug = 6xT (Drážďany)
Jedna vec je mechanické spojenie, napr. príležitostne, pri odťahu z trate, problémy pri pridaní vozňov sú po elektrickej stránke v súvislosti s nízkym napätím (napr. svetlá, pohony dverí a ďalšie veci), ktoré pri vzrastajúcej dĺžke vodičov slabne pod únosnú mieru a pravdepodobne aj s odberom prúdu.
Petto